To są tarcze indiglo. Mogą być w dowolnym kolorze, pod warunkiem, że będzie to kolor niebieski. :> Poza tym sama tarcza wymaga lekkiej rzeźby w liczniku (bo kable zasilające do tarczy), i nie ma pewności że się w ogóle zmieści (oryginalna tarcza w Daciach jest bardzo cienka i do jej grubości dostosowane są mocowania).
A tak poza tym zastanawiam się czy nie dodać takiego komputerka
Pomysł dobry, ale...
Zalety tego urządzenia: 1. duży wyświetlacz; 2. niewygórowana cena.
Wady: 1. z fotek wnioskuję, że nie zmieścisz go pod maskownicą zegarów (grubość); 2. sprzedawca pisze: "Działa z benzyniakami z wtryskiem, z gazem sekwencyjnym. Diesle nie testowane." - nie można wykluczyć, że z Twoim silnikiem się nie "dogada" (więc szkoda wydatków i roboty); 3. jak dla mnie, za dużo informacji na jeden ekran, trochę "naćkane" tu jest - więc odczyt będzie zbyt absorbujący; 4. dostępny tylko jeden kolor wyświetlacza.
Nie wiem, czy widziałeś mój wątek - http://www.daciaklub.pl/f...1642015#1642015
Polecam ten UKP. Co prawda jest o 82 zł droższy, ale ma więcej funkcji, został przetestowany na wielu samochodach (filmiki na YT), na pewno współgra z dieslem (o czym zapewnia obszerna instrukcja montażu), da się zmieścić między zegarami, no i... szlak już przetarty, opisałem, co się da.
Do nabycia na Allegro lub u producenta:
http://www.reveltronics.c...r-pokladowy-ukp
Po pół roku użytkowania jestem bardzo z niego zadowolony. Świetne narzędzie, które spowodowało, że na trasach przestałem się nudzić za kierownicą.
1. czy obliczy chwilowe spalanie w dieslu - Dci ?
2. czy można zmienić czcionkę albo wygląd przez oprogramowanie do PC z tym kabelkiem USB ?
Jeśli tak to fajnie, może też sobie zamontuję, pozbyłbym się termometru z innego miejsca i wlaśnie przeniósł do zegarów i przy okazji bym sobie kupić w innym kolorze... Można dorzucić te parę złotych
Przy okazji na twoim miejscu bym prysnął sprejem , albo plastilakiem ten plastik w którym robione są otwory i klejony fragment by wyciąć 3 stare diodki, wtedy nie będzie już widać, manufaktury. A tak wogóle to bardzo fajny gadżet i mod.
1. czy obliczy chwilowe spalanie w dieslu - Dci ?
2. czy można zmienić czcionkę albo wygląd przez oprogramowanie do PC z tym kabelkiem USB ?
Jeśli tak to fajnie, może też sobie zamontuję, pozbyłbym się termometru z innego miejsca i wlaśnie przeniósł do zegarów i przy okazji bym sobie kupić w innym kolorze... Można dorzucić te parę złotych
Przy okazji na twoim miejscu bym prysnął sprejem , albo plastilakiem ten plastik w którym robione są otwory i klejony fragment by wyciąć 3 stare diodki, wtedy nie będzie już widać, manufaktury. A tak wogóle to bardzo fajny gadżet i mod.
1. Sądzę, że tak. U mnie mierzy m.in. chwilowe z benzyny i oddzielnie chwilowe z LPG, więc dla ropy też mierzyć będzie. Do tego możesz sobie ustawić "odświeżanie" odczytu, czyli uśrednienie, z ilu ostatnich sekund (1, 2 lub 3) ma się wyświetlać chwilowe spalanie. Ja mam ustawione na 1 s, wyniki podawane są niemalże natychmiastowo.
2. Można zmienić czcionkę, choć w ograniczonym zakresie: zmieniasz dużą czcionkę na cienką, normalną lub grubą. To wiąże się też z wygładzaniem ich krawędzi. Zmian dokonuje się laptopem lub po prostu przyciskami. Małych cyferek i piktogramów zmienić nie można (nie ta rozdzielczość ).
3. Ładować pod szybkę dodatkowy termometr oprócz UKP nie ma sensu - nie zmieścisz, poza tym UKP ma już sam w sobie dwa czujniki i wyświetla ich odczyty na kilku ekranach - jak sobie ustawisz.
4. Kolorów w odmianie LCD jest sporo, jest w czym wybrać. Ja mam bursztynowy; niestety, nie pokrywa on się idealnie z tym fabrycznym, ma nieco inny odcień. Innych kolorów nie chciałem, bo podoba mi się ten oryginalny. Wadą wyświetlaczy LCD jest to, że w ujemnych temperaturach spowalnia się odświeżanie - nie ma tego w OLED, na który miałem ochotę, lecz kolory nie te... Na szczęście zauważyłem, że wystarczy zacząć grzać w aucie, a wyświetlenia zaraz się normują.
5. Możesz sobie ściągnąć do poczytania instrukcję oraz program konfiguracyjny (dla Windowsa). Program możesz od razu zainstalować i obejrzeć, co można ustawić - wszystko działa, komputer nie musi być podłączony do UKP. Ostrzegam jednak: zabawa z UKP wciąga, zarezerwuj sobie sporo czasu.
TU pobierzesz najnowszą instrukcję montażu i obsługi TU pobierzesz program do konfiguracji
6. Gdzie (na którym zdjęciu) widzisz tę "manufakturę" do zaszprejowania?
dokładnie, też podobnie uważam. Tym bardziej, że większość z tych ciekawszych wartości wskaźników w tym doładowania i przepływomierza czy dokładna temp płynu chłodzącego jest dostępna przez zwykły TORQUE lite darmowy na smartfonie - w tym kasowanie błędów silnika ECM , komunikacja m.in. z ABSem i AIRBAGami jest już po KKLu , czyli kabelku grupy VAG za 30-40pln i darmowej aplikacji windowsowej DDT2000 LIGHT, którą już też kasowałem błędy z UCH i ABSu.
W razie gdyby to nie był tylko żart na którym się nie poznałem (; - te rosyjskie tablice to całkowicie inne urządzenia, z dodatkowymi funkcjami, a nie jedynie zmiana wyglądu.
Cytat:
Nie po to się kupuje tanie auto żeby potem do niego wkładać bajerów za kilka tyś .
Ludzie są różni - w tym i tacy, którzy kupują właśnie po to.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum