niskim współczynniku aerodynamiczny oznaczał by duże opory
przykład
duster jest mało aerodynamiczny, logan jest od niego bardziej aerodynamiczny
Mała pomyłka myślowa:jeśli współczynnik aerodynamiczny jest niski= małe opory powietrza. Jeśli Duster jest mało aerodynamiczny to oznacza duże opory powietrza, czyli duży współczynnik.
wczoraj miałem okazję zasiąść w Talismanie i byłem pozytywnie zaskoczony w porównaniu do Kadjara. Jakość wykonania i materiałów na wysokim poziomie, nic nie skrzypi jak w Kadjarze. Jak będzie dostępny do jazd biorę GO
i tak szczerze to nie nazywałbym Talismana następcą Laguny, inne światy
_________________ Jestem handlowcem w salonie Carrara w Lublinie. Szukasz oferty na Nową Dacie? Pisz PW lub na e-mail
Ostatnio zmieniony przez maciek 2015-11-21, 20:05, w całości zmieniany 1 raz
Jakość wykonania i materiałów na wysokim poziomie, nic nie skrzypi jak w Kadjarze.
Samochód do tanich nie należy, więc wypadałoby, aby jakość wykonania była na wyższym poziomie. Rzeczywiście to taki problem, aby w nowym samochodzie nic nie trzeszczało - i to samo dotyczy budżetowego "wozidła" jakim jest Sandero
Marka: g..o wort
Model: Tourneo Grand Connect
Silnik: 1.5
Rocznik: 2016
Dołączył: 15 Cze 2014 Posty: 1073 Skąd: okolice Krakowa
Wysłany: 2015-11-24, 21:29
Insygniowate. cena w sumie też podobna. Chyba to będą główni konkurenci. Brawa za krok w przyszłość i położenie wyraźnego nacisku na automaty. Europa kontynentalna zacznie się w końcu masowo automatyzować?
Przyjechało Renault Talisman 1.6 160KM podobno za 108 tysięcy.Krótko mówiąc śliczne z zewnątrz, ale wnętrze trochę tandetne (jak za te pieniądze). Pierwsze co samochód mi napisał to to że prosi o ostrożną jazdę i przestrzeganie przepisów ruchu drogowego, co było trochę... dziwne? Samochód szeroki i długi (nie mieścił się na miejscu parkingowym). Bagażnik duży ale trochę nieporęczny przez to że to sedan z dość małym otworem załadunkowym (możliwe że subiektywne uczucie, z sedanem to tylko z BMW 7 miałem do czynienia), szkoda że nie ma opcji podniesienia razem z szybą.
Podobno była to dość "skromna" wersja więc może wersje za ~150 tysięcy z 2.0 200KM wyglądają nieco lepiej, co nie zmienia faktu, że konkurencja (Opel Insignia, Skoda Superb, VW Passat, citroen DS5) oferuje moim zdaniem nieco więcej, szczególnie że dealer potrafi na wejściu powiedzieć że cena spada o 10%. Jak na rzekomego następcę Laguny to dość drogo - cenowo to raczej następca Latitude.
Ostatnio zmieniony przez laisar 2016-01-24, 14:37, w całości zmieniany 1 raz
Jak na rzekomego następcę Laguny to dość drogo - cenowo to raczej następca Latitude.
Bo to właśnie jest następca latitude'a - a lagunę jedynie zastępuje w roli "flagowca" (latitude nigdy tej funkcji nie objęło, a espace dawno temu z niej wypadło).
Obmacałem wczoraj w salonie - ogólnie niezły, ale pseudochromowany prestiż barokowego splendoru szczegółów to jednak zupełnie nie moja bajka...
Natomiast pod jednym względem nowy talisman jest dokładnie taką samą porażką jak niemal cała konkurencja: miejsca nad głową z tyłu - ja się po prostu nie mieszczę (185 cm wzrostu). Albo trzeba siedzieć na kości krzyżowej, albo się garbić /:
(Taaa, oczywiście, że wiem, że to segment "large family car", w rozumieniu 2+2-byle-niebyt-duże d; ).
Widziałem , siedziałem i macałem - stał jakiś czas temu w Wola Park. Więc tak, jak na klasę D nawet całkiem w porządku , zdecydowanie fajniejszy wizualnie niż Mondeo i Insygnia (no i zdecydowanie więcej miejsca z tyłu niż w Oplu). Można dyskutować o tych plastikowych chromach, kolorystyce wnętrza ale mi akurat styl się podoba ..... Czy będzie się w Polsce sprzedawał ? Będzie trudno bo floty w tym segmencie biorą głownie Ople, Fordy , Superba i Passaty i raczej się to nie zmieni.
Ostatnio zmieniony przez DrOzda 2016-02-01, 10:49, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum