A jesteś w stanie chociaż z grubsza ocenić jak np z pluginami / rozszerzeniami?
Albo inne istotne kwestie, które nie przychodzą mi teraz do głowy, a które być może kogoś zakłują na pierwszy rzut oka?
phpBB to chyba największe podobieństwo do aktualnego silnika - co ma swoje zalety (większość użytkowników przynajmniej z grubsza powinna się dość szybko oswoić), ale i wady (stare przyzwyczajenia).
Na wygląd podoba mi się SMF, a rozumowo próbuję sam siebie przekonać, że może warto się przyjrzeć jeszcze czemuś zupełnie skromnemu wizualnie, jak np bbPres...
Tak sobie myślę... Przydałby się przycisk łączący post pod postem od jednego autora. Kiedyś na jakimś forum spotkałem się nawet z automatem. Wyglądało to tak, że do iluśtam godzin (chyba 48) posty tego samego autora, pisane jeden pod drugim były automatycznie łączone, i dopisywała się notatka "DODANO PO XX MINUT/Y" przed postem nr. 2. Po tym okresie tych 48h, można było skorzystać z przycisku który łączył duble.
-Benzyna & LPG
(Dyskusje o silnikach zasilanych benzyną lub LPG)
-Diesel
(Dyskusje o silnikach zasilanych ON)
-Elektryka
(Wszystkie zagadnienia związane z elektryką samochodową)
Podziały w elektryka )
Car Audio• CB oraz Nawigacje• Alarmy, Piloty, Centralne zamki• Licznki i lampki kontrolne• Elektryczne szyby, lusterka• Światła i oświetlenie
-Przeniesienie napędu
(Modyfikacja i naprawa układu przeniesienia napędu)
-Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
(Modyfikacje zawieszenia, tuning i naprawa hamulców oraz układu kierowniczego)
-Nadwozie i wnętrze
(Naprawy i modyfikacje nadwozia i wnętrza)
-Felgi, opony
-Ogrzewanie, klimatyzacja. wentylacja
(Rozwiązywanie problemów naprawa i konserwacja klimatyzacji)
Do tego do działu ogólnego dodać
-Instrukcje, poradniki (dział kontrolowany )
-Pielęgnacja auta
(Dział poświęcony tematyce autodetailingu)
Podziały :
Wnętrze• Lakier oraz elementy zewnętrzne• Pielęgnacja felg i opon•
Taki podział działa na 3 forach na których biorę udział i działa bardzo sprawnie .
Dział z poradnikami powinien być z prawdziwego zdarzenia tzn. każdy temat zawiera tylko 1 post z poradnikiem a na końcu znajduje się link do tematu dyskusyjnego .Każdy nowy poradnik jest zatwierdzany przez moderatora . Jeżeli takie zmiany weszły by w życie jestem wstanie na początek napisać poradnik ze zdjęciami odnośnie wygłuszania duster
Ostatnio zmieniony przez Karenzo 2014-01-26, 04:36, w całości zmieniany 2 razy
Proponuje także aby niektóre działy miały swoich wyjątkowych moderatorów .
Osoba która ponadprzeciętnie udziela się danym dziale otrzymuje moderatora tylko tego działu .
np działu elektronika bo nie każdy musi się na wszystkim znam
Większość pomysłów bezczelnie skopiowana z innego forum na którym się udzielam
ale jest to na prawdę przejrzyste forum http://klubseata.pl
Podbijam moją prośbę
na razie wystarczy otworzyć dział DIY / Zrób to sam
bo mnóstwo świetnych pomysłów się marnuje i ląduje w czeluściach forum
a to są najbardziej wartościowe tematy
Marka: Daćka i "łopel"
Model: Duster 4X4
Silnik: 1,5 dCi
Rocznik: 2011
Wersja: Laureate Pomógł: 6 razy Dołączył: 22 Lis 2010 Posty: 912 Skąd: z Powołania ;-P
Wysłany: 2014-11-21, 20:10
Lza napisał/a:
Nie obraźcie się, ale to wasze forum powinno stać w muzeum - 11 letni kod.. (?)
Masz możliwość przeprowadzenia/zorganizowania migracji na coś lepszego? Jeśli tak, to proponuję kontakt z laisarem
Nie obrażam się, kod faktycznie stary. Natomiast zasadnicze jest to, że działa
A w czym przeszkadza ten stary kod? A jeżeli przejście na jakiś nowy kod oznacza zmianę formy funkcjonalnej forum, to jestem stanowczo przeciw.
Jedyne co bym chciał tu poprawić, to możliwość umieszczania grafiki lub sygnatur w podpisie.
Przyzwyczajenie fajna sprawa ale jak to mawia mój kierownik: "lepsze jest wrogiem dobrego"
Z perspektywy nowej osoby na forum pierwsze co to gdy chciałem przejrzeć wątki tematyczne związane np. z lodgy to właśnie brakowało mi takiego jasnego podziału - tak tak wiem jest szukajka ale to nie to samo
Napisałem to bardziej jako propozycje na przyszłość w przypadku zmian
Kiedyś była mowa o podziale na modele, ale upadła śmiercią naturalną, bo wiele modeli ma takie same rozwiązania i czasami nie warto jest powielać by nie zaśmiecać forum.
Dacia jest prostym autem aż do bólu....
_________________ Dacia nie gubi oleju, tylko tak znaczy swój teren.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum