Na najbliższym salonie samochodowym w Genewie (5-15 marca) Dacia zaprezentuje nowe auto koncepcyjne: ZEentry, którego hasłem przewodnim jest "Mobilność z przyszłości" ("The mobility from tomorrow").
W ramach kampanii reklamowej na oficjalnej stronie Dacia Group każdego dnia aż do premiery pojawiać się będzie kolejny odcinek animacji o tym pojeździe.
Kurcze - gdyby nie te tylne światła (już odsłonięte) i mniejsza liczba kół to bym pomyślała, że to jakiś Rosomak będzie (bez działka - bo w końcu dla cywilów)
Strasznie jakieś długaśne to będzie - albo zdjęcie się trochę "rozjechało"
Pozostaje czekać do marca a wtedy wszystko stanie się jasne...
Sandero MCV
_________________ Grunt - to umieć radzić sobie w życiu...
Nova,
Być może wieżyczki z 30 mm Bushmasterem założyć się na dach nie da, ponieważ auto jest mniejsze niż wygląda ! Poprostu masywna sylwetka. Pobawiłem się w "analizę graficzną (zaczałem od rozstawu osi, i wysokosci kabiny) i... wyszło mi coś rozmiarów Logana-Sedana, tylko z wysokim kufrem, a więc bardziej ładowne niż Sandero i poręczniejsze w pakowaniu dużych rzeczy niż sedanik, a krótszy od MCV (poręczniejszy w mieście). Czyżby liftback? Jeżeli jeszcze kanapa składana na płasko.
Pochylono przednią szybę (aerodynamika) i wyoblono maskę:(aerodynamika/bezpieczeństwo pieszych) jeżeli dobrze wpasowałem w moim "rentgenie" linię dachu to również opór ciśnieniowy powinien być najmniejszy w całej rodzinie.
Oczywiście, potem przyjdzie księgowy i powyrzuca wiekszosć bajerów przygotowanych na salon genewski...
Tak jak było ze Steppe i MCV.
Poczekamy na fotki od Gera z Genewy to zobaczymy jak to cudo wyglada.
Intryguje mnię ta końcówka -entry
P.S.1. Próbowałem zrobić przypasowanie do MCV ale sie kompletnie nie kleiło: wtedy wychodził rzeczywiście bwp
P.S.2. Godzine temu Lena krzyknęła: "o jaki (ten Zeentry) wielki !"
zeentry_vs_sandero.jpg Porównanie graficzne Zeentry z Sandero
Chyba trochę prześwietliłeś tymi promieniami X kliszę... (;
Ad rem: Założenie, jakoby rozstaw osi był tan sam co w ZAndero (; nie wydaje mi się uprawnione - po dopasowaniu koła ZEentry wychodzą stanowczo za małe, mniejsze niż w hatchbacku, a to raczej jest mało prawdopodobne.
Za to ciekawie wychodzi porównanie z MCV-ką - concept-car konceptem, a filozofia "carry-on" powinna być jednak zastosowana...
OK, dobry Krtkoryt
Ja ZAkładałem, że podejście typu: "carry-on" zostało utrzymane. W przypadku przymiarek do ZAndero założyłem, że utrzymujemy wysokość kabiny w przedziale pasażerskim z tyłu.
I ładnie mi spasował spływ dachu, jako przedłużenie tego co mamy w ZAndero.
Przy MCV wydawało mi się, że maska wychodzi za bardzo w górę, a kabina pasażerska jest ZA niska. No ale zapomniałem, że MCV ma dyskretną "nadbudówkę" na dachu w porównaniu do sedana i sandryny. Cóż, zmęczenie
Z twojej rekonstrukcji (dobre, ZE jeszcze dobrze nie powstało, a już je rekonstruujemy ) wynika, że pod maską może kryć się coś dużego. i kółka jakby większe (17" (?) ) i prześwit chyba, też.
P.S.:
Najpierw obejrzę sobie zdjęcia, a potem polecę kupować
Ostatnio zmieniony przez KaS602 2009-02-26, 09:14, w całości zmieniany 1 raz
Obie wersje są MSZ równie prawdopodobne, bo jak to w koncepcie: tak naprawdę silnika - ani przeniesienia napędu - może wcale nie być, a producent twierdzić może co mu się żywnie podoba.
Cytat:
Z - Concept-car; E - Cabriolet, Châssis* -entry
Kto ich tam wie... ale ja bym raczej obstawiał Zero-Emission, a entry jako pochodzące z Programu "Entry", który dał nam już Stepwaya.
Kto ich tam wie... ale ja bym raczej obstawiał Zero-Emission, a entry jako pochodzące z Programu "Entry", który dał nam już Stepwaya.
Jak rozumieć to ZEroEmission = Electrique, parhdon Electrul ?
Chyba, że na bioestry lub Etanol E85, że niby całość CO2 wraca do obiegu.
Cóż, Logan Eco^2 już był
laisar napisał/a:
przeniesienia napędu - może wcale nie być, a producent twierdzić może co mu się żywnie podoba.
Czyli: DNTKNMAB Demonstrator Nowych Technologiii Których Nie Ma Ale Będą
Co prawda trochę już nieaktualne, skoro nazwa okazała się jedynie kryptonimem, ale dla porządku odpowiem na marginesie: nie ma przecież większego znaczenia, jakie konkretnie rozwiązanie kryje się pod etykietką "Zero-Emission" - istotne, jaki jest efekt.
[Żeby nie dublować tematów, ewentualny ciąg dalszy proponuję w temacie o ujawnionym Dusterze].
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum