DACIA Klub Polska
Forum Dyskusyjne Użytkowników DACII

ASO - ŚWIĘTOCHŁOWICE - Pietrzak

ian - 2007-12-06, 11:29
Temat postu: ŚWIĘTOCHŁOWICE - Pietrzak
Pietrzak. Sp. z o.o. Autosalon Renault i Dacia
41-600, Świętochłowice, Bytomska 39, woj. śląskie, tel. 0 32 348 52 00

Zrobiłem w tym salonie pierwszy przegląd samochodu wcześniej tam zakupionego, i ubezpieczonego.

Obsługa klienta. Przyjazna, i sympatyczna. Przy zakupie wybranego samochodu warto długo okazywać zainteresowanie jego zakupem, negocjować szczegóły umowy, i elementy dodatkowego wyposażenia. Gwarantuję, można uzyskać całkiem wymierne korzyści. Są elastyczni-umawiają się w dogodnym dla klienta czasie, szybko odpisują na maile, i korespondencję elektroniczną, przedstawiają aktualne promocje. Jednak, gdy już podpiszemy umowę kupna, w przypadku wystąpienia jakiś niespodziewanych przeszkód w transporcie samochodu, trzeba samemu interweniować, i poganiać.

Ubezpieczenie. Na miejscu ubezpieczymy też samochód, sprzedawca jest agentem ubezpieczeniowym. Co ciekawe starają się zaproponować korzystną cenę dla klienta-nie windują sztucznie kosztów ubezpieczenia. Dziwne...

Przegląd. Teoretycznie warsztat jest zarezerwowany wyłącznie dla obsługi serwisowej-klientom, i właścicielom samochodów wstęp wzbroniony. W tym czasie popijając kawę przejrzymy prasę (są dwa tytuły do wyboru), zapoznamy się z ofertą handlową, i samochodami Renault (np. najnowszą Laguną). Zdobyć jednak jakieś informacje na temat Dacii, jej eksploatacji jest bardzo trudno-tajemnica pilnie strzeżona. Odmawiają też udostępnienia kolejnego bonu serwisowego na drugi przegląd, gdyż "ceny przeglądu Dacii stale się zmieniają, jedne się zwiększają, inne zmniejszają". Czas trwania przeglądu około 50 minut, czas poświęcony na informację o stanie technicznym samochodu, wystawienie faktury, i zapłacenie rachunku: 20 minut.
Co ciekawe pierwszy przegląd obok oceny stanu technicznego podzespołów, kontroli poziomu płynów eksploatacyjnych obejmować ma też odczytanie przez komputer diagnostyczny wszystkich informacji na temat eksploatacji, i parametrów technicznych z elektronicznego modułu diagnostycznego kontrolującego pracę silnika. Przepraszam, w Dacii????

To zdanie wypowiedzane przez serwisanta szczególnie polubiłem:

"Dacia to samochód dla osób, które posiadają umiejętność dokonywania drobnych napraw."

Pablo78 - 2007-12-07, 00:06

ian napisał/a:
Odmawiają też udostępnienia kolejnego bonu serwisowego na drugi przegląd, gdyż "ceny przeglądu Dacii stale się zmieniają, jedne się zwiększają, inne zmniejszają".


To jest bzdura :!:

W Renault Głowacz zawsze :!: dostaje się nowy bon, oddając stary.

Pablo78 - 2007-12-07, 00:07

Ta "bzdura" to oczywiście do serwisu, nie do Ciebie ian-ie ;-)
Andrzej - 2007-12-07, 09:42

ian napisał/a:
To zdanie wypowiedzane przez serwisanta szczególnie polubiłem:

"Dacia to samochód dla osób, które posiadają umiejętność dokonywania drobnych napraw."


No proszę nawet nie chcą z klienta za drobne naprawy zdzierać ;-) . Mosze powinni zamiast bonów serwisowych dawać książkę serwisową i komplet narzędzi -dziwny jest ten świat...

ian - 2007-12-07, 10:35

Podczas przeglądu w salonie Pietrzak pamiętają także o nałożeniu ochronnych pokrowców na fotel kierowcy, i kierownicę. Drobna rzecz, a jaka ważna-tapicerka pozostaje czysta.

Ciekawe, czy we wszystkich serwisach jest podobnie.

Black Eryk - 2007-12-07, 10:41

ian napisał/a:
Podczas przeglądu w salonie Pietrzak pamiętają także o nałożeniu ochronnych pokrowców na fotel kierowcy, i kierownicę. Drobna rzecz, a jaka ważna-tapicerka pozostaje czysta.

Ciekawe, czy we wszystkich serwisach jest podobnie.


Ja myślę że w każdym ASO - nie tylko renault jest to obowiązkiem. jakoś sobie nie wyobrażam żeby ktoś mi ufajdaczył siedzenia, tapicerkę, lewarek lub kierownicę... przecież nawet w standardzie są ochraniacze na blachy żeby czegoś nie porysowali - jak auto idzie do przeglądu to całe błotniki/nadkola zawsze są zabezpieczone, dodatkowo jak robili mi przy szybach to jeszcze mi osłaniali drzwi.

dmas - 2007-12-07, 10:45

ian napisał/a:
Ciekawe, czy we wszystkich serwisach jest podobnie.


tak powinno byc w kazdym ASO. Teraz gdy oddawlem do naprawy wszystkie ochrony zostaly zalozone mimo tego, ze (wstyd sie przyznac) ale auto bylo calkiem zabrudzone i w srodku i na zewn. (kilka dni przejazdow po budowie).

eMCeV - 2009-09-01, 06:44

Ja jeszcze nie mam Dacii (czekam, będzie pod koniec października/na początku listopada) ale mogę wypowiedzieć się w kwestii, że tak powiem, obsługi klienta. Dealer (bez nazwisk :) ) był bardzo miły (czemu się akurat nie dziwię, bo być musi jak chce sprzedać) ;) rzeczowy, zaproponował jazdę próbną, czego nie mogę powiedzieć o konkurencji... Auto-Zięba Katowice czy Tandem Będzin - nie mają ani jednej sztuki!!! a trudno kupić samochód w ciemno widząc go tylko na zdjęciach. I tu plus dla Pietrzaka (choć u Pietrzaka w Katowicach też nie mają samochodu do jazdy próbnej... no ale tam to tylko renówki).
Zamówiłem Dacię Logan MCV 7-os., dostałem kilka gratisów, słowem - jestem ZADOWOLONY.
Zobaczymy jak serwis ;)

Auto Krytyk - 2010-08-11, 19:28

Ja polecę ten salon, miła obsługa, sprzedawca pomógł zarejestrować samochód , wprawdzie żadnych gratisów nie dostałem no ale rabat 10% dla taksówkarza był. Samochód przygotowany do odbioru o czasie, dobry kontakt przez telefon i email. Jestem zadowolony.
wat - 2010-08-26, 21:29

na dzień dzisiejszy serwis oki, zamontowali głośniku z tyłu i swiatełka dzienne ceny zgodne z ustaleniami telefonicznymi bez niespodzianek. I co ważne wyrobili się we wczesniej określonym czasie.
Dąbrowscy nie umieli się określic z kosztem robocizny bo nie wiedza ile serwisantowi czasu zejdzie.

[ Komentarz dodany przez: laisar: 2010-09-01, 00:22 ]
Dyskusja nt świateł dziennych została przeniesiona: http://www.daciaklub.pl/f...p?p=60668#60668.
dokonali poprawki i jest wg mnie oki

Lukas87 - 2011-02-23, 14:36

Jako że postanowiłem wymienić olej przy ponad 2000km udałem się do w/w serwisu.
Długo nie trzeba było czekać bo na drugi dzień mnie przyjęto. Olej kupiłem na własną ręke żadnego problemu nie było. Obsługa miła, nie musiałem czekać od razu mnie przyjęto i zaproponowano kawe i herbate. Jestem bardzo zadowolony i właśnie tam będe serwisował daćke. Koszt jaki mnie wyniósł za wymiane oleju to 137zł i pare groszy (olej miałem swój) ;-)

Domel - 2011-02-23, 19:39

Ja ostatnio usuwałem szkodę i też mogę tylko pochwalić. Na przegląd pewnie też się wybiorę do nich .)
arbi77 - 2011-08-19, 07:29

Ja niestety nie mam takich pozytywnych wrażeń. Wysłałem im kilka dni temu emaila z pytaniem o dostępność Dustera i ewentualnego czasu oczekiwania, wysokości zadatku. Odpowiedzi nie otrzymałem do dzisiaj. Przyznam, że jestem bardzo zaskoczony. Widocznie całe to gadanie o kiepskiej sprzedaży nowych samochodów, kryzysie itd to mit skoro dealerowi nie chce się nawet krótko odpowiedzieć na emaila wyraźnie zainteresowanego potencjalnego klienta. Jak dotąd nie spotkałem się z taką sytuacją, że firma, u której chciałem zrobić zakup za kilkadziesiąt tysięcy tak mnie olała
Auto Krytyk - 2011-08-19, 08:21

Bo musisz wysłać mejla bezpośrednio do sprzedawców, jest tu na forum jeden to on ci odpowie. Zobacz sobie fiata sedici lub suzuki sx4 tam na pewno dostaniesz szybciej odpowiedź i lepsze rabaty.
lisek - 2011-08-19, 09:22

arbi77, tak samo zostalem potraktowany :evil: , poszedlem do Auto Zieby w Katowicach i tam obsluga pierwsza klasa.
Lukas87 - 2012-03-30, 08:31

Byłem w ASO Pietrzak Świętochłowice obsługa pierwsza klasa na czas diagnozy zostałem poczęstowany kawą tak samo moja dziewczyna nawet jej nie zdążyłem wypić to autko już było po weryfikacji, odstawiając autko na czas naprawy dostałem auto zastępcze za to cenię to że dbają o klienta. Co tu dużo mówić miła obsługa, wszystko przebiegło szybko sprawnie.
Na 100% właśnie tam pojadę na przegląd ;-)

czaju - 2012-03-30, 15:38

Sytuacja sprzed kilkunastu miesięcy. Od razu zaznaczam, że w świetle opinii raczej mieli gorszy dzień, albo chodziło o to że nie im bezpośrednio płaciłem.

ja tam zostałem skierowany z ASO w Katowicach na dosłownie 2minutowy zabieg i... niestety odebrałem samochód i po telefonicznej awanturze odwiozłem Sandy do Katowic. I niestety nie mogę powiedzieć dobrego słowa, skoro wyjeżdżając z Katowic zostałem zapewniony że w Świętochłowicach na mnie czekają (co było prawdą bo byłem przy rozmowie pracownika), a na miejscu okazało się że sory ale mamy umówione inne samochody i nie mamy czasu.

Może mieli gorszy dzień, nie wiem, ale opryskliwość w obsłudze jak po 50minutach spytałem co się dzieje i dlaczego wciąż moje kluczyki są na ladzie, z tym, że w trakcie złożyłem propozycję, że zostawię samochód i przyjadę następnego dnia bo niestety godzina, albo więcej to sporo więcej niż zakładałem, tylko prosiłem o podpisanie przebiegu samochodu. W odpowiedzi na to facet wstał z miejsca, powiedział, że nie podpisze, bo musiałby otworzyć zlecenie, a miał nie otwierać zlecenia i wyszedł nim skończył zdanie. Przewrażliwiony moimi wydarzeniami związanego z Tandemem w Będzinie, zabrałem kluczyki z lady, odwiozłem Sandy do Katowic, gdzie na dwa dni zamieniłem ją na Megane III kombi.

No i tak wyglądała moja jedyna wizyta w ASO Świętochłowicach, która utwierdziła mnie w przekonaniu, że jak naprawa blacharska to Katowice, a jak przegląd to na pewno nie ASO. I właściwie chodziło jedynie brak dialogu i informacji, pomijając nawet to że byłem umówiony przez partnerskie ASO, któremu chciałem trochę ulżyć, żeby nie wozili Sandy, a wyszło jakbym przyjechał bez wcześniejszej zapowiedzi i chciał żeby co najmniej natychmiast wymienili mi sprzęgło.

luk80 - 2013-04-17, 23:45

Jeśli chodzi o obsługę salonu to jestem bardzo zadowolony. Dobry kontakt, duża elastyczność, miła obsługa przynajmniej przy kupnie. Później już trochę gorzej.
Niestety miałem już możliwość sprawdzenia możliwości "serwisu". Toż to jakieś druciarstwo. Widziałem różne rzeczy ale to co mnie tam zastało to jakiś koszmar. Fakt gotówkę za usługę dostałem zwróconą, akcesoria nowe ale obsługa do bani. Sposób załatwiania, umawiania się to zgroza. Straciłem czas i pieniądze na paliwo tylko dlatego, że ktoś czegoś nie dopilnował i zapomniał poinformować. Obserwując kilkukrotnie sposób w jaki pracuje serwis można powiedzieć, że brakuje tam majstra z jajami który cały ten burdel doprowadziłby do porządku. Jak widzę, że "mechanik" tnie szlifierką na podnośniku sworzeń, iskry walą na prawo lewo, a tuż obok na stanowisku stoi inne auto od którego iskierki pięknie się odbijają to nie wiem czy płakać czy się śmiać. I nie piszę tutaj o moim aucie tylko opisuje spostrzeżenie podczas oczekiwania na załatwienie mojej sprawy. Zresztą sam widok "stanowisk warsztatowych" , a raczej brak porządku na nich mówi o jakości wykonywanych usług. Niechlujstwo i tyle. Na pewno mnie tam już nigdy więcej nie zobaczą. :evil:

I tak podsumowując jak salon Dacii to do Pietrzaka - serwis tylko i wyłącznie Dąbrowscy inna epoka.

dul. - 2015-08-16, 12:34

Jeśli chodzi o obsługę klienta to jestem raczej zadowolony. Miło i przyjemnie. Jedyne do czego mógłbym się przyczepić to fakt, iż sprzedawca pracował tam z 2 miesiące, do czego się przyznał, i nie do końca jasno przedstawił oferty, pakiety i akcesoria. Pod koniec zamawiania trochę się niecierpliwił, ale to ja wstrzymywałem się z zakupem i przeciągałem dosyć długo cały proces, w pewnym momencie znałem lepiej niż on prawie cały cennik :mrgreen: Co do serwisu to się nie wypowiadam, ponieważ byłem tam tylko raz i dotyczyło to drobnostki, a nie poważniejszych usterek, natomiast obsługa była miła, wszystko sprawnie się toczyło. Natomiast za długo czekałem na wizytę.

Generalnie raczej mogę polecić.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group