DACIA Klub Polska
Forum Dyskusyjne Użytkowników DACII

ASO - WIELICZKA - Renault Lisowski

Pablo - 2008-01-14, 16:21
Temat postu: WIELICZKA - Renault Lisowski
Renault Lisowski Sp. z o. o.
Wieliczka ul. Niepołomska 26d
Salon tel. 012-288-30-00
Serwis tel. 012-278-20-20

Salon i serwis Renault i Dacia. Bardzo fajna obsługa, widać że dbają o klientów, sprzedawca zawsze chętnie odpowiadał na pytania i nie sprawiał wrażenia zblazowanego. Elastyczni jeżeli chodzi o upusty cenowe, choć bez przesady. Dbają również o klienta który już zakupił samochód i to bez dawania do zrozumienia że daćkowy klient to ten gorszy. Po pewnym czasie od zakupu miałem jeszcze pewne pytania na które odpowiedzieli chętnie.
Dorabiałem także u nich drugi komplet kluczyków z pilotem. Na komponenty trzeba było czekać tydzień, zadzwonili, przyjechałem i w półtorej godziny załatwili całą sprawę.
W serwisie byłem jeszcze ze słynnym, opisywanym już na forum drgającym sprzęgłem. Szef serwisu wziął samochód na jazdę testową, zajrzał do silnika i powiedział że nie mieli jeszcze do czynienia z tym problemem więc musi poszukać w manualach. Po dwóch dniach zadzwonili z informacją, że "ten typ tak ma", i trzeba przeczekać aż się wyrobi, co zresztą potwierdziła lektura tego tematu na forum i późniejsza praktyka (obecnie około 7000 i żadnego drgania).
Łyżką dziegciu w tym słoiku miodu są moje ostatnie przejścia z nimi. W skrócie wygląda to tak że gość wyjeżdżając z parkingu rozwalił mi drzwi, które zgodnie z opinią rzeczoznawcy nadawały się po tym do wymiany. Załatwiłem sprawy papierkowe, 10 grudnia poszedłem do serwisu i wstępnie umówiłem się na naprawę na 12-13 grudnia. Przyszedł 13 (pech jakiś czy co) a ja dzwonie do serwisu kiedy mogę przyjeżdżać, na co usłyszałem że mają bardzo dużo samochodów na hali i nie da rady trzeba czekać, może po Nowym Roku.... czekałem więc, przyszły Święta, po nich Nowy Nowy Rok a ja czekałem dalej. Trzeciego stycznia dzwonie do serwisu, przekonany że to już, jednak nie, wygląda na to że w nawale pracy i świąteczno - noworocznej kszątaniny zapomnieli o mnie i trzeba dopiero zamawiać dla mnie drzwi których jak sie dowiaduję chwilowo nie ma w magazynie ( jak by nie można było zrobić tego wcześniej, przypominam że zgłoszenie w warsztacie było z 10 grudnia...), w końcu jednak umówili mnie na jutro na naprawę, więc jak będzie dalej to się dopiero zobaczy, jednak jak na razie ogólna ocena jest jednak zdecydowanie pozytywna.

Dodano 2008-01-22, 17:32:

Odebrałem dzisiaj samochód. Stał w warsztacie tydzień, wrócił wysprzątany w środku i umyty. Wrażenia z kontaktu z serwisem pozytywne :-) . Przegląd okresowy tez u nich zrobię.

Marcin - 2008-01-22, 21:54

Pablo napisał/a:
Odebrałem dzisiaj samochód. Stał w warsztacie tydzień, wrócił wysprzątany w środku i umyty. Wrażenia z kontaktu z serwisem pozytywne :-) . Przegląd okresowy tez u nich zrobię.

Troche dlugo te drzwi malowali ;-) Z czyms takim to w max 3 dni powinni sie zmiescic :roll:

KaS602 - 2008-01-22, 23:02

Marcin napisał/a:
Z czyms takim to w max 3 dni powinni sie zmiescic


Marcin, ja zostalem poinformowany, ze samochod bede mogl odebrac po tygodniu... ;-) za dwa dni minie miesiac jak samochodu nie mam i nic nie wskazuje na to, ze go dostane w najblizszym czasie... przynajmniej kilometrow nie przybywa...

Marcin - 2008-01-23, 01:00

kas602 napisał/a:
Marcin napisał/a:
Z czyms takim to w max 3 dni powinni sie zmiescic


Marcin, ja zostalem poinformowany, ze samochod bede mogl odebrac po tygodniu... ;-) za dwa dni minie miesiac jak samochodu nie mam i nic nie wskazuje na to, ze go dostane w najblizszym czasie... przynajmniej kilometrow nie przybywa...

Ja bym chyba tak spokojnie nie siedzial na waszym miejscu. Skoro ktos (salon) sie umawia na konkretny termin to chyba po cos to jest? Negocjuj jakies gadzety za te opoznienie :mrgreen:

KaS602 - 2008-01-23, 01:02

W moim przypadku glownie zawinil ubezpieczyciel...
Pablo - 2008-01-25, 10:15

Marcin napisał/a:
Troche dlugo te drzwi malowali ;-) Z czyms takim to w max 3 dni powinni sie zmiescic :roll:


Dobrze oceniam to że już na samym początku powiedzieli ile będzie trwała naprawa, więc mnie nie zaskoczyli :-) . Oprócz tego na dwa dni przed zakończeniem naprawy zadzwonili i umówili się na odbiór na konkretną godzinę. Jedyne moje zastrzeżenia budziła długość oczekiwania na wjazd do warsztatu i rozpoczęcie naprawy (usprawiedliwiali to później olbrzymią ilością aut czekających na naprawę), zaś sam jej przebieg i kontakt z serwisem nie stwarzał już najmniejszych problemów :-)

keikan - 2016-03-12, 13:52

Oceniam to ASO na 6.
Byłem tam już łącznie 3 razy (w tym 2 przeglądy okresowe Sandero i Dustera).
POLECAM.
Ceny dużo niższe niż w ASO Łyki na Al. Pokoju i jakieś takie milsze podejście do klienta (u Łyki serwisowałem auta przez 3 lata więc mam porównanie)
Jedyny minus to godziny pracy :( niestety tylko do 17.00 (u Łyki do 21.00) więc po pracy nie mogę podjechać.
Zostaje sobota lub wolne w pracy wziąć.

Na chwilę obecną - mają we mnie stałego klienta!

keikan - 2016-04-07, 19:59

ostatnio odebrałem Dustera z naprawy gwarancyjnej. Rdza mi wyszła w okolicy wlewu paliwa i na rancie nadkola.
Podczas przeglądy zgłosiłem. Po ok. 2 tygodniach była decyzja Renault Polska o naprawie w ramach gwarancji. Oddałem auto po południu w czwartek. We wtorek -zgodnie z umową- było do odbioru. Wszystko zrobione..auto wysprzątane i wymyte.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group