Zasadniczo moje pytanie jest zawarte w temacie: jak dobrać się do tego modułu, coby go dokręcić? Bo nie mam ochoty jechać do ASO z pierdółką (bo chyba to jest pierdółka).
Moduł przemieszcza się ruchem obrotowym o jakieś 5 mm w kierunku zależnym od użytego ostatni kierunkowskazu - co mnie dość irytuje.
Jeżeli dobrze zrozumiałem kolega ma na myśli przełączniki zespolone pod kierownicą. Od spodu obudowy kolumny kierowniczej są w otworach wkręty, potrzebny wkrętak z końcówką torx rozmiar zdaje się 20. Potem delikatnie rozpołowić i zdjąć.
Polecam rumuński tutorial Logana, http://www.tutorialelogan.ro/
Konstrukcja elementów nadwozia Daci jest zunifikowana wiele można skorzystać z tych porad.
Ostatnio zmieniony przez Andrzej Zajczuk 2012-12-12, 21:51, w całości zmieniany 1 raz
U mnie też się to rusza, ale ma za to plus - jeżeli dobrze się ustawi tę osłonę i będzie delikatnie operować dźwigniami to nie widać, że kierownica jest krzywo zamontowana
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum