Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: laisar
2015-11-18, 01:04
ŁÓDŹ - Jaszpol
Autor Wiadomość
Mariusz 


Marka: była Dacia, jest Toyota
Model: Sandero, Auris Touring Sports
Silnik: 1,6 (132 KM)
Rocznik: 2015
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 10 Paź 2008
Posty: 1500
Skąd: Ozorków
Wysłany: 2018-01-25, 21:41   

Jedź do Zgierza. Dla mnie serwis na wyższym poziomie niż Brukowa
_________________

 
Linde 


Marka: Dacia
Model: Duster II
Silnik: 1,6SCe
Rocznik: 2018
Dołączył: 09 Cze 2018
Posty: 19
Skąd: Łódź
  Wysłany: 2019-02-22, 13:25   

Dawno nikt nic nie napisał o ASO Jaszpol w Łodzi. Wybieram się do Jaszpolu w marcu na pierwszy przegląd mojego Dustera z 2018 i jestem ciekawy najnowszych opinii, jakiś wskazówek o tym serwisie.
Ze swojej strony napiszę po wizycie o tym jakie mają ceny i jak przebiegł sam przegląd gwarancyjny.
Ostatnio zmieniony przez Linde 2019-02-22, 13:27, w całości zmieniany 1 raz  
 
gogol 


Marka: Dacia
Model: Nowy Duster
Silnik: 1.5 dCi
Rocznik: 2018
Wersja: Comfort
Dołączył: 08 Maj 2018
Posty: 164
Skąd: Łódź
Wysłany: 2019-02-22, 20:57   

Linde, czekam na info. Sam wybieram sie do nich w polowie kwietnia.
_________________
http://www.daciaklub.pl/f...c.php?p=1770118
Ostatnio zmieniony przez gogol 2019-02-22, 20:58, w całości zmieniany 1 raz  
 
bushi 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.6
Rocznik: 2011 / 2016
Wersja: Laureate
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Lis 2010
Posty: 488
Skąd: Łódź
Wysłany: 2019-02-26, 00:13   

Ja przez ostatnie 3 lata serwisowałem Dustera na Brukowej.
Obsługa miła, wszystko można umówić przez telefon, na konkretną godzinę.
Ceny robocizny jak to w ASO, materiały do przeglądów przywożę własne.
Co do większych napraw się nie wypowiem, bo takowych nie było, moje aktualne przygody z pękającą szybą są opisane w temacie "Duster - pęknięta szyba przednia".
_________________
http://www.jamnikiniczyje.pl
http://jamniki.eadopcje.org
POMAGAJMY JAMNIKOM!!!
 
bushi 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.6
Rocznik: 2011 / 2016
Wersja: Laureate
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Lis 2010
Posty: 488
Skąd: Łódź
Wysłany: 2019-03-16, 18:38   

Zaliczyłem przegląd Dustera po 3 latach. Nie wiem czy to kwestia dużej absencji chorobowej, ale na stanowisku przyjmowania wozów do serwisu był tylko jeden zmęczony i zalatany pracownik. Mimo to wszystko poszło sprawnie, niecałe dwie godziny czekania i wydano mi auto.

IMG_20190314_103306 przegląd.jpg
Plik ściągnięto 131 raz(y) 67,2 KB

_________________
http://www.jamnikiniczyje.pl
http://jamniki.eadopcje.org
POMAGAJMY JAMNIKOM!!!
 
maly0709 


Marka: citroen/dacia
Model: xsara picasso/dokker step.
Silnik: 1.8/1.6sce
Rocznik: 2009/18
Dołączył: 24 Sty 2018
Posty: 13
Skąd: łódzkie
  Wysłany: 2019-10-21, 09:53   I przegląd

Nadszedł czas pierwszego przeglądu Dokkera ...i muszę powiedzieć, że lekko mnie powaliła cena samej robocizny w Jaszpolu .....460,00 zł za wymianę 2 filtrów i oleju, silnik 1.6 sce bez gazu....nie wiem czy taka cena to aktualnie norma w serwisach, czy lepiej szukać rozsądniejszych ofert gdzie indziej ?????
 
cowcar 


Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 SCe 100
Rocznik: 2019
Wersja: Stepway
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lut 2019
Posty: 195
Skąd: LKS
Wysłany: 2019-10-21, 11:49   

Pewnie standardowa kwota. Taką samą usłyszałem przy zakupie dlatego, też zdecydowałem się na pakiet ES.
 
bushi 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.6
Rocznik: 2011 / 2016
Wersja: Laureate
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Lis 2010
Posty: 488
Skąd: Łódź
Wysłany: 2021-03-03, 22:04   

Całkiem niedawno naprawiałem szkodę parkingową na Brukowej i wszystko poszło bardzo miło i sprawnie. Ale chyba coś się w ciągu miesiąca zmieniło - albo świat już stanął na głowie, albo ze mną jest coś nie teges.
Zawsze na przeglądy umawiałem się drogą mailową. Raz, że często nie mogę wykonać/odebrać telefonu w godzinach pracy ASO, dwa, że podczas rozmowy telefonicznej często nie dowiem się wszystkiego (trzeba sprawdzić cenę w systemie, dopytać się mechanika itd.), trzy, że w mailu mam wszystko dokładnie wyszczególnione na piśmie (np. pełen kosztorys).
Jako że zbliża się przegląd Gronkla po 5 latach, napisałem maila z propozycją odpowiadających mi dni, zapytaniem o objętość płynu chłodzącego potrzebną do jego wymiany oraz prośbą o ustalenie terminu przeglądu. W odpowiedzi otrzymałem informację, że żeby się umówić muszę do ASO zadzwonić... Gdy zapytałem w czym problem, dowiedziałem się, że "Wszystkie nasze działania są związane z ogólnoeuropejskimi standardami Renault których jako ASO jesteśmy zobligowani przestrzegać stąd potrzeba kontaktu telefonicznego ze względu na ustalenia które jesteśmy zobowiązani z Panem podjąć". Nie wiem co to są za ustalenia, które można jedynie podjąc telefonicznie. A co najlepsze dopiero na moje "wyraźne żądanie" ASO może od procedury i standardów odstąpić.
Jako że nie lubię się narzucać postanowiłem nie zmuszać Jaszpolu do pogwałcenia standardów i po prostu dam szansę innemu warsztatowi. A od Dacii przy kolejnym zakupie wozu odpocznę.
_________________
http://www.jamnikiniczyje.pl
http://jamniki.eadopcje.org
POMAGAJMY JAMNIKOM!!!
 
LukaszBe 
Zielony listek


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.0 TCE LPG
Rocznik: 2021
Wersja: Prestige
Dołączył: 24 Maj 2024
Posty: 6
Skąd: Łódź
Wysłany: 2024-06-07, 21:05   

Dziś w Jaszpol na Brukowej zjawiłem się żeby zorientować się w terminach, co by wiedzieć z jakim wyprzedzeniem umówić coroczny serwis.

Auto dopiero co kupiłem, używane z umową serwisową do 08.2026. No i tu spotkała mnie nie miła niespodzianka. Pan za biurkiem stwierdził, że mam jedynie 5 lat gwarancji ale bez easy service :roll: wracam do domu, sprawdzam papiery i jest jak byk! Dzwonie do serdecznego Pana od którego auto kupiłem (traf chciał, pracownika innego salonu ;-) ), sprawdza wszystko w komputerze i nie ma wątpliwości, że powinni wszystko w Jaszpolu widzieć.

Pytanie czy również komuś takie przykre sytuacje po kupnie auta objętego easy service się przytrafiły? Mnie tutaj na myśl przychodzą dwie opcje: 1. Błąd ludzki przy wpisywaniu VIN. 2. Golą frajerów którzy nie potrafią się postawić.

Jakie są Wasze doświadczenia?
Ostatnio zmieniony przez LukaszBe 2024-06-07, 21:11, w całości zmieniany 2 razy  
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne