Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
"Ogony"
Autor Wiadomość
Beckie 



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2008
Wersja: Arctica 5 os.
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 2064
Skąd: Poznań
Wysłany: 2009-03-30, 14:21   

DUCATI, właśnie, że znaczy i jak wjeżdża przede mnie i ledwo przyspiesza to mnie blokuje zmuszając do zakończenia manewru.
A co do
DUCATI napisał/a:
Z tylu nie ma rawa zdazyc przed toba, chyba, ze sie ociagasz,
to chyba trzeba najpierw zasygnalizować a dopiero potem zacząć wyprzedzanie. Więc "ociąganie" jest wskazane, oczywiście nieprzesadne.
 
DUCATI 



Marka: DACIA
Model: LOGAN
Silnik: 1.6
Rocznik: 2005
Wersja: Ambiance
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 887
Skąd: POZNAŃ
Wysłany: 2009-03-30, 20:59   

Sygnalizowanie nie ma nic wspolnego z ociaganiem. Trzeba poprostu szybko myslec i dzialac :)
 
Beckie 



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2008
Wersja: Arctica 5 os.
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 2064
Skąd: Poznań
Wysłany: 2009-03-31, 07:20   

DUCATI, rozumiem, że stosujesz taką kolejność i wszystko mieścisz w jednej sekundzie:
1. Sprawdzasz czy nikt przed tobą ani za tobą nie sygnalizuje/rozpoczyna manewru wyprzedzania
2. Upewniasz się, że masz odpowiednia dużo miejsca do wyprzedzania
3. Uruchamiasz kierunkowskaz
4. Błyskawicznie wyskakujesz na lewy pas i rura.
 
KaS602 



Marka: KIA
Model: Rio
Silnik: 1.4 16V
Rocznik: 2012
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 1371
Skąd: Warmia
Wysłany: 2009-03-31, 09:52   

Beckie napisał/a:
DUCATI, rozumiem, że stosujesz taką kolejność i wszystko mieścisz w jednej sekundzie:
1. Sprawdzasz czy nikt przed tobą ani za tobą nie sygnalizuje/rozpoczyna manewru wyprzedzania
2. Upewniasz się, że masz odpowiednia dużo miejsca do wyprzedzania
3. Uruchamiasz kierunkowskaz
4. Błyskawicznie wyskakujesz na lewy pas i rura


Beckie, nie zebym byl zlosliwy, ale ile czasu wedlug Ciebie potrzeba na to wszystko?

Dodam, ze ja czasem pomijam wlaczenie kierunkowskazu (a zamiast tego raz mrugam drogowymi, bo to jest bardziej widoczne dla samochodow poprzedzajacych), ale zawsze jestem pewny, ze moge wyprzedzac.
 
Beckie 



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2008
Wersja: Arctica 5 os.
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 2064
Skąd: Poznań
Wysłany: 2009-03-31, 11:33   

KaS602 napisał/a:
Dodam, ze ja czasem pomijam wlaczenie kierunkowskazu

Wydaje mi się, że nie powinieneś propagować tego na forum. W takim Loganie MCV światła drogowe jadącego blisko za nim auta mogą być niewidoczne w lusterku wewnętrznym a z kolei jadący za Tobą nie ma informacji o tym, że zamierzasz wyprzedzać i jeśli w tym samym momencie będzie chciał wyprzedzać Ciebie i zasygnalizuje to prawidłowo - będzie miał prawo zrobić to przed Tobą.
 
wox 


Marka: Renault/Suzuki
Model: Espace/Jimny
Silnik: 1,6 TCe/1,3
Rocznik: 2016/2012
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 29 Gru 2007
Posty: 1411
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2009-03-31, 15:20   

Beckie napisał/a:
DUCATI, rozumiem, że stosujesz taką kolejność i wszystko mieścisz w jednej sekundzie:
1. Sprawdzasz czy nikt przed tobą ani za tobą nie sygnalizuje/rozpoczyna manewru wyprzedzania
2. Upewniasz się, że masz odpowiednia dużo miejsca do wyprzedzania
3. Uruchamiasz kierunkowskaz
4. Błyskawicznie wyskakujesz na lewy pas i rura.

Pytanie do Ducatiego, ale ja się wypowiem - nie widzę w tym żadnego problemu
 
Beckie 



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2008
Wersja: Arctica 5 os.
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 2064
Skąd: Poznań
Wysłany: 2009-03-31, 19:46   

W sekundę?
 
DUCATI 



Marka: DACIA
Model: LOGAN
Silnik: 1.6
Rocznik: 2005
Wersja: Ambiance
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 887
Skąd: POZNAŃ
Wysłany: 2009-03-31, 19:55   

Cytat:
DUCATI, rozumiem, że stosujesz taką kolejność i wszystko mieścisz w jednej sekundzie:
1. Sprawdzasz czy nikt przed tobą ani za tobą nie sygnalizuje/rozpoczyna manewru wyprzedzania
2. Upewniasz się, że masz odpowiednia dużo miejsca do wyprzedzania
3. Uruchamiasz kierunkowskaz
4. Błyskawicznie wyskakujesz na lewy pas i rura.


1. To nie jest az tak istotne. Widze, ze nikt z tylu nie wyprzedza to ruszam. Nawet jak sie nagle okaze, ze przod ma wlaczony migacz to zawsze moge szybko zrezygnowac... ale jak widze, ze zdaze to mu siadam na ogon :P
2. To juz wiem od dawna
3. To mam od dawna
4. Najpierw rura, potem wskakuje na lewy.. zazwyczaj :P
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne