Marka: Dacia
Model: Dokker
Silnik: 1.6 MPI 84 KM
Rocznik: 2014
Wersja: Ambiance Plus Pomógł: 52 razy Dołączył: 22 Lut 2015 Posty: 1600 Skąd: Lędziny
Wysłany: 2018-05-03, 20:23
No pierwszy, bo oszczędził na więcej niż jednego browara, choć ja mam inny przelicznik. A ten drugi to jakiś nieogar bez podzielnej uwagi. Nie wie, że piwo nie przeszkadza w złożeniu zamówienia?
Jak dla mnie , to nadawanie sobie tylko roboty , gdyż trzeba tracić czas aby szukać części w sklepie internetowym, martwić się, czy dobre przyślą itp. Ja obecnie czekam na odbiór Dustera2 i wykupuję sobie promocyjny pakiet Eassy Serwis na 4 lata/60 tyś km w cenie 1799 zł. Wychodzi mi 4 przeglądy po 450 zł z materiałami a więc nieco taniej niż u ciebie gdzie sam kupujesz części. Nie obchodzi mnie ponadto, ile serwis kasują za przegląd, czy materiały. Oczywiście dodatkowo mam rok gwarancji na całe auto gratis.
Chyba nie masz racji. Spojrzyj na zakres przeglądów. Okaże się, że będziesz jeździł w filtrami, które niemal nie przepuszczają powietrza, bo wedle producenta auta wystarcza wymieniać filtr powietrza raz na 60 tys. km. Cóż to za oferta 60 tys. km w cztery lata?! Ja 60 tys. robię w znacznie krótszym czasie. Rozwiązanie, które proponujesz zakłada, że nie dbasz za bardzo o swoje auto, bo po trzech-czterech latach wymienisz je na nowe, a komuś oddasz auto serwisowane w ASO, ale kiepsko serwisowane.
Piku, chyba nie rozumiesz o co mi chodzi. Przeglądy robi się według gwarancji co 20kkm lub raz w roku .Ja we wszystkich samochodach bez względu na zalecenia producenta wymieniam oleje nie rzadziej niż co 10kkm ( dla ścisłości takie mniej więcej mam przebiegi roczne, czasem nawet mniejsze). Czy wymiana olejów i wszystkich filtrów co 10kkm to według ciebie jest niedbanie o samochód?
Co do wcześniejszej mojej wypowiedzi, to nie jest problemem zamawianie czegoś przez internet. Osobiście sam dużo kupuję przez neta, ale chodzi mi bardziej o to, że wykupując pakiet Eassy Serwis, mam takie same ceny przeglądu z częściami , jak bym kupował je przez neta osobiście i płacił w serwisie tylko usługę.Jedynie tylko ten filtr powietrza będę brał ze sobą lub płacił za niego w serwisie, wszystko inne mam gratis, gdyż według książki wymienia się to co 20kkm lub raz do roku. Oprócz spokojnej głowy zyskuję też przedłużoną gwarancję o rok. W ciągu 4 lat działania pakietu mam zapewnione 4 bezpłatne przeglądy z częściami ( raz w roku) za cenę 1799 zł. Rozumiem kogoś , kto robi rocznie 40 - 50kkm lub nawet więcej i olej wymienia 2 - 3 razy w roku, więc 1 darmowy przegląd go nie ratuje, gdyż drugi i ewentualnie trzeci musiałby robić i tak płatny. W takiej sytuacji pakiet nie jest najlepszą opcją i tanszy zakup części eksploatacyjnych ma sens. Ja robię 8-10kkm rocznie, wiec mam tylko 1 przegląd w roku, dlatego mi się opłaca kupić pakiet i nie martwić się już o nic.
Piku, chyba nie rozumiesz o co mi chodzi. Przeglądy robi się według gwarancji co 20kkm lub raz w roku .Ja we wszystkich samochodach bez względu na zalecenia producenta wymieniam oleje nie rzadziej niż co 10kkm ( dla ścisłości takie mniej więcej mam przebiegi roczne, czasem nawet mniejsze). Czy wymiana olejów i wszystkich filtrów co 10kkm to według ciebie jest niedbanie o samochód?
Co do wcześniejszej mojej wypowiedzi, to nie jest problemem zamawianie czegoś przez internet. Osobiście sam dużo kupuję przez neta, ale chodzi mi bardziej o to, że wykupując pakiet Eassy Serwis, mam takie same ceny przeglądu z częściami , jak bym kupował je przez neta osobiście i płacił w serwisie tylko usługę.Jedynie tylko ten filtr powietrza będę brał ze sobą lub płacił za niego w serwisie, wszystko inne mam gratis, gdyż według książki wymienia się to co 20kkm lub raz do roku. Oprócz spokojnej głowy zyskuję też przedłużoną gwarancję o rok. W ciągu 4 lat działania pakietu mam zapewnione 4 bezpłatne przeglądy z częściami ( raz w roku) za cenę 1799 zł. Rozumiem kogoś , kto robi rocznie 40 - 50kkm lub nawet więcej i olej wymienia 2 - 3 razy w roku, więc 1 darmowy przegląd go nie ratuje, gdyż drugi i ewentualnie trzeci musiałby robić i tak płatny. W takiej sytuacji pakiet nie jest najlepszą opcją i tanszy zakup części eksploatacyjnych ma sens. Ja robię 8-10kkm rocznie, wiec mam tylko 1 przegląd w roku, dlatego mi się opłaca kupić pakiet i nie martwić się już o nic.
jedno male ale :)
teraz mozna taki pakiet kupic kiedys tego nie bylo wiec szukanie i kupowanie przez neta jest poprostu tansze :)
Być może masz rację. Nie wiem jak było przedtem, swoją tezę opieram na obecnym czasie. Z forum wiem, że dużo osób, które wcześniej zakupiły swoje Dacie ma taki pakiet Eassy Serwis u siebie, więc sądziłem, że ta opcja dostępna była w Dacii jak się to mówi od zawsze. Nie wiem też, czy takie pakiety są jednakowe dla różnych modeli Dacii. Chodzi mi o to, czy kupując np. Dustera ma się takie same pakiety rabatowe jak przy kupnie Lodgy lub Sandero. Ogólnie sumując, wcale nie wątpię, że jeżeli bym osobiście, nie miałbym teraz możliwości wykupienia takiego pakietu Eassy Serwis, to czy sam też nie skorzystał bym z rad kolegów odnośnie zakupu tych tańszych artykułów ze sklepu internetowego teraz jednak jestem w innej sytuacji, dlatego to napisałem. Jeszcze raz zaznaczam, że nie mam nic przeciwko zakupom tańszych artykułów przez internet, o ile faktycznie jest to dla kogoś opłacalne
wymieniam oleje nie rzadziej niż co 10kkm ( dla ścisłości takie mniej więcej mam przebiegi roczne, czasem nawet mniejsze).
No tak, w Twojej sytuacji wykupienie pakietu ma zatem sens. Ja robię ponad 25 tys. rocznie i rozwiązanie, które proponujesz zupełnie by mi się nie opłacało, tj. samochód byłby nieco zaniedbany.
Jammo!!! Starałem się udzielić jak najbardziej rzetelnej informacji aby inni mogli skorzystać lub nie, na tym ten temat polega. Każdy ma wolny wybór. Jeden będzie zadowolony z takiego obrotu sprawy a drugi będzie wymyślał dyrdymały.
i jeszcze jedno, Ty nie licz mojego czasu ani pieniędzy - nie lubię tego.
Czesc Jammo. A moge zapytac o szczegol z filtrem . Rowniez mam wykupiony taki pakiet. Faktycznie moze sie zdazyc ze czegos nie wiem. Zaskoczylo mnie to ze czesci wchodza w zakres tych przegladow. Wszystkie warunki mam te same. tyle ze dla mojego auta to bylo 1099zl. Dzieki za podpowiedz
Krystian69 , sprawa wygląda tak, że w pakiecie Eassy Serwis, masz uwzględnioną cenę usługi ( robocizny), oraz koszt części eksploatacyjnych odpowiadających danemu przeglądowi. Nie wiem jak jest dla Dacii Dokker, ale np. dla Dustera cykl przeglądów wynosi co 20 kkm lub po roku czasu. Na przeglądzie masz zapewniony darmowy olej, filtr oleju , filtr kabinowy, uszczelka korka itp., bo akurat te akcesoria mają cykl wymiany co 20 kkm lub po roku. Natomiast filtr powietrza przez producenta ma wymianę dopiero po 60 kkm, a więc praktycznie dopiero na 3-cim przeglądzie, a z moimi przebiegami nawet na 6-tym. Ja w swoich autach wymieniam oleje i filtry co 10 kkm, czyli praktycznie raz do roku i oczywiście filtr powietrza jest wymieniany za każdym razem.Tutaj w Dusterze będę musiał przywozić go sam, lub za niego zapłacić oddzielnie, gdyż przeglądy po roku nie obejmują tej części eksploatacyjnej do wymiany.
Jammo!!! Starałem się udzielić jak najbardziej rzetelnej informacji aby inni mogli skorzystać lub nie, na tym ten temat polega. Każdy ma wolny wybór. Jeden będzie zadowolony z takiego obrotu sprawy a drugi będzie wymyślał dyrdymały.
i jeszcze jedno, Ty nie licz mojego czasu ani pieniędzy - nie lubię tego.
Spokojnie człowieku, po co ta napinka . Po pierwsze nie liczę ani pieniędzy, ani czasu twojego , jak również nikogo innego. Po prostu wyraziłem swoją opinię i moje zapatrywanie na to. Jesteś wolnym człowiekiem , więc możesz robić jak uważasz.
A ty znowu swoje. Jakbyś poczytał ze zrozumieniem moje posty, nawet te pisane z Piku, to byś zrozumiał o co chodzi i dlaczego tak piszę. Ale to ty właśnie wolisz się wymądrzać, a nie starasz się pojąć, że są niekiedy opcje, ( wiadomo, że nie dla wszystkich) gdzie nie kupując tańszych produktów przez internet uzyskujesz ten sam efekt cenowy, jadąc po prostu do serwisu ASO nie martwiąc się o nic.
Dacia Sandero 0.9 TCe LPG, drugi przegląd.
Rano zostawiłem samochód, odbieram go dopiero za kilka godzin, więc nie mam jeszcze faktury, ale dzwonił pracownik z podaniem kosztu.
Wszystkie materiały miałem swoje (łącznie z klockami).
Przegląd, wymiana filtra paliwa, powietrza, kabinowy, dwóch filtrów LPG i wymiana klocków.
Cena za ROBOCIZNĘ to 650 zł brutto.
Marka: Dacia
Model: LOGAN pick-up+Duster 2
Silnik: oba 1.5 dCi
Rocznik: 2011 i 2018 Pomógł: 6 razy Dołączył: 28 Wrz 2010 Posty: 730 Skąd: warmia i mazury
Wysłany: 2018-06-16, 09:44
Przegląd główny - ktoś przypomni co zawiera??? ;)
Bo chce go zrobić teraz ze względu na przebieg a do tej pory to tylko paliwko+wymiana oleju w silniku co 10-12tysia i sobie jeździłem ;)
Wiem że rozrząd, akurat czas na wymianę oleju w silniku ale co dalej???
Logan Pickup 1,5dci
edit: nie mam na FV ani z 2017 ani z 2018 pozycji "wymiana oleju" lub "wymiana filtra oleju" - nie piszą tego?
655 zł to całkiem nieźle. Ja rok temu zapłaciłem 788 zł (ASO Promotor Wałbrzych). Najwięcej w tym to koszt serwisu pojazdu 486 zł. Wymiany filtru oleju też nie miałem na fakturze. Za to filtr oleju 56 zł i olej 141 zł. W sumie olej i filtr sam się nie wymienił więc pewnie wliczyli to w koszt przeglądu.
W piątek przegląd po dwóch latach, będę teraz bardziej dociekliwy.
Co ciekawe, ten sam serwis, rok temu (sprawdziłem FV) za wymianę filtra kabiny liczył 55 zł a za filtr paliwa gazowego ~80 zł. Chyba nauczyli się szybciej wymieniać ;)
Przegląd za 283 zł (w tym rabat 10%) - widziałem w tym wątku, że inni mieli bez rabatu liczony przegląd za ok. 240 zł.
Byłem na drugim przegądzie i cena 200 złotych...
Wymieniono olej i filtr(mój) i założono uszczelkę pod śrubą spustową.
Filtr kabinowy zmieniłem sam...bo klima chłodzi przy mazowieckich upałach niezadawalająco. Po sprawdzeniu w serwisie tak tem model ma...8 stopni na wylocie.
Zastanawia mnie uwaga w sprawie konieczności wymiany wahaczy ? i zużyciu klocków hamulcowych w 75 % przy przejechaniu 26000 km?
Co Wy na to???
_________________ mam suv-a...
Ostatnio zmieniony przez maro_1955 2018-06-18, 18:51, w całości zmieniany 1 raz
Przykre.... ale w serwisach pracują muzgojeby :( duża rotacja i kiepska płaca nie daje możliwości zatrzymania dobrych mechaników.
Ja po pierwszym przeglądzie na 20tkm miałem zużycie klocków 50%, a na 40 zużycie klocków było na poziomie 35%.
te klocki zużywają się nie w tą stronę.
Marka: Dacia
Model: LOGAN pick-up+Duster 2
Silnik: oba 1.5 dCi
Rocznik: 2011 i 2018 Pomógł: 6 razy Dołączył: 28 Wrz 2010 Posty: 730 Skąd: warmia i mazury
Wysłany: 2018-06-19, 16:56
wymiana rozrządu w dCi - ASO 620 zł, niezależny serwis 500.
Ceny - aso - zwątpiłem. niezależny serwis 1300 (części+wymiana).
Części z allegro - max 500 zł (w sumie z pompą nissana max 450).
%
Zastanawia mnie uwaga w sprawie konieczności wymiany wahaczy ? i zużyciu klocków hamulcowych w 75 % przy przejechaniu 26000 km?
Co Wy na to???
Drugi przegląd, więc jeżeli auto jeszcze na gwarancji niech Ci wahacz wymieniają, co Ci szkodzi-będziesz miał nowy i dłużej polatasz już po gwarancji. Co do klocków, u mnie też płakali na 2 przeglądach że już się kończą i za pierwszym razem pojeździłem jeszcze ponad rok i spoko, no to już za drugim razem klocki skończyły się jakieś 3000km później, więc nie kłamali. Trzeba mieć na uwadze, że w DD hamulce lekko nie mają, jak na te gabaryty auta są malutkie tarcze i zarówno klocki , jaki tarcze są wysilone i przy częstych jazdach miejskich wymiana klocków przy 30-40 tys. km nie dziwi. Ja mam średnio dynamiczny styl jazdy, żona jeszcze delikatniej jeździ, zarówno klocki jak i tarcze wymieniałem przy niecałych 50 tys. km.
_________________ Były: Polonez Atu plus 1,6 gsi, Skoda Felicja HB 1,3 glx, fiat uno 0,9....
Stepway po drugim przeglądzie 564 zł. Niestety trzeba było doliczyć 168 zł za czyszczenie elektrozaworu gazu. Od kliku miesięcy zmagałem się z problemem przełączenia na gaz z zimnego silnika. Podobno zbiera się tam jakiś osad który z czasem uniemożliwia prawidłową pracę mechanizmu elektrozaworu. A osad jest wynikiem tankowania LPG na niepewnych stacjach gdzie mają zabrudzone zbiorniki. Staram się tankować na Shellu ale czasami jest mi nie po drodze i muszę tankować gdzie indziej, np. na Czerwonym Orlenie...
Ale kity cisną w tych
Serwosach a ludzje to lykajom jak pelitarny wadliwa instalacji a ci to zwają na gaz lub zbiorniki niech to udowodnią jak tacy madrzy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum