Marka: Dacia
Model: Sandero I oraz MCV II
Silnik: 1.5 dci oraz 1.2 16V LPG Pomógł: 11 razy Dołączył: 10 Paź 2010 Posty: 1103 Skąd: Mikołów
Wysłany: 2020-09-23, 19:24
Jednak zmieniam fabryczne landi na staga, wystarczyło przepiać wtyczkę z instalacji landi do listwy wtryskowej i auto chodzi już na benzynie bez sterownika LPG, jestem w trakcie opisywania kabelków bo chcę się wpiąć do fabrycznej wiązki troszkę lutowania będzie ale cóż :) jedynie trzeba dociągnąć kabel z sondy i kabel z cewki bo w fabrycznej instalacji widocznie po CAN-ie szczytuje obroty i sondę. Jak mam wyłożyć 800zł na jakieś MED-y to mam za 650zł sterownik qbox basic i listwę ACW02, roboty nie liczę bo robię to sam ;)
_________________ Dacia jest bogiem, prędkość nałogiem, sandero podstawą, turbo zabawą
Witaj Gość :)
Marka: Dacia
Model: Sandero I oraz MCV II
Silnik: 1.5 dci oraz 1.2 16V LPG Pomógł: 11 razy Dołączył: 10 Paź 2010 Posty: 1103 Skąd: Mikołów
Wysłany: 2020-09-26, 14:45
Dzisiaj odpaliłem staga i żałuję że juz dawno tego fabrycznego landi nie wywaliłem, z fabrycznej instalacji został reduktor butla i wielozawór resztę wywaliłem, sterownik qbox basic + wtryski ACW02 w końcu błoga cisza, z wtyku centrali landi wziąłem sygnały z wtrysków benzynowych,+ po stacyjce i tyle dodatkowo trzeba się wpiąć w wiązke aby uzyskać obroty z cewki i sonda lambda w landi sterownik czyta sobie po CAN-ie obroty,sonda itd, trzeba było dołożyć czujnik temp który ulokowałem na wężu bo nie ma miejsca gdzie go wkręcić, niestety trzeba zmienić także przycisk gazu i czujnik poziomu na butli całość mnie wyszła 650zł + moja robota :) to i tak 200zł taniej niż same wtryski do landi które są badziewiem drogie i nietrwałe, ciepłe autko odpala na samym gazie :)
_________________ Dacia jest bogiem, prędkość nałogiem, sandero podstawą, turbo zabawą
Witaj Gość :)
Czujnik poziomu lpg jest zwykłym opornikiem na sprężynce i w sterowniku ustawiasz jego zakres u mnie był 0-60 ohm
u ciebie może być inny bo butla wewnątrz auta , sprawdzenie to 5 min bo 2 śruby i multimetr
Marka: Dacia
Model: Sandero I oraz MCV II
Silnik: 1.5 dci oraz 1.2 16V LPG Pomógł: 11 razy Dołączył: 10 Paź 2010 Posty: 1103 Skąd: Mikołów
Wysłany: 2020-09-27, 14:48
Fruxo napisał/a:
Czujnik poziomu lpg jest zwykłym opornikiem na sprężynce i w sterowniku ustawiasz jego zakres u mnie był 0-60 ohm
u ciebie może być inny bo butla wewnątrz auta , sprawdzenie to 5 min bo 2 śruby i multimetr
czujnik landi ma piny +5V,masa,sygnał dla staga 12V,sygnał,masa więc to nie to samo
_________________ Dacia jest bogiem, prędkość nałogiem, sandero podstawą, turbo zabawą
Witaj Gość :)
Witam
Czy ktos montował lpg zaraz po zakupie do wersji sandero z CVT
Ja tak zrobiłem dzisiaj mi stuknęło 66 tys.km automat + LPG bez problemu jezdzi bardzo polecam mam LPG firmy Landi Renzi
Na daniach odbieram duster z 1.3 1500km Automat i odrazu montuje LPG
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum