Jak patrzę na tą próbę podjazdu na nachyleniu 25 % to aż mi szkoda tej Dacii. Dlatego brak możliwości wyłączenia kontroli trakcji to zbrodnia. Ja już wolałbym nieco zetrzeć opony niż spalić sprzęgło. Panewki i sworznie tłokowe też nieźle obrywają, jak ten system dławi silnik. Aż wszystko stuka, brrr.....
Ślizgające się opony na suchym asfalcie wciąż generują jakąś trakcję, nawet całkiem niezłą, natomiast silnik który nie może się wkręcić na obroty, bo dławi go elektronika i hamulce nie generuje mocy praktycznie wcale, a w końcu gaśnie.
Mogli zrobić jeszcze jedną próbę z wyjętym bezpiecznikiem i unieszkodliwioną kontrolą trakcji. Pewnie w kłębach dymu z opon, ale dużo sprawniej by się tam wdrapał na ten podjazd.
Zobaczcie jak potrafi zabić możliwość pokonania terenowego podjazdu kontrola trakcji w motocyklu:
https://www.youtube.com/watch?v=43gPjjF9JZM
Bez kontroli - bułka z masłem.
Ostatnio zmieniony przez velomar 2022-08-31, 14:04, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Dacia
Model: Sandero Stepway III JOGGER EXTREME
Silnik: 1.0TCE LPG 1.0TCE LPG
Rocznik: 2021 2022 Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Lut 2019 Posty: 47 Skąd: ok Oławy
Wysłany: 2022-09-01, 13:55
Przerobiłem to podczas podróży do Chorwacji z hamulcem elektrycznym na dużej pochyłości do tyłu , tylko kupa smrodu ze sprzęgła aż mi było szkoda samochodu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum