Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: laisar
2015-02-24, 01:20
PILNE Problem przy odbiorze samochodu
Autor Wiadomość
Jaroslavus 


Marka: NISSAN
Model: QASHQAI
Silnik: 1.2 DIG-T
Rocznik: 2014
Dołączył: 21 Wrz 2014
Posty: 28
Skąd: Wrocław
  Wysłany: 2015-01-18, 02:22   PILNE Problem przy odbiorze samochodu

Witajcie,

Nadszedł dzień odbioru samochodu, a dokładniej jego dokładnego sprawdzenia przed podpisaniem umowy kredytowej i rejestracją. Niestety przy oględzinach zauważyłem trochę zastrzeżeń, być może przesadzam, ale wołałbym się upewnić przed pospisaniem umowy. Trochę inaczej wyobrażałem sobie fabrycznie nowy samochód, szczególnie, że część zamówionych elementów dodatkowych nie została jeszcze zamontowana więc nie miałem jak ich dzisiaj sprawdzić. Liczę na sugestie i rady z Waszej strony. Z góry dziękuję za pomoc.

Pozdrawiam

P.S.
Występuje limit 10 zdjęć do posta, więc kolejne w następnej wypowiedzi.

rysa.jpg
rysanaszybie.jpg
Plik ściągnięto 466 raz(y) 31,01 KB

rdzanawydechu.jpg
rdzanawydechu.jpg
Plik ściągnięto 378 raz(y) 78 KB

rdzanawahaczach.jpg
rdzanawahaczach.jpg
Plik ściągnięto 379 raz(y) 54,54 KB

rdzanatarczach.jpg
rdzanatarczach.jpg
Plik ściągnięto 338 raz(y) 51,12 KB

rdzanafelgach.jpg
rdzanafelgach.jpg
Plik ściągnięto 250 raz(y) 46,2 KB

rdzanaamortyzatorze.jpg
rdzanaamortyzatorze.jpg
Plik ściągnięto 292 raz(y) 42,49 KB

odciskschowek.jpg
odciskschowek.jpg
Plik ściągnięto 394 raz(y) 32,17 KB

nalotnasilniku.jpg
nalotnasilniku.jpg
Plik ściągnięto 348 raz(y) 59,91 KB

nadlewlakieruipecherz.jpg
nadlewlakieruipecherz.jpg
Plik ściągnięto 432 raz(y) 33,98 KB

nadlewlakieru.jpg
nadlewlakieru.jpg
Plik ściągnięto 384 raz(y) 38,11 KB

 
Jaroslavus 


Marka: NISSAN
Model: QASHQAI
Silnik: 1.2 DIG-T
Rocznik: 2014
Dołączył: 21 Wrz 2014
Posty: 28
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2015-01-18, 02:27   

Kolejna porcja zdjęć i na deser DD w całej okazałości.

2015-01-17 13.10.39.jpg
Plik ściągnięto 383 raz(y) 192,29 KB

wentyl.jpg
wentyl.jpg
Plik ściągnięto 246 raz(y) 29,33 KB

wystajacykabel.jpg
wystajacykabel.jpg
Plik ściągnięto 301 raz(y) 46,73 KB

zmechaconaibrudnapodsufitka.jpg
zmechaconaibrudnapodsufitka.jpg
Plik ściągnięto 447 raz(y) 61,45 KB

zniestabilnapracasilnikanaluzie.jpg
niestabilnapracasilnikanaluzie.jpg
Plik ściągnięto 224 raz(y) 44,36 KB

trzaskiwlusterkupodczasskladania.jpg
trzaskiwlusterkupodczasskladania.jpg
Plik ściągnięto 193 raz(y) 43,03 KB

rysyschowek.jpg
rysyschowek.jpg
Plik ściągnięto 349 raz(y) 41,66 KB

rysynawiewy.jpg
rysynawiewy.jpg
Plik ściągnięto 330 raz(y) 59,36 KB

rysaiubyteknanadkoluprawym.jpg
rysaiubyteknanadkoluprawym.jpg
Plik ściągnięto 377 raz(y) 65,44 KB

rysaiubyteknanadkolulewym.jpg
rysaiubyteknanadkolulewym.jpg
Plik ściągnięto 655 raz(y) 62,99 KB

Ostatnio zmieniony przez Jaroslavus 2015-01-18, 02:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
johnson 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 DCI 4x4 Prestige
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sie 2013
Posty: 726
Skąd: Wro
Wysłany: 2015-01-18, 08:53   

hmmm, szczerze slabo to wyglada, u mnie po ponad 30tys km w rok auto nie ma takich przypadlosci. Wydaje mi sie ze wyglada przy tym lepiej a nie jestem specjalnym esteta.

Musial stac dlugo w wilgoci albo w slonym powietrzu bo ta rdza mocno juz widoczna.
Nie sa to wg mnie rzeczy dyskwalifikujace ale raczej nie powinno ich byc w nowym aucie, mowie tutaj o rysach na lakierze i elementach wnetrza.
Ostatnio zmieniony przez johnson 2015-01-18, 08:54, w całości zmieniany 1 raz  
 
waldek72 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1,6 16v
Rocznik: 2014
Wersja: Laureate2
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Sty 2014
Posty: 279
Skąd: Białystok
Wysłany: 2015-01-18, 09:30   

powiem, Ci że odbierałem w zeszłym roku dustera i jestem w szoku. nadlewki mogły się zdarzyć ale rysy i rdza to dziwne. wygląda jakby stał gdzieś w jakims salonie i sporo na podwórku i trochę rąk go oglądało.
 
Mariusz 


Marka: była Dacia, jest Toyota
Model: Sandero, Auris Touring Sports
Silnik: 1,6 (132 KM)
Rocznik: 2015
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 10 Paź 2008
Posty: 1500
Skąd: Ozorków
Wysłany: 2015-01-18, 09:34   

Jaroslavus,
Pokaż te zdjęcia sprzedawcy. Widzę na zdjęciach zarysowania i żeby je usunąć trzeba będzie zdjąć maszyną troszkę klaru. Jeżeli chcesz ten samochód to negocjuj cenę i nie ma mowy tu o rabat kilkaset złotych. W tym wypadku rozpatrywałbym tysiące zł
_________________

 
Zbychu504 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate Plus
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Kwi 2012
Posty: 180
Skąd: Pomorskie
Wysłany: 2015-01-18, 09:48   DST

Witam.
1. Auto zapewne długo stało na placu stąd te rdzawe naloty. (Felgi masz aluminiowe więc rdza którą sfotografowałeś musiała skruszyć się z tarczy). Jak tylko chwilę pojeździsz nalot zniknie więc nie przejmowałbym się tym.
2. Odcisk na schowku- standard dla dużej partii produkcyjnej z 2014roku (możesz zgłosić do wymiany na gwarancji - na 90% akceptują ale też na 90% masz szansę, że nowy przyjdzie taki sam też z 2014roku).
3. Falowanie silnika - prawdopodobnie będzie trzeba zrobić reprog na serwisie ale jest też opcja, że auto ma minimalne ilości paliwa w baku i dlatego tak dziwnie falują obroty.
4. Rysa na szybie - jeżeli to szyba czołowa można spróbować tą rysę spolerować (ze zdjęcia wnioskuję,że nie jest zbyt głęboka), jeśli nie da się spolerować domagaj się wymiany...
5. Trzask lusterek podczas składania - normalna oznaka pracy sprawnego mechanizmu zamykania.
5. Uszkodzenia lakieru - rysy są do lekkiej polerki i znikną raz na zawsze...te nadwyżki lakieru na zakończeniach elementu (standard i tylko jeśli jest jakiś mega wielki bąbel który po dotknięciu palcem rusza się na wszystkie strony kwalifikuje element do ponownego lakierowania....w Twoim przypadku jak widzę po zdjęciu ta nadwyżka jest tylko minimalna i tym nie przejmowałbym się )

Auta muszą jakoś do nas przyjechać - jadą na lawetach....dacia do transportu stosuje ofoliowanie foteli kierowca/pasażer (gruba mocna folia na siedzisku i oparciu, gruba folia na podłodze (kierowca), gruba folia na progach, drzwi zabezpieczone przed obiciem....ale to wszystko.....tylko marki premium stosują na czas podróży fabryka-dealer oklejanie maski, drzwi, dachu i zderzaków a mimo to też zdarzają się jakieś wypadki.

Przypatrz się innym nowym Dusterom- wyglądają podobnie (za wyjątkiem tych rys na lakierze i szybie).....co więcej przypatrz się innym markom :mrgreen: - tam też te same przypadłości możesz znaleźć.
 
fotorobart 



Marka: Toyota
Model: GR Yaris
Silnik: 1.6
Rocznik: 2021
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Paź 2014
Posty: 720
Skąd: kraków
Wysłany: 2015-01-18, 09:55   Re: DST

Zbychu504 napisał/a:



Przypatrz się innym nowym Dusterom- wyglądają podobnie (za wyjątkiem tych rys na lakierze i szybie).....co więcej przypatrz się innym markom :mrgreen: - tam też te same przypadłości możesz znaleźć.


Jak odbierałem obecne auto (Citroen), takich historii nie było.


Jedyne co tu dopuszczam z tych niedoróbek to rdza na tarczach hamulcowych, wszystkie nie używane jakiś czas rdzewieją.

Mz takie uszkodzenia i nie doróbki w nowym aucie są NIE DOPUSZCZALNE!!! i Ja takiego auta nie odebrałbym (i nie odbiorę - a to jeszcze 2-3 tyg.) a wszystkie te uszkodzenia Serwis powinien usunąć przed wydaniem pojazdu!
Ostatnio zmieniony przez fotorobart 2015-01-18, 10:02, w całości zmieniany 2 razy  
 
Zbychu504 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate Plus
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Kwi 2012
Posty: 180
Skąd: Pomorskie
Wysłany: 2015-01-18, 10:02   

Mariusz napisał/a:
ma mowy tu o rabat kilkaset złotych. W tym wypadku rozpatrywałbym tysiące zł


Patrzmy trzeźwo na sytuację :-)
Żadne z tych elementów nie dyskwalifikują auta - wszystkie są do korekty.
Marża na tym aucie z racji,że to 2014 została zapewne minimalna więc rabat kilka tyś zł nie wchodzi w grę - nikt do tego auta nie dopłaci.
Wentyl bez kapturka w aucie które stoi na placu czy kabel który niepoprawnie fabryka położyła i należy tylko poprawkę po montażyście zrobić?
Rdza na aluminiowej feldze??? Tarcze które zaszły nalotem bo auto stoi????
Jedyne co możesz użyć jako argumentu przetargowego : rysa szyby i rysa lakieru :-) ale te szkody są do zrobienia i jak tylko mają dobrego fachowca nawet nie zauważysz gdzie ów ryski były.
 
Zbychu504 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate Plus
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Kwi 2012
Posty: 180
Skąd: Pomorskie
Wysłany: 2015-01-18, 10:07   

fotorobart napisał/a:
a wszystkie te uszkodzenia Serwis powinien usunąć przed wydaniem pojazdu!

Zauważcie, że auto nie jest jeszcze nawet przygotowane do wydania.
Stoi na placu oklejone więc na 99% przy przygotowaniu auta do wydania te defekty zostałyby usunięte.
Fotorobart a widziałeś swojego Citroena jak stał jeszcze na placu i wnikliwie go oglądałeś? :-)
Zapewne nie i zobaczyłeś dopiero pięknego lśniącego wymytego na salonie przy odbiorze.
 
jan ostrzyca 


Marka: FIAT
Model: Doblo
Silnik: 1.4 FIRE
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 2126
Skąd: Lublin
Wysłany: 2015-01-18, 10:11   

Nalot na tarczach i tłumiku to nie problem. Elementy zawieszenia u mnie po 50 tys. nie mają rdzy.
Nie mogę pojąć zarysowań szyby, błotników i elementów wnętrza oraz zabrudzeń tapicerki.
Według mnie sprawa do duuużego upustu (połączonego z usunięciem wad PRZED odbiorem) lub odmowy przyjęcia TEGO wozu albo też rozwiązanie umowy i zwrot zadatku przez dilera.

Jeśli upust to 10 tys. zł bo samochód wygląda jak używane spanachane demo. Z tego co wiem dilerzy do demówek mogą udzielać rabatów do 19%. Przynajmniej tak było kiedyś. Jak odbierałem demo z przebiegiem to samochód wizualnie nie odbiegał od nówki z fabryki. To co Ci pokazali to chamówa.

Ja bym jednak żądał nowego wozu. Naprawy gwarancyjne to męcząca chujnia - nie polecam. Jeśli z wozem coś jest nie tego od początku lepiej dać sobie spokój.

A swoją drogą to kolejny przejaw bezczelności i zwykłego chamstwa ze strony Dacia. To też daje do myślenia.
_________________
MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 90 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG
 
fotorobart 



Marka: Toyota
Model: GR Yaris
Silnik: 1.6
Rocznik: 2021
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Paź 2014
Posty: 720
Skąd: kraków
Wysłany: 2015-01-18, 10:12   

Zbychu504 napisał/a:
fotorobart napisał/a:
a wszystkie te uszkodzenia Serwis powinien usunąć przed wydaniem pojazdu!

Fotorobart a widziałeś swojego Citroena jak stał jeszcze na placu i wnikliwie go oglądałeś? :-)
Zapewne nie i zobaczyłeś dopiero pięknego lśniącego wymytego na salonie przy odbiorze.


C4 stał w środku w salonie, miał czyściutki lakier i ani "pyłka" w środku, na liczniku 12 km, a wg dokumentów 2 m-ce
tak mz powinien wyglądać przygotowany nowy samochód do sprzedaży
Ostatnio zmieniony przez fotorobart 2015-01-18, 10:13, w całości zmieniany 1 raz  
 
ZbujMadej 


Marka: Duster II
Model: 4x2
Silnik: 1.6 benzyna
Rocznik: 2014
Wersja: Laureate
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lip 2013
Posty: 261
Skąd: Warm-Maz
Wysłany: 2015-01-18, 10:16   

Mankamenty, jak w demówce. W fabrycznie nowym nie do zaakceptowania - szczególnie te rysy na nadkolach i szybie.
Na miejscu "sprzedawcy" zapadłbym się pod ziemię ze wstydu. Dla mnie to już zakrawa o lekceważenie klienta.
Sam nie wiem, co gorsze : to, że sprzedawca nie obejrzał samochodu, który sprzedaje przed pokazaniem go klientowi, czy widział doskonale te niedociągnięcia i miał to w dupie.
 
fotorobart 



Marka: Toyota
Model: GR Yaris
Silnik: 1.6
Rocznik: 2021
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Paź 2014
Posty: 720
Skąd: kraków
Wysłany: 2015-01-18, 10:29   

ZbujMadej napisał/a:

Sam nie wiem, co gorsze : to, że sprzedawca nie obejrzał samochodu, który sprzedaje przed pokazaniem go klientowi, czy widział doskonale te niedociągnięcia i miał to w dupie.

dlatego powinniśmy poznać pełna nazwą tego Dealera aby można było go omijać szerokim łukiem .. w serwisie pewnie jest nie lepiej
 
Zbychu504 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate Plus
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Kwi 2012
Posty: 180
Skąd: Pomorskie
Wysłany: 2015-01-18, 10:45   

ZbujMadej napisał/a:
dlatego powinniśmy poznać pełna nazwą tego Dealera aby można było go omijać szerokim łukiem

We Wrocławiu raczej kolega Jaroslavus dużego wyboru dealerów nie ma.
Macie rację, że sprzedawca przed kontaktem z klientem mógł auto dokładnie obejrzeć bo tych mankamentów trochę się nazbierało....ale tego nie zrobił i mamy gorący temat :-)
Jan Ostrzyca - upust 10.000 PLN przy tym aucie - NIEOSIĄGALNE. (i tu nie ma żadnej złośliwości z mojej strony tylko normalne ekonomiczne podejście- nikt do tego tematu nie dołoży z własnej kieszeni)
Jak według was te wady dyskryminują auto jest wyjście - zażądaj wymiany na inny taki sam albo sprawdź czy usterki zostały usunięte jak już auto będzie gotowe do wydania.
Ostatnio zmieniony przez Zbychu504 2015-01-18, 11:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
Karenzo 


Marka: Dacia--> Subaru
Model: Duster 4x2 -->Forester
Silnik: 1.6 16V 105 LPG K4M 616 --> 2.0 16v FB20
Rocznik: 2012 --> 2016
Wersja: Laureate
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 4551
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-01-18, 10:48   

wszystko oprócz rysy na szybie to bzdura i jest normalne .
rdza na tarczach 100 % na wydechu na 50 % normalne ale domagaj się naprawy .
na podwoziu jest troszkę niepokojąca ale jeździł byś tak 20 lat i zanim ta belka przerdzewieje 2 razy blacha przegnije .

Ten wystający kabel dziwny , tzn tam jest zaczep do niego 10 sek i go przymocują z powrotem .

Rysy na lakierze , wystarczy raz przejechać pastą
rysy na plastikach plakiem ...
trzaskanie lusterka norma
nalot na silniku to norma

Godzinka przy autko i będzie na błysk
a to że tarcze zardzewiały to na nawet dobrze tzn że nikt nim nie jeździł


A na tej szybie to na pewno rysa ?
bo wygląda trochę jak jakiś bród ...
Ostatnio zmieniony przez Karenzo 2015-01-18, 11:45, w całości zmieniany 3 razy  
 
Marek1603 


Marka: Dacia,
Model: 1300, Lodgy, Duster
Silnik: 1.3 8V, 1.6MPI, 1.6Sce 4x4 AT
Rocznik: 1981, 2014, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 7414
Skąd: Olkusz
Wysłany: 2015-01-18, 11:15   

We Wrocławiu są dwa. Nawrot i niedawno otwarty ATT.
 
Dar1962 



Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 12 Paź 2011
Posty: 3865
Skąd: Włodawa
Wysłany: 2015-01-18, 12:22   

większość wymienionych wad (powierzchowne otarcie lakieru, zwisający kabel itd) to drobiazgi łatwe do usunięcia, inne (rdzawy nalot na tarczach) to rzecz normalna, jeszcze inne (naddatki lakieru, wgniotki deski) to zwykłe niechlujstwo przy montażu dość typowe dla tanich marek. Rysa na szybie to efekt miękkości samej szyby. W trakcie eksploatacji przybędzie ich więcej. Warto pokazać to pracownikom salonu i poczekać do chwili aż aso przygotuje auto do wydania. Potem ponownie dokonać oględzin i ewentualnie negocjować zniżkę lub naprawę gwarancyjną ewidentnych niedoróbek
Ostatnio zmieniony przez Dar1962 2015-01-18, 12:24, w całości zmieniany 1 raz  
 
kicia 



Marka: Dacia
Model: Duster II 4x2
Silnik: 1.2 TCe
Rocznik: 2014
Wersja: Prestige
Pomogła: 9 razy
Dołączyła: 07 Kwi 2014
Posty: 365
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2015-01-18, 12:47   

Marek1603 napisał/a:
We Wrocławiu są dwa. Nawrot i niedawno otwarty ATT.

Nawroty to nawet są dwa: w centrum miasta na Sienkiewicza i w Długołęce.

Jaroslavus, a czujnikiem lakieru sprawdzałeś?
Pomyśl też nad wynajęciem jakiegoś speca czy znajomego mechanika - może jeszcze coś znajdzie.

Pokazywanie klientowi samochodu w takim stanie jest niedopuszczalne.
Nawet jeśli usuną te wszystkie usterki (oprócz trzeszczenia lusterek - TTTM), to i tak bym była bardzo podejrzliwa.
Ja bym jeszcze dodatkowo pojechała do stacji kontroli pojazdów (pod warunkiem że wynajęty spec nie znalazłby niczego na miejscu).

I też jestem ciekawa który to salon.
 
mekintosz 



Marka: Citoren
Model: Berlingo
Silnik: 1.6 VTI
Rocznik: 2011
Wersja: [Inna].[nie dotyczy]
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 4266
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-01-18, 13:26   

Brudna tapicerka, rysy na plastikach, wgniecenie na airbagu pasażera - winni usunąć przez okazaniem klientowi. Może to i dobrze, że Kolega widział ten pojazd przed odpicowaniem. Wie co na prawdę kupuje. Co do szyby rysa do usunięcia + jakiś fajny rabat lub akcesoria za free do wynegocjowania. Generalnie spodziewamy się, że nowy pojazd będzie jak z fabryki, z taśmy montażowej, widać w daci to jest nieosiągalne.
 
jan ostrzyca 


Marka: FIAT
Model: Doblo
Silnik: 1.4 FIRE
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 2126
Skąd: Lublin
Wysłany: 2015-01-18, 13:46   

Bez jaj. Samochód jest podrapany i uświniony jak nasz po trzech latach i 50 tys. przebiegu. To nie są detale do usunięcia tylko próba zrobienia klienta w konia. Jak ktoś buli ponad 50 tysiaków za NOWE auto to nie chce dostać podrapanego syfiarza. Być może się mylę, może Wam to nie przeszkadza. Podrapane, porysowane, uświnione, cieknące pudła kupuje się w komisie.
_________________
MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 90 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG
Ostatnio zmieniony przez jan ostrzyca 2015-01-18, 13:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
Jaroslavus 


Marka: NISSAN
Model: QASHQAI
Silnik: 1.2 DIG-T
Rocznik: 2014
Dołączył: 21 Wrz 2014
Posty: 28
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2015-01-18, 13:51   

Witajcie,

Jestem w ogromnym szoku, że odzew jest tak duży, dziękuję wszystkim za zabranie głosu. Oczywiście ciężko mi być w pełni obiektywnym, ale dziwie się trochę osobom, którzy twierdzą, że wady są do zaakceptowania, czy chcielibyście otrzymać samochód w takim stanie?

Odnośnie tego, że samochód nie jest przygotowany do odbioru to całe szczęście bo w innym przypadku rdza na wahaczach i innych elementach zostałaby tylko zamaskowana i prędzej czy później wyszłaby z powrotem.

Na chwilę obecną nie chciałbym zdradzać nazwy salony, a tym bardziej personaliów sprzedającego. Być może uda się nam znaleźć satysfakcjonujące obie strony rozwiązanie, a niemal wszystkie wady to zastrzeżenia względem fabryki bądź transportu. Uszanujcie to proszę.

Samochód zgodnie z papierami został wyprodukowany 12.12.2014 (DP rzeczywista) czyli trochę dziwne, że przez miesiąc tak zardzewiał.

Jakakolwiek ingerencja w fabryczny lakier nie wchodzi w grę ze względu na drugą warstwę lakieru, wolę mieć te nadlewki i rabat aniżeli mieliby kłaść nowy lakier, który pewnie nie będzie rozprowadzany przez automat jak w fabryce. Jeżeli chodzi o polerkę to jakim cudem skoro w niektórych miejscach są bąble lub sam podkład bez lakieru? Będzie wymagało to kolejnego malowania, a chcę mieć nowy samochód bez poprawek lakierniczych. Samochód oczywiście był mierzony miernikiem grubości lakieru - w zależności od miejsca 95-145, dokładnie byłbym w stanie stwierdzić po umyciu samochodu.

Odnośnie falowania silnika to mogła to być kwestia niskiego poziomu paliwa, samochód miał przejechane 5km ale poziom benzyny migał.

Zbychu czy jesteś pracownikiem któregokolwiek z ASO? Nie wiem czy chciałbyś otrzymać taki samochód po kilku miesiącach oczekiwania i płacąc za niego pełną kwotę. Odnośnie usunięcia wad, podejrzewam, że zostałyby tylko przy odbiorze zamaskowane, naprawdę wierzysz, że gdybym nie zobaczył tego teraz to wymieniliby np. wahacze?

"ale te szkody są do zrobienia i jak tylko mają dobrego fachowca nawet nie zauważysz gdzie ów ryski były." - A jeżeli mają kiepskiego? No właśnie...

Czy naprawdę nikt nie odpowiada za uszkodzenia powstałe w transporcie bądź wady powstałe w samej fabryce?

"Nalot na tarczach i tłumiku to nie problem. Elementy zawieszenia u mnie po 50 tys. nie mają rdzy.
Nie mogę pojąć zarysowań szyby, błotników i elementów wnętrza oraz zabrudzeń tapicerki.
Według mnie sprawa do duuużego upustu (połączonego z usunięciem wad PRZED odbiorem) lub odmowy przyjęcia TEGO wozu albo też rozwiązanie umowy i zwrot zadatku przez dilera.

Jeśli upust to 10 tys. zł bo samochód wygląda jak używane spanachane demo. Z tego co wiem dilerzy do demówek mogą udzielać rabatów do 19%. Przynajmniej tak było kiedyś. Jak odbierałem demo z przebiegiem to samochód wizualnie nie odbiegał od nówki z fabryki."
Mój sprzedawca zapewne będzie to dzisiaj czytał więc podpisuje się pod tym w pełni.

Dziękuję raz jeszcze i czekam na kolejne opinie.

Pozdrawiam
 
Marek1603 


Marka: Dacia,
Model: 1300, Lodgy, Duster
Silnik: 1.3 8V, 1.6MPI, 1.6Sce 4x4 AT
Rocznik: 1981, 2014, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 7414
Skąd: Olkusz
Wysłany: 2015-01-18, 14:01   

Jeżeli wskaźnik rezerwy miga to nie jest jeszcze niski poziom paliwa. On jest dopiero jak przestaje migać i masz puste okienko - obwódkę.
 
mekintosz 



Marka: Citoren
Model: Berlingo
Silnik: 1.6 VTI
Rocznik: 2011
Wersja: [Inna].[nie dotyczy]
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 4266
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-01-18, 15:57   

W "starych" przedliftingowych daciach jak sie zapala rezerwa to jest 5-6 l paliwa i zero kresek. W nowej daci jest jeszcze miganie - stan "przedrezerwowy "- oraz pusta cegiełka - rezerwa ?
 
Jaroslavus 


Marka: NISSAN
Model: QASHQAI
Silnik: 1.2 DIG-T
Rocznik: 2014
Dołączył: 21 Wrz 2014
Posty: 28
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2015-01-18, 16:17   

tym razem dwa filmy:

http://youtu.be/yM52piaufK4

http://youtu.be/SQ2Jl5oQL5M

oraz zdjęcia poziomu paliwa (prostokąt migał) ile oznacza to paliwa?


Ile tysięcy obrotów powinno być po uruchomieniu silnika na luzie oraz po jego rozgrzaniu?

2.jpg
Plik ściągnięto 161 raz(y) 95,98 KB

1.jpg
Plik ściągnięto 181 raz(y) 105,05 KB

 
johnson 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 DCI 4x4 Prestige
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sie 2013
Posty: 726
Skąd: Wro
Wysłany: 2015-01-18, 17:21   

Jaroslavus napisał/a:
Samochód oczywiście był mierzony miernikiem grubości lakieru - w zależności od miejsca 95-145, dokładnie byłbym w stanie stwierdzić po umyciu samochodu.


Pozdrawiam

145 mikronow to raczej nie jest jedna warstwa lakieru wiec juz fabryka malowala 2 razy niektore elementy, ale to w sumie dobrze, lepsze zabezpieczenie
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne