Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Zamknięty przez: laisar
2012-07-22, 21:16
Lodgy - nareszcie premiera
Autor Wiadomość
Marek1603 


Marka: Dacia,
Model: 1300, Lodgy, Duster
Silnik: 1.3 8V, 1.6MPI, 1.6Sce 4x4 AT
Rocznik: 1981, 2014, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 7487
Skąd: Olkusz
Wysłany: 2012-03-06, 16:39   

A może wersja podstawowa ma kontrolkę a wyższe wskaźnik. Tylko co by miało to na celu? Czyżby, aż tak cieli biurokraci koszty?
 
Brimley 



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.5 dCi 85KM
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 12
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-03-06, 16:48   

bebe napisał/a:
Nie cieszy najbardziej debilne umieszczenie przycisku do włączania tempomatu w historii motoryzacji. :/ Głupiej by było już tylko w bagażniku. :|

Może ja czegoś nie rozumiem... Przycisk na konsoli centralnej u dołu, służy IMHO wyłącznie do aktywacji funkcji tempomatu (wg mnie zabezpiecza ona przed przypadkowym uruchomieniem tempomatu przyciskiem na kierownicy). Jeśli ktoś używa tempomatu często może mieć ten przycisk aktywowany stale. Samo włączenie utrzymywania stałej prędkości jest dokonywane przyciskiem "+" na kierownicy, tak samo jak w innych Renault. W Dacii brakuje funkcji oferowanej w Renault - przywołania z pamięci ostatnio używanej prędkości. Dla mnie funkcja zbyteczna.

Co do reszty...
Do końca liczyłem po cichu na osobne fotele w trzecim rzędzie. Nawet nie chowane w podłodze, ale mające możliwość niezależnego składania / wyjmowania. Cóż...
Za to pozytywnie zaskoczyła mnie możliwość opcjonalnego wyboru tempomatu / czujników cofania (na stronie rumuńskiej wystepują one razem w pakiecie) oraz systemu multimedialnego z nawigacją.

Ogólne wrażenie bardzo dobre.

bebe napisał/a:
Nadal nie jestem przekonany do gabarytów - na pierwszy rzut oka dostajemy to samo co w MCVce, ale Lodgy wydaje się mniej poręczna.

Zgadzam się. Może w przyszłym roku ww. systemy oraz silniki z Lodgy, znajdą się w ofercie MCV po faceliftingu? W takiej sytuacji, niezastąpiony prześwit MCV będzie mógł się okazać argumentem przetargowym.
 
bebe 
Moderator
I aim to misbehave



Marka: Jeep
Model: Grand Cherokee
Silnik: 4.7 V8
Rocznik: 2004
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 02 Sie 2010
Posty: 2388
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-03-06, 17:01   

Brimley napisał/a:
Może ja czegoś nie rozumiem... Przycisk na konsoli centralnej u dołu, służy IMHO wyłącznie do aktywacji funkcji tempomatu (wg mnie zabezpiecza ona przed przypadkowym uruchomieniem tempomatu przyciskiem na kierownicy). Jeśli ktoś używa tempomatu często może mieć ten przycisk aktywowany stale. Samo włączenie utrzymywania stałej prędkości jest dokonywane przyciskiem "+" na kierownicy, tak samo jak w innych Renault. W Dacii brakuje funkcji oferowanej w Renault - przywołania z pamięci ostatnio używanej prędkości. Dla mnie funkcja zbyteczna.

Nie wiem, jak jest w Renault, sugerowałem się tym, co jest u mnie. U mnie wyłączenie samochodu wyłącza tempomat, czyli za każdym uruchomieniem samochodu muszę go włączyć. Schylanie się w tym celu to jak dla mnie masakra. Zwłaszcza, że samo włączenie u mnie powoduje zaświecenie diodki i nic więcej, więc nawet przypadkowe włączenie nie powoduje żadnych odczuwalnych skutków. Co do przywołania, to u mnie wystarczają przyciski +/- - pojedyncze kliknięcie w + ustawia prędkość, po ustawieniu kliknięcie zwiększa prędkość o 1 km/h, przytrzymanie - zwiększa prędkość aż nam się znudzi. Pojedyncze kliknięcie w - powoduje ustawienie poprzedniej prędkości (o ile różnica prędkości nie jest większa niż 25%), po ustawieniu działa analogicznie do +. Jak widać, przyciski R/0, występujące we wcześniejszych Renault, nie są jakoś strasznie potrzebne.
 
maciek 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: TCE 100 LPG
Rocznik: 2020
Wersja: Prestige
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 3531
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-03-06, 17:31   

_________________
Jestem handlowcem w salonie Carrara w Lublinie. Szukasz oferty na Nową Dacie? Pisz PW lub na e-mail

 
eplus 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1,6
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 3550
Skąd: podkarpackie
Wysłany: 2012-03-06, 17:37   

okey32 napisał/a:
... oferuje nowe calandru wysoki i boki, ...odzwierciedlają hojności wnętrza przestrzeń, która jest incapator, wystarczająco do pełnego komfortu hosta .
Trzy miejsca na drugi wiersz w serii ....stanowisku trzeciego wiersza można wycierane odległości lub rabatata..
Wnętrze oferuje liczne przechowywania Lodgy spacji,...atrybuty specyficzne dla marki Dacia, już uznanych przez klientów i naciśnij klawisz....
...chromowane spalin baryłka, nowy kolor na zewnątrz, wszystkie projektu kamienia, oliwek i nowego atmosfera wnętrza-Testamentu są dostępne w Rumunii ...


Rozumiem, że jak brakuje przestrzeni na hoście, to wystarczy nacisnąć klawisz spacji, ale po co spisywać od razu testament :?: Czy to tak szybko jeździ :?:
:roll:
 
maciek 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: TCE 100 LPG
Rocznik: 2020
Wersja: Prestige
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 3531
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-03-06, 17:47   



http://motoryzacja.interi...ta,1768623,7922

troszkę inne zdjęcia niż oficjalne
http://www.autoevolution....otos-43162.html
Ostatnio zmieniony przez maciek 2012-03-06, 17:52, w całości zmieniany 2 razy  
 
esdziewiaty 



Marka: Mercedes-Benz
Model: GLK
Silnik: 220 CDI 4Matic
Rocznik: 2009
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 619
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2012-03-06, 17:51   

Pierwsze dane techniczne


Cieszą dobre osiągi mocniejszych wersji.

ld.JPG
Plik ściągnięto 680 raz(y) 48,22 KB

_________________
Duster u szczęśliwego nowego nabywcy :)
 
benny86 


Marka: Chevy
Model: Aveo
Silnik: 1.2
Rocznik: 2009
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 2944
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2012-03-06, 18:33   

http://www.youtube.com/wa...ca6FAAAAAAAABAA
 
Seal 


Marka: Dacia
Model: Duster 4X2
Silnik: 1,5 dCI 110 KM
Rocznik: 2011
Wersja: Laureate
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 846
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-03-06, 20:43   

Jak dobrze się zorientowałem to ten TCE ma tylko 5 biegów szkoda :-(
 
mekintosz 



Marka: Citoren
Model: Berlingo
Silnik: 1.6 VTI
Rocznik: 2011
Wersja: [Inna].[nie dotyczy]
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 4273
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-03-06, 20:56   

Moze w koncu sie obudziło Renault, ze sama cena daleko sie nie zajedzie. Samochod musi jakos wygladac, nie odbiegajac w wyposazeniu ani wygladzie kokpitu od konkurencji w swej klasie. Ponadto w koncu zaczynaja montowac wspolczesne silniki zamiast oprozniac magazyny z przeszlosci.
 
Marek1603 


Marka: Dacia,
Model: 1300, Lodgy, Duster
Silnik: 1.3 8V, 1.6MPI, 1.6Sce 4x4 AT
Rocznik: 1981, 2014, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 7487
Skąd: Olkusz
Wysłany: 2012-03-06, 21:19   

Z magazynów renault własnie się pozbyło przeszłości i sięga po teraźniejszość. ;-)


Nawet w gazetce orlenu piszą o lodzi http://www.orlen.pl/PL/DL...azyn/index.html
 
Ernest 


Marka: Citroën
Model: Xsara
Silnik: 1,4 MPI
Rocznik: 1998
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 201
Skąd: Chełm
Wysłany: 2012-03-06, 22:12   

Lodgy już jest dostępne w sprzedaży w Rumunii. Kiedy Polska ? i jakie ceny ? najbogatsza wersja w Rumunii to 14 tysięcy euro czyli ok. 60 tysięcy złoty. :) nie moge się doczekać kiedy będzie można umówić się na jazdę próbną ;)
 
maciek 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: TCE 100 LPG
Rocznik: 2020
Wersja: Prestige
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 3531
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-03-06, 22:31   



 
maciek 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: TCE 100 LPG
Rocznik: 2020
Wersja: Prestige
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 3531
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-03-06, 22:39   

są 2 wyjścia 12V jedno przy otworach na pojemniki obok skrzyni biegów , a druga za hamulcem ręcznym dla pasażerów, mają u mnie + za to ;-)















w silnikach Turbo będą podpowiadacze kiedy zmienić biegi
Ostatnio zmieniony przez maciek 2012-03-06, 22:46, w całości zmieniany 2 razy  
 
Seal 


Marka: Dacia
Model: Duster 4X2
Silnik: 1,5 dCI 110 KM
Rocznik: 2011
Wersja: Laureate
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 846
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-03-06, 22:59   

Tak sobie na szybko analizuję i dochodzę do wniosku, że dla mnie największą porażką w Lodgy jest prześwit tylko 120 mm :shock: :evil: . To już chyba nie będzie autko na (nasze) kiepskie drogi.
A tak z mniejszych rzeczy to liczyłem w opcji (Laureate) na automatyczną klimę i kurtyny :-/ .
Przyznam, że zaskoczyły mnie pozytywnie silnik TCE (szkoda mogli pójść za ciosem i dać dCI 130 KM :-P ) i koła tylko 15 (plus tańsze gumy :mrgreen: ) myślałem, że będą 16 (a tu nawet alusy w opcji nie są).
Szkoda, że nie ma półki pod dachem :-( .
Reszta na jazdach próbnych :mrgreen: :mrgreen: .
 
mekintosz 



Marka: Citoren
Model: Berlingo
Silnik: 1.6 VTI
Rocznik: 2011
Wersja: [Inna].[nie dotyczy]
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 4273
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-03-07, 00:07   

Za to srodek na plus, fajne podswietlenie licznikow, czytelne ale nie meczace.
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 425 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18102
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-03-07, 03:27   

Z TCE to dali czadu (((:

Ceny obstawiałem dość dobrze - choć zobaczymy jeszcze, jaki będzie przelicznik dla PL: 39990 czy może 44950...? d:



Jeśli ktoś nie widział, to zapis prezentacji można obejrzeć tu: http://event.media.renaul...nocache=798335#

(Pląsający dyrektor FTW!).



Broszura po francusku: http://www.dacia.fr/media...re_lodgy_v1.pdf - dane techniczne, wyposażenie poszczególnych wersji, kolory.

(RP oczywiście śpi - ciekawe czy zdąży z czymkolwiek przed końcem zimy d: ).



benny86 napisał/a:
W orlando 2 dodatkowe miejsca można niezależnie składać/rozkładać, fajnie by było gdyby Lodgy też miała taką możliwość

1/2 z 450 to 225 - prawie tyle to lodgy ma przy siedmiu miejscach...

Niestety, w daćce nie ma możliwości pełnego złożenia jednego z miejsc w trzecim rzędzie - da się tylko kłaść na płasko oparcia pojedynczo. Między takową powierzchnią a poziomem rolety powinno być co najmniej kolejne 200-250 L pojemności. Dobre i to, ale niedosyt pozostaje...





Mikele napisał/a:
niestety tylna kanapa to kanapa, a nie dwa niezależne fotele, nie ma szyn, nie ma przesuwania

Ano niestety - z rzeczy praktycznych we wnętrzu widzę jedynie możliwość szybkiego demontażu drugiego rzędu.



Cytat:
Ciekawe czy będzie półka pod sufitem ?

W opcjach i akcesoriach nic takiego na razie nie ma ):



mekintosz napisał/a:
Wskaznik [temperatury] ogolnie wiadomo byl g...o warty

Nieprawda! - u większości działa dobrze, a to raczej termostaty są podejrzane.



bebe napisał/a:
wreszcie jest tempomat

Złe wieści - podobno to tylko "ogranicznik prędkości maksymalnej".

(Ciekawe czy trudna jest przeróbka... <; ).



bebe napisał/a:
No nieee wiem...

/me 2...

Owszem, jest dobrze, ale nie beznadziejnie <; Też nie widzę aż tak wielkiej "wartości dodanej", żeby gnać do salony wymieniać swoją MCV-kę już-teraz-zaraz. Zobaczymy jeszcze, jak będzie po jazdach próbnych.



Cytat:
Lodgy wydaje się mniej poręczna

Coś w tym jest - ma mniejszy rozstaw osi, a większy promień zawracania.



Seal napisał/a:
ten TCE ma tylko 5 biegów szkoda

Trochę szkoda, ale z drugiej strony na tyle dobrze ciągnie, że zestopniowanie skrzyni jest podobne jak w dieslach - więc sumarycznie nie jest jednak źle.

A sześć biegów ma dCi110 - i na ostatnim przy 1000 obr/min 54 km/h.

Razem z "niedaćkowym" prześwitem i lepszym wyciszeniem jakie było widać na fotkach z fabryki powinno to znacząco podnieść komfort przy prędkościach autostradowych.


Wszystko to wiąże się z następną sprawą:
mekintosz napisał/a:
Moze w koncu sie obudziło Renault

Nie "obudziło", tylko po prostu zaprojektowało od początku dla "Zachodu" - logan i rodzeństwo powstali przecież tak naprawdę dla kogo innego.

Tym razem także powstało auto budżetowe, ale wedle innych założeń.

...Co też nie wszystkich zadowala, bo np ja wolałbym jednak wyższy prześwit, a zamiast nowej deski - osobne fotele. I co, też mam narzekać, że Reno "dalej śpi" albo "zepsuło dobre"? <;


Seal napisał/a:
myślałem, że będą 16 (a tu nawet alusy w opcji nie są

Są, są 16.

(A przy okazji się dowiedzieliśmy, że do 15 wchodzą tarcze 280).
 
jan ostrzyca 


Marka: FIAT
Model: Doblo
Silnik: 1.4 FIRE
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 2127
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-03-07, 06:49   

Kratylos napisał/a:
super ze bedze 1.2 tce 115km wreszcie dacia przestaje byc miejscem gdzie skladuje sie przestarzałe rozwiązania... a jak chcialo sie cos nowoczesnego do do marki matki tylko
choc to tce calkowita swiezyna i nie wiadomo jak bedze z awaryjnością - konstrukcja duzo bardzej zaawansowana niz stare 1.2 tce...


O trwałości tego silnika pogadamy za dobre kilka latek. Jakoś trudno mi sobie wyobrazić bezawaryjną eksploatację 1.2 turbo w dużym i ciężkim samochodzie przez powiedzmy 300 tys. km.
_________________
MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 150 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG 60 000 km
 
maciek 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: TCE 100 LPG
Rocznik: 2020
Wersja: Prestige
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 3531
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-03-07, 09:12   

wy się naszykujcie na to że niedługo zastąpią 1,6 MPI na 0,9 TCE 80-90KM.

laisar napisał/a:
Jeśli ktoś nie widział, to zapis prezentacji można obejrzeć tu: http://event.media.renaul...nocache=798335#

(Pląsający dyrektor FTW!).


to było dobre :-)

a co do tego monitorka 7cali to mogli jeszcze dać kamerę cofania, bo przez to okienko to się wiele nie zobaczy, zresztą na jakiej wysokości się zaczyna okno?
Ostatnio zmieniony przez maciek 2012-03-07, 09:29, w całości zmieniany 2 razy  
 
mim 



Marka: Citroen
Model: C5 Exclusive
Silnik: 2.0 HDi
Rocznik: 2009
Dołączył: 02 Lut 2012
Posty: 48
Skąd: łódzkie
Wysłany: 2012-03-07, 09:40   

Tak, tak; już widzę te 800 litrów bagażnika :!: :?:

I to w kompaktowym minivanie ?

Uważam, że jak będzie 550 litrów to już max :-D
 
maciek 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: TCE 100 LPG
Rocznik: 2020
Wersja: Prestige
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 3531
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-03-07, 10:02   



nie polskiego języka :-x
 
maciek 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: TCE 100 LPG
Rocznik: 2020
Wersja: Prestige
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 3531
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-03-07, 10:45   

http://www.autobild.de/ar...12-2891206.html

okiem autobild.de
_________________
Jestem handlowcem w salonie Carrara w Lublinie. Szukasz oferty na Nową Dacie? Pisz PW lub na e-mail

 
paweloo97 



Marka: (nie posiadam)Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi 105 KM 4x4
Rocznik: 2010
Wersja: Prestige
Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 269
Skąd: Nowy Kocin
Wysłany: 2012-03-07, 10:57   

Z dacia.ro wypiszę w skrócie najważniejsze wyposażenie przynajmniej na tamtejszy rynek:

Access- tylko 1.6

lakierowane zderzaki,czarny grill(góra malowana pod kolor),(nie)pełne kołpaki,czarne klamki, w środku szaro-czarno,schowek nad konsolą otwarty schowek, ABS+AFU , 4 poduszki + dezakt. pod. pasażera, nieregul. wysokość pasów z przodu/regul. stałe zagłówki, hydrauliczne wspomaganie, brzęczyk pasów z przodu, składana i niedzielona (1/1) tylna kanapa. W opcji tylko ESP.

Wnętrze:
By chlastus_97 at 2012-03-07

Ambiance- 1.6 i 90-konny dCi

dodatk. relingi, pełne kołpaki, listwy boczne, ,,lepsze'' zagłówki, komputer pokładowy,
recykling powietrza( klima w opcji), roleta i oświetlenie bagażnika, centralny zamek i elektr. szyby przednie,, radio 2 DIN z Bluetooth, dzielona kanapa.

Poza tym opcjonalnie halogeny przeciwmgielne z przodu,dotykowe radio-navi ( już w tej wersji :-) ), ESP i pakiet: regulowana wysokość: kierownicy/fotela kierowcy i pasów bezp.

Wnętrze:
By chlastus_97 at 2012-03-07


I Laureatka: wszystkie motory
dochodzą: inne kołpaki, chromowana listwa na grillu i klamki wenwętrzne, lakierowane klamki zewn. ,
informacje o otwartych drzwiach, elektr. sterowanie i podgrzewane lusterka, regulacja kierownicy, elektr. szyby z tyłu, klimatyzacja ręczna, halogeny przecimgłowe.

Opcje to: ESP, podgrzewane fotele przednie, siatka przytrzymująca bagaże, radio-navi, alufelgi ,,15'' oraz pakiet : ogranicznik (?) prędkości/czujniki parkowania z tyłu i skórzana kierownica.

A to środek:
By chlastus_97 at 2012-03-07
_________________
W życiu najważniejszy jest zdrowy rozsądek.
Ostatnio zmieniony przez paweloo97 2012-03-07, 11:01, w całości zmieniany 4 razy  
 
maciek 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: TCE 100 LPG
Rocznik: 2020
Wersja: Prestige
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 3531
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-03-07, 11:01   

http://www.francuskie.pl/wiadomosci/7868
ładnie po polsku

Prestige jest w Francji
Ostatnio zmieniony przez maciek 2012-03-07, 11:03, w całości zmieniany 1 raz  
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 425 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18102
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-03-07, 11:31   

mim napisał/a:
już widzę te 800 litrów bagażnika

Będzie w salonie, to możesz sam zmierzyć, ale już tylko patrząc po wymiarach nie widzę tu niczego wątpliwego:

* na poziomie podłogi minimalna szerokość to ponad 110 cm;

* w tym samym miejscu, długość to niemal 120 cm, ale odliczmy hojnie te 20 cm ze względu na pochylone ku tyłowi oparcia siedzeń drugiego rzędu - zostaje więc 100 cm;

* wysokość bagażnika od podłogi do górnej krawędzi oparć / dolnej krawędzi szyb to jakieś 70 cm.

110 x 100 x 760 = prostopadłościan o wielkości 770 L. A przecież koniec końców liczy się także miejsce nad, przed i za nadkolami oraz skośnie ścięty fragment tuż za oparciami 2. rzędu, który wcześniej odrzuciliśmy...

(Poza tym MCV-ka jest mniejsza, a rzeczywiście ma swoje 700 L).



maciek napisał/a:
zastąpią 1,6 MPI na 0,9 TCE 80-90KM

Po co?
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne