DACIA Klub Polska
Forum Dyskusyjne Użytkowników DACII

ASO - RYBNIK - Pietrzak-Keller

jjmalin - 2013-05-15, 12:01
Temat postu: RYBNIK - Pietrzak-Keller
Rybnik ul. Obwiednia Południowa 6 - obok Transgóru.

Wszystko w jak najlepszym porządku. Konkretnie, fachowo. Na pytanie czy mam filtr paliwa z czujnikiem wody, obsługujący poszedł zapytać mechanika, który się tym zajmował. Atmosfera jak najbardziej dobra. Kawa itd. Komputer z netem do dyspozycji. Ładny, duży salon. Serwis jak najbardziej oki. Z 5 litrów oleju wróciło ok 350 ml. Akceptują własne części typu filtry, olej.

jakubbrenner - 2014-02-06, 18:15

Witajcie,
dodaje pozytywną rekomendację dla serwisu Pietrzak-Keller z Rybnika
Przegląd okresowy po roku
Przebieg 16200km
Wykonane czynności:

Wymiana filtra kabiny
Wymiana filtra oleju
Wymiana oleju silnikowego
Przegląd Tylko Europa

Koszt całkowity : 650zł ( materiały z serwisu )

W poczekalni piękna szybka dzięki której widzimy co się dzieje
Przy okazji konkretnie umyli i wysprzątali samochód:)

Zobaczymy jak wyjdzie kolejna wizyta...

jakubbrenner - 2014-02-16, 00:39

16.02.2014
Tak pomyślałem, że rozwinę temat " pozytywna rekomendacja" - zbyt ogólnie...
Biorąc po uwagę wszystkie moje doświadczenia serwisowe, przez pozytywną rekomendację rozumiem:
- jak jest wymiana oleju = olej wymieniają, a nie auto stoi "niedotykane przez 3 h"
- filtr oleju jest wymieniony, a nie przetarty czystą szmatą
- filtr pyłkowy = wymieniony, a nie umyty
- nie kradną z samochodu ( lampki, uchwyty, płyny, podkładki pod telefon i cb )

gregorisan - 2016-08-19, 21:27

Wczoraj zrobiłem tam przegląd po 1 roku. Wszystko poszło sprawnie.
Nie robią problemu, gdy chcemy skorzystać ze swoich materiałów. Sami od siebie proponują ryczałty na materiałach Motrio.
Dzień wcześniej wysyłają sms z przypomnieniem o wizycie i dzień po z podziękowaniem, że skorzystaliśmy z ich oferty.
Na fakturze wpisane 2 roboczo-godziny - całość mojej wizyty w serwisie to 2 godziny i 10 minut.
Od siebie uzupełnili też płyny.
Nic nie zginęło, nic nie zostało uszkodzone.
Samochód umyty.
Jest poczekalnia z laptopem i dostęp do sieci. Proponują coś do picia.
Tydzień wcześniej telefonicznie też pytałem o pakiet ubezpieczeń - dzisiaj pracownica salonu zadzwoniła z pytaniem czy jestem zainteresowany wykupieniem u nich pakietu dilerskiego.
Także polecam i w przyszłym roku też tam pojadę :-)

ajax - 2016-08-19, 22:02

Też dobrze oceniam ten serwis. Od pewnego czasu korzystam - dla mnie bardzo dogodna lokalizacja. Umawiam się na dzień, odstawiam przed pracą, odbieram po pracy (mam blisko). SMS z przypomnieniem , SMS z podziękowaniem. Części własne, materiały własne. Pracownicy przyjaźni. I robię nie tylko Wampirka ale i Jaszczembia (opel corsa). Diagnostyka tania. Jestem zadowolony.
michele - 2017-07-28, 21:08
Temat postu: Dealer Pietrzak - Rybnik
Ogólnie gdy wszedłem do salonu byłem przekonany, że u nich kupię auto...

Historia była taka. Chciałem sprawdzić jak się zachowuje silnik 1.6 Sce w lodgy 100KM. Oczywiście na śląsku nikt z dealerów takiego nie ma, nawet bez lpg. Więc padł wybór na Dustera. Obsługiwał mnie Pan Marcin S., który może i ma wiedzę, ale jakąś taką nie do końca ogarniętą. Fest mi namieszał, po obiecywał, że będę mieć felgi stalowe tłoczone srebrne, grill ze wstawkami chromowanymi (taki jak w outdoorze), schowek na okulary itd... Dużo by wymieniać, ja już nawet nie pamiętam co jeszcze mi naobiecywał...

Ciekawe się stało, jak chciał mi zrobić kalkulację. Zaproponował mi cenę o 500zł niższą niż konfigurator proponuje (zapewne wraz z tymi dodatkami). Zaczęliśmy się targować i schodził z ceną dół, do pewnego momentu gdzie stwierdził, że teraz mam zapłacić zadatek, a jak się go pytałem ile, to powiedział 1000zł, a ja że tyle nie mam, to chciał ode mnie tyle ile aktualnie mam przy sobie, nawet mogłem kartą płacić. Zaczął dawać dodatki, chlapacze, dywaniki, ale tylko teraz jak kupię, ale ceny mi nie poda, do czasu gdy nie wpłacę zadatku. Zirytował mnie na maksa, zwłaszcza, że nie miałem pomysłu jaki kolor wybrać, biały, czy czarny... Mówił, że to nie ważne, grunt, że ta okazja jest w tej chwili... Odpuściłem sobie, bo takiego nachalnego gościa już dawno nie widziałem.

Nie podobało mi się to, że narzuca mi to, żebym auto dziś zamawiał, zwłaszcza, że tylko chciałem zobaczyć jak się jeździ silnikiem 1.6Sce 100KM. Po drugie, do dziś nie wiem, czemu cena jest tajemnicą dopóki nie zapłacę zadatku. Nie rozumiem, czemu nie mogę objechać innych dealerów, Keller, Dąbrowski i innych, aby porównać ceny, tak z czystej ciekawości.

Ogólnie to mnie tak odrzuciło, że nie chciałem rozmawiać z tym Panem. Auto kupiłem u Kellera w Gliwicach, który zaproponował mi cenę niższą niż Pan Marcin mi skończył w propozycji o ponad 1500zł.

Po tygodniu zadzwonił Pan Marcin i mnie "powyzywał" (ale bez przekleństw) za to, że marnuję jego czas. Nie potrafił mi odpowiedzieć jak On chciałby mi sprzedać auto, którego nie da się zamówić z tym co mi obiecuje...

Ogólnie zostawiam bez dodatkowego komentarza czy dealer jest OK, jedynie odradzam wszelkie kontakty z Panem Marcinem. Napisałem na niego skargę do Dacii Polska i ponoć zwrócili uwagę na złe traktowanie potencjalnych klientów.

infernopolska - 2017-07-29, 17:38

Podzielam opinię kolegi powyżej. Ten salon trudno polecić z czystym sumieniem. Musiałbym się smażyć w piekle. Jak będę miał dłuższą chwilę, to opiszę jak to u mnie wyglądało.
walter_g - 2017-07-29, 22:56
Temat postu: Re: Dealer Pietrzak - Rybnik
michele napisał/a:
Marcin S.


Kiedyś miałem okazję rozmawiać z tym panem - niestety bardzo dziwny gość...

BTW:
salon w Rybniku już nie jest Pietrzak-Keller, a jedynie Pietrzak.

Keller chyba już tylko handluje Renault i Hyundai'em w Gliwicach.

michele - 2017-07-30, 08:33

No ale handlują ciągle dacią, a ponoć od września już idą na całego z nią.
SVENSON - 2017-07-31, 21:07

Ja nigdy nie polecę i nie zajrzę do salonu Pietrzak Katowice i pozostałych też ...

Na servisie uszkodzili mi samochód , a kierownik ASO nazwał mnie naciągaczem i oszustem , dodatkowo krzyczał na mnie i jak zacząłem nagrywać wszystko telefonem to zaczął mnie szarpać i wyrywać mi telefon z ręki .

Tak chamskiego podejścia jeszcze nie wadziłem , a jak byście zobaczyli jak Renaulty i Dacie są traktowane na servisie to by wam ręce opadły . Jedynka i kita po podnośnikach jak na rajdzie ... zawieszenie nawet w DD dobijało do oporu , a nowa megana zrobiła kangurka jak na amerykańskim filmie .

Dno chamstwo i krętactwo, a klient traktowany jak w mięsnym za PRLu

gregorisan - 2017-08-01, 18:28

Z handlowcami w tym salonie nie miałem nigdy do czynienia - jedynie trzykrotnie byłem w Rybniku na serwisie.
Przy pierwszej wizycie miałem mieszane odczucia.
Druga wizyta to pierwszy przegląd - i tutaj bez zastrzeżeń.
Trzecia wizyta to naprawa gwarancyjna ( w sumie duperelka w postaci uszkodzonego czujnika od sygnalizacji hamulca ręcznego) i tutaj też wszystko poszło bardzo sprawnie.
Teraz jestem umówiony 17 sierpnia na drugi przeglad - i tutaj mały zgrzyt bo wycenili mi robociznę o 50-60 zł drożej niż rok temu ( materiały własne) :-/
Niestety też nie wykonują już jak przed rokiem przeglądów na materiałach Motrio bo byłem zdecydowany z tej opcji skorzystać.

infernopolska - 2017-08-04, 10:51

Ja dostałem nowy samochód bez osłony manualnej regulacji lusterek po prawej stronie - po lewej jest. Odbiór był punkt 18:00, równo z zamknięciem salonu, więc po około godzinie posłałem maila do handlowca, żeby zainterweniował w sprawie. Zero odzewu, więc złożyłem reklamację. I od 31 lipca czekam na rozwój wypadków.

Współpraca z handlowcami nie wypada dobrze. Posprzedażówka wygląda tak, że stajesz się z automatu nie klientem, a petentem III sortu. Ja byłem obsługiwany przez Pana Dariusza W. oraz chwilowy kontakt podczas urlopu tego pierwszego miałem z Marcinem S. Obydwu oceniam słabo. Przy telefonie byli "poza biurkiem", na maile przestali odpowiadać.

Samochód dotarł 2 tygodnie później niż mi obiecano. A jego wydanie nastąpiło dopiero po pyskówce. Wyobraźcie sobie, że dopiero w dniu wydania samochodu handlowiec sprawdził, że nie mogę jednocześnie kupić dwóch usług gwarancyjnych, tj.:
- 4 lata Easy Service dla przyjaciół
i
- 5 lat Formuły Non Stop za 799zł w regularnej, salonowej cenie, bez promocji

Przez powyższe musiałem anulować podpisane papiery kredytowe. I wnioskować o kredyt od nowa, bo kwota na umowie kredytowej musi się zgadzać. Ostatecznie zrezygnowałem z opcji za 799 zł. Musiałem żonę po raz kolejny wyrwać z pracy. I teraz najlepsze. Przy drugim załatwianiu kredytu okazało się, iż muszę załatwić zaświadczenie o zameldowaniu :) I weź tu człowieku biegnij do okienka w urzędzie, które jest już o tej godzinie zamknięte i proś. Cały czas pod górę.

Kurza twarz, gdy załatwiałem formalności w salonie Chylińskich (VW Warszawa), to wyglądało zgoła inaczej. Potraktowano mnie jak "Ludzia". A tu...

Obsługa salonowa handlowców jest do d... Mam nadzieję, że serwisowa będzie OK. Dział kredytów/ubezpieczeń działa sprawnie. Ale i tu wiele zależy od osoby...


benyo - 2017-08-04, 10:59

infernopolska napisał/a:
Ja dostałem nowy samochód bez osłony manualnej regulacji lusterek po prawej stronie - po lewej jest. Odbiór był punkt 18:00, więc po około godzinie posłałem maila do handlowca. Zero odzewu, więc złożyłem reklamację. I czekam na rozwój wypadków.


Po co czekać? Dzwonisz na serwis, umawiasz się na godzinę, podjeżdżasz, pijesz kawę i wyjeżdżasz. Tak miałem z każdą usługą gwarancyjną w tym salonie.

infernopolska - 2017-08-04, 11:10

Szanowny Kolego :), a ja już wolę mieć wszystko na piśmie. I nie chce mi się tam znowu jechać. Szkoda mi czasu. Poprosiłem, żeby osłonę mi przysłali. Jej montaż to zadanie na poziomie 2 latka. W sam raz dla mnie :D
benyo - 2017-08-04, 11:18

infernopolska napisał/a:
Szanowny Kolego :), a ja już wolę mieć wszystko na piśmie. I nie chce mi się tam znowu jechać. Szkoda mi czasu. Poprosiłem, żeby osłonę mi przysłali. Jej montaż to zadanie na poziomie 2 latka. W sam raz dla mnie :D


To po co walczysz o 5 letnią gwarancję skoro i tak wszytko montujesz sam :-) Gwarancja dotyczy napraw wykonanych przez ASO, a nie własnoręcznie wykonanych usług, które zawsze są podstawą do anulowania gwarancji, gdyż "myśmy tego nie montowali". Do tego salonu pewnie masz jakieś max. 10 km :-) Napisałeś, że CI się nie chce, a gdyby Ci się chciało to dawno już miałbyś tę osłonę założoną. A pan Dariusz i Marcin zrobili swoje, sprzedali Ci samochód. W jakim stylu to zrobili, nie oceniam. Podejrzewam, że przy wymianie e-mailowej jeszcze długo pojeździsz bez osłonki :-)

Wszystko masz na piśmie, bo przecież masz umowę, warunki gwarancji, regulaminy, których chyba nie do końca czytasz. 5 letnią gwarancję mógłbyś sobie kupić bez problemu w połączeniu z 4 letnim Easy Service jako osobne usługi. Ty jednak korzystałeś z promocji "Dacia dla przyjaciół", a ta promocja wymusza konkretnie: 4 letnią gwarancję i 4 letni Easy Service. Ale to wszystko jest napisane w regulaminie owej promocji, która widnieje na stronie już od 2015 roku. Może podobnie jak jechać do salonu to i czytać też CI się nie chce :-)

infernopolska - 2017-08-04, 13:28

Ales Ty zlosliwy :)
Mistrzu, pytalem o to handlowcow. Po to chyba sa, zeby klient kupil bez czytania tony regulaminow. I mam prawo to negatywnie ocenic. Skoro problem wychodzi dopiero przy odbiorze auta i trzeba poprawiac... A mialo sie 2 tygodnie problem na tapecie. Sorry.

Poza tym zapisy gwarancyjne w zaden sposob nie wylaczaja ustawowej ochrony konsumentow i procedur w tym zakresie.

benyo - 2017-08-04, 13:37

infernopolska napisał/a:
Ales Ty zlosliwy :)
Mistrzu, pytalem o to handlowcow. Po to chyba sa, zeby klient kupil bez czytania tony regulaminow.


Aleś Ty zabawny :-D

infernopolska napisał/a:
Poza tym zapisy gwarancyjne w zaden sposob nie wylaczaja ustawowej ochrony konsumentow i procedur w tym zakresie.


Co nie wyklucza podjechania na serwis :-)

Ja CI przecież źle nie życzę, wręcz przeciwnie, dopinguję, żebyś szybko wyeliminował problemy i żeby pozostała tylko czysta radość z jazdy :-)

infernopolska - 2017-08-04, 14:41

Cytat:
Korzystniejsza dla kupującego jest – co do zasady – rękojmia, ponieważ jej warunki są określone w przepisach prawa, których przedsiębiorca nie może w żadnym zakresie zmieniać na niekorzyść konsumenta. Wybór rękojmi daje konsumentowi większą pewność posiadanych uprawnień i ułatwia dochodzenie roszczeń od przedsiębiorcy.


Zadzwonił do mnie Pan Sebastian K. z BOK i sprawa została błyskawicznie wyjaśniona. Bardzo miło, konkretnie. Widać serwis jest na wyższym poziomie.

infernopolska - 2017-08-04, 14:51

Cytat:
To po co walczysz o 5 letnią gwarancję skoro i tak wszytko montujesz sam :-) Gwarancja dotyczy napraw wykonanych przez ASO, a nie własnoręcznie wykonanych usług, które zawsze są podstawą do anulowania gwarancji, gdyż "myśmy tego nie montowali"


A jak osłonka regulacji lusterka może spowodować awarię samochodu? :) Po co mi do tego serwis? :) Dywaniki też mam myć w serwisie? :) Bez przesady :) Jeśli ASO chce uwalić gwarancję, musi wykazać bezpośredni związek ingerencji użytkownika w samochód z powstałą usterką :o Na szczęście. Szkoda prywatnego czasu i pieniędzy na paliwo, żeby na swój koszt naprawiać każdy ich babol.

Po wtóre, decydując się na reklamację z tytułu rękojmi:

Cytat:
Rękojmia to podstawa jednej z dwóch możliwych dróg składania reklamacji przez konsumenta (obok gwarancji). Jest to tryb dochodzenia odpowiedzialności od przedsiębiorcy w związku z ujawnioną wadą fizyczną (niezgodnością z umową) lub prawną kupionego towaru konsumpcyjnego.

Jeżeli konsument składa reklamację na podstawie rękojmi, podmiotem odpowiedzialnym za powstałe wady jest sprzedawca – i to do niego należy skierować pismo reklamacyjne.
Jego dane znajdują się m.in. na paragonie fiskalnym, który kupujący powinien – co do zasady – otrzymać wraz z towarem.
Rękojmia jest ustawowo uregulowanym sposobem dochodzenia roszczeń. Przedsiębiorca nie może w żaden sposób odmówić przyjęcia reklamacji, jeżeli nie wynika to wprost z przepisów.


Mój wybór. Nie powołuję się na gwarancję. Osłonka jest częścią umowy. Brak osłonki. Rękojmia. Tyle.

Swoją drogą, temat już załatwiony :P

wuju - 2017-08-04, 16:10

To handlowiec ma być dla klienta a nie odwrotnie. Ja teraz jestem na etapie zakupu auta dostawczego i mogę powiedzieć że obsługa w Renault Truck jest beznadziejna. Od dwóch tygodni czekam na wycenę auta wraz z zabudową. Natomiast w Mercedesie i Ivecu odpowiedz na drugi dzień pełna wycena podwozia plus zabudowy natychmiastowa odpowiedz na każdą wątpliwość. A w temacie Daci to będąc w Katowicach chciłem oglądnąć Dacie Lodgy Stepwey ale w salonie zostałem potraktowany jak intruz.
infernopolska - 2017-08-04, 17:04

No właśnie o tym mówię, intruzie :)

I fakt. Ja się powtórzę. U konkurencji są odpowiedzi na telefony, maile. Przykładowo. Salon nieopodal w Rybniku. Toyota. Pomimo, że ostatecznie nic u nich nie kupiłem kurtuazyjnie podziękowali, że byłem, wyrazili żal, że nie kupiłem i liczą, iż kiedyś do nich wrócę... Gdy kupowałem VW w salonie Chylińscy, miałem od Pana Pawła K. wszystkie informacje od ręki, w dowolnie wybrany sposób. A co zaoferował telefonicznie, potwierdził emailowo i na koniec wszystko się zgadzało. A jak odbierałem samochód, to widziałem, że w tym salonie był młyn. Ciągle jakieś wydanie. Można więc traktować innych jak "Ludziów".

Może problem jest systemowy? Ja też pracuję w handlu, wiem że trzeba robić cele i priorytetem jest kolejna sprzedaż, ale nie można gubić budowania relacji... To droga donikąd.

wuju - 2017-08-04, 20:03

Powiem tak jak byłeem w Daci w Katowicach dwoje handlowców grało w gry mojej drugiej połówce ja zrobiłem pełną prezentacje Lodgy na co wszedł trzeci sprzedawca obruszony moim zachowaniem. No cóż tak się nie sprzedaje
gregorisan - 2017-08-17, 18:25

Byłem dzisiaj na drugim przeglądzie w ASO w Rybniku.
Wszystko poszło bardzo sprawnie :-)

infernopolska - 2017-10-11, 14:12



Znowu komuś podpadli...

FB

michele - 2017-10-12, 14:41

Nie dziwię się, jak Pan Marcin obsługiwał. :-D
gggg - 2018-08-11, 20:07

Byłem na przeglądzie rocznym, w którym jest podstawowy przegląd samochodu typu sprawdzenie klocków,uzupełnienie płynów w miarę potrzeby i wymiana filtra kabinowego. Owszem wszytko wykonano w ciągu 45 minut z czego samochód stał na hali około 25 minut bezczynnie-nic przy nim nie robiono /przerwa śniadaniowa/ po czym wyjechali z hali na zewnątrz i samochód do odbioru. Niby wszystko ok. Po 2 dniach patrzę a tu auto woła o zaplanowanie przeglądu /moja wina, że po przeglądzie nie sprawdziłem licznika/ Okazało się, że nie zresetowali inspekcji przeglądu. Jeszcze przed odbiorem samochodu na moje pytanie czy samochód umyli otrzymałem odpowiedź, że jest to dodatkowo płatne. W Katowicach u Auto-Zięby jak się podjedzie na wizytę przeglądu gw. czy jakąkolwiek naprawę zawsze jest pytanie od przyjmującego auto czy umyć samochód. Na życzenie klienta zawsze umyją bezpłatnie. Mając wcześniej Nissana w salonie w Rybniku myli za każdym razem nawet bez pytania klienta. Miałem dobre zdanie o serwisie w Rybniku Pietrzak, gdyż byłem tam wcześniej z usterkami do naprawy w trakcie gwarancji, tak teraz na przeglądzie rocznym trochę mnie rozczarowali. Przy zbieraniu ofert na zakup nowego samochodu w zeszłym roku też było rozczarowanie ich ofertą i podejściem do klienta. Kupiłem u innego dealera, którego oferta była o wiele niższa.
gregorisan - 2018-08-22, 21:03

3 przegląd zrobiony ( Dacia Sandero Stepway TCe90 ) - dwa poprzednie również w Rybniku.
Koszt robocizny 340 zł. Części własne.
Przy okazji zgłoszony problem z klimatyzacją - diagnoza: czyszczenie przepustnicy.
Ogólnie wrażenia mam pozytywne - auto umyte, wszystko zrobione starannie i dość szybko.
Jedynie do czego mogę się przyczepić to zauważyłem, że brak konsekwencji w wycenie przeglądu i napraw gwarancyjnych.
Początkowo jeden z pracowników wycenił robociznę na 480 zł a przy odbiorze auta po przeglądzie drugi wystawił fakturę na 340 zł. Tak samo z czyszczeniem przepustnicy - początkowo miało być odpłatnie a na drugi dzień telefon i korekta, że jednak naprawa na gwarancji.

arczi_88 - 2018-08-22, 23:27

Jak bardzo niekonsekwentni by byli to rozczarowali Cię chyba w dobrą stronę co? :)
gregorisan - 2018-08-23, 17:39

arczi_88 napisał/a:
Jak bardzo niekonsekwentni by byli to rozczarowali Cię chyba w dobrą stronę co? :)

Chyba lubią w ten sposób dozować napięcie wśród klientów :mrgreen:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group