Wykup AC to będzie najlepszym zabezpieczeniem przed złodziejami. Części do DD są relatywnie tanie to nie ma jeszcze dużego zapotrzebowania na te auta.
Poproś jakiego znajomego elektryka to ci odetnie ukrytym wyłącznikiem rozrusznik i pompę paliwa i będzie spokój. Wtedy auto nie odjedzie bez zgody kierowniczki.
Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus Pomógł: 53 razy Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 3865 Skąd: Włodawa
Wysłany: 2012-06-03, 18:07
chriskb napisał/a:
BLONDI83,
Wykup AC to będzie najlepszym zabezpieczeniem
Aby wykupić AC, w większości przypadków ubezpieczyciele żądają 2 zabezpieczeń
Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus Pomógł: 53 razy Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 3865 Skąd: Włodawa
Wysłany: 2012-06-03, 19:53
zamawiając dobrze wyposażonego Dustera - nawet z silnikiem benzynowym - ławo przekroczyć tą barierę - mnie się udało i to dość łatwo
miesiąc temu odbierałem swojedo i w ASO mieli niezłe (OC z AC) z alliansa za niecałe 1800 zł
warto podpytać bo niezawsze powiedzą , mają mniejszą prowizję z tego
Panie i Panowie mam pytanie dotyczące alarmu czy mieliście w standardzie ? jeśli dopłacaliście za instalacje to ile was wyniosła taka operacja - w katalogu do Lodzi znalazłem na dacia.pl że koszt wynosi ok 600 zł a teraz przez telefon sprzedawca powiedział że u nich kosztuje to ponad 1200 zł .. jak to jest że nie jest to spójne z cennikiem dacia.pl ?
i dodatkowe pytanie o dywaniki - dostaliście ? bez proszenia się o nie ? bez targów ? :)
mam już klepniętą umowę zadatek i pozytywną opinie do kredytu więc samochód będzie do odbioru po instalacji LPG i to byłby najlepszy czas na instalację alarmu ..
route2000 - zazdroszczę pakietu offroad :) może kiedyś sobie też dokupię :)
Ostatnio zmieniony przez lodziaz 2014-06-23, 12:01, w całości zmieniany 1 raz
Ja nie mam alarmu, bo i tak nie pomoże.... tylko jest do rozładowania akumulatora Najlepszym zabezpieczeniem jest pakiet ubezpieczeniowy.
A dywaniki to po prostu poprosiłem jako prezent od dealera
A jaką instalację LPG będziesz miał - fabryczną czy montowaną w salonie?
_________________ Dacia nie gubi oleju, tylko tak znaczy swój teren.
Ja ubezpieczałem u samego dealera. Mają korzystne pakiety ubezpieczeń. Mam tylko immobiliser. Za full pakiet (OC, NW, AC) zapłaciłem ok. 1500 zł.
W fabryce zakładają LPG, ale komputer jest zablokowany i ciężko jest dostać do niego w celu poprawki w eksploatacji. Natomiast zakładany u dealera ma możliwość konkretnej regulacji pod dany silnik.
Poczytaj o fabrycznym LPG, o tym czy montować LPG oraz o niefabrycznym LPG
Miłej lektury.
Mi jeden ze sprzedawców powiedział, że PZU nie wymaga drugiego zabezpieczenia (pierwszym jest immobiliser) jeśli samochód kosztuje do 75 tys.
Wydaje mi się, że podobnie jest też u innych ubezpieczycieli.
My z Kasią wzieliśmy samochód na raty w RCI z przedłużoną gwarancją na 5 lat - 120 K km + ubezpieczenie OC+AC+NNW+asistance ( polska i europa ) za 500 zł :)
// EDIT // doprecyzuje że 500 zł za ubezpieczenie bo za gwarancje + 1099zł :)
LPG bierzemy w salonie bo akurat trafiła się Biała Lodzia taką jak chcieliśmy stojąca na parkingu :) - powinienem na coś zwrócić uwagę szczególną że akurat bbyła dostępna od ręki a nie musiałem zamawiać ? bo jak widzę po forum wszyscy zamawiają i czekają
a nam się trafiła z czujniekiem parkowania skórzaną kierownicą i drążkiem, radio Plug&Play z bluetooth'em i kołem zapasowym .. i rabat $$
do odbioru wydrukowałem sobie już check list z forum :)
Ostatnio zmieniony przez lodziaz 2014-06-23, 15:16, w całości zmieniany 1 raz
już wiem że w Lodzi mam 2 zabezpieczenia ( centralny + immobilizer ) i to w zupełności wystarczy w samochodzie poniżej 70 Kzł wartości :) zaoszczędzony 1100 zł
wkrótce nasze samochody mogą się stać popularne też wśród złodziei :P
..forum jest tak obszerne że brakuje czasu na odkrywanie wszystkich tajników :)
Ostatnio zmieniony przez lodziaz 2014-06-24, 19:53, w całości zmieniany 1 raz
Mi jeden ze sprzedawców powiedział, że PZU nie wymaga drugiego zabezpieczenia (pierwszym jest immobiliser) jeśli samochód kosztuje do 75 tys.
Wydaje mi się, że podobnie jest też u innych ubezpieczycieli.
Mała poprawka - dzisiaj podpisywaliśmy umowę z Allianz i tam był taki punkt:
Cytat:
Wymogi posiadania zabezpieczeń przeciwkradzieżowych:
1) W pojazdach osobowych i terenowych o wartości:
- do 100 000 zł (brutto) - jedno fabrycznie montowane zabezpieczenie przeciwkradzieżowe
Podobno niedawno się te zapisy zmieniły, wiec podejrzewam że w PZU i innych ubezpieczycielach też będzie koło 100 tysięcy złotych. Znaczy nijak Dacią nie da się tego przekroczyć.
mam zamiar w najbliższym czasie zamontować bezobsługowy immobilizer + elektrozawór do odcięcia dopływu paliwa, oraz wyłączenie zasilania gniazda OBD
-w którym miejscu najlepiej umieścić elekrtozawór?
-czy do modułu UCH żeby mieć swobodny dostęp trzeba zdemontować deskę rozdzielczą?
Z powodu nieprzyjemnych, ale na szczęście dla mnie szczęśliwie zakończonych (dla złodzieja już mniej ) ostatnich zdarzeń dotyczących mojego DD szukam dodatkowego zabezpieczenie przeciw kradzieżowego. TZW specjaliści proponują dodatkowe odcięcie zapłonu/paliwa na tzw. chipa-podobno nie do obejścia-tu jestem sceptyczny-wystarczy mi, aby po podmianie kompa w aucie złodziej nadal nie mógł odjechać.....wtedy pewnie zrezygnuje.....
Czy ktokolwiek używał (niekoniecznie w Dacii) widział, zna takie zabezpieczenie, może polecić, odradzić?
_________________ Były: Polonez Atu plus 1,6 gsi, Skoda Felicja HB 1,3 glx, fiat uno 0,9....
Każde auto da sie ukraść. Można tylko utrudnić lub wydłużyć czas pracy na obejście zabezpieczeń. Mam zamontowane immo z bezobslugowym tranponderem odcina paliwo i rozrusznik.
Dokładnie. A najlepsze jest każde niestandardowe zabezpieczenie. Najgorsze są fabryczne zabezpieczenia, bo te złodzieje mają rozpracowane. Włamując się od razu wie taki co ma robić. Nim więcej nietypowych zabezpieczeń, tym więcej pracy i szukania dla złodzieja.
najtańszy i najlepszy to wyjmować bezpieczniki
albo rozłączać coś w silniku
Ja kiedyś rozłączałem czujnik halla bo był łatwo dostępny .
Silnik kręcił ale nie odpalał
Ostatnio zmieniony przez Karenzo 2015-04-08, 13:48, w całości zmieniany 2 razy
najtańszy i najlepszy to wyjmować bezpieczniki
albo rozłączać coś w silniku
Ja kiedyś rozłączałem czujnik halla bo był łatwo dostępny .
Silnik kręcił ale nie odpalał
... Najlepiej to miec szofera i jezdzic taksowka sponsorowana przez panstwo
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum