Marka: dacia
Model: było mcv , jest duster
Silnik: 1,6 sce
Rocznik: 2017/2018
Wersja: Open Pomógł: 3 razy Dołączył: 14 Wrz 2008 Posty: 188 Skąd: luboń k/poznania
Wysłany: 2009-09-04, 19:03
marekwoj napisał/a:
A ten silikon to gdzie można kupić ? Szukać w sklepach z częściami do samochodów, czy może bardziej jest to stosowane w budownictwie, hydraulice ... ?
Szukaj w sklepach z częściami motoryzacyjnymi do "wszystkiego",a jeszcze lepiej z częściami do motocykli.Silikon motoryzacyjny ma podwyższoną odporność na temp. i środki ropopochodne,budowlany przepuszcza.
No ja w przyszłym tygodniu wybiorę się na regulację zaworów, bo mi lekko już klepią. I najdziwniejsze jest to że pytałem w kilku miejscach o regulację zaworów i powiedzieli że nie zrobią mi tego bo nie mają takich warunków. Wiec zadzwoniłem do ASO i zaśpiewal mi 80zł. Pal licho przeżyję te 80zł u ździerców, ale barany zaśpiewali mi ponad 100zł za uszczelkę. Poaliło ich czy co. Ile może kosztować taka uszczelka, bo raczej nie chcę babrać się z silikonami jak piszą koledzy wyżej tylko wymienić, ale za jakieś normalne pieniądze, a nie za cenę z chorą marżą
Wąski, i Ty nie wyregulujesz sobie sam zaworów? Leniuch
Jakbym umiał to bym sam to zrobił, niestety jest to rzecz której nie umiem zrobić. Może nie umiem to jest na wyrost powiedziane, poprostu nigdy nie uczestniczyłem przy tym, tak może bym sobie poradził.
A cena 45zł to już dużooooooo lepiej niż ponad 100zł w ASO.
Marka: Opel
Model: Astra IV
Silnik: 1.7 cdti
Rocznik: 2011 Pomógł: 2 razy Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 888 Skąd: W-WA
Wysłany: 2009-09-05, 20:19
waski napisał/a:
No ja w przyszłym tygodniu wybiorę się na regulację zaworów, bo mi lekko już klepią. I najdziwniejsze jest to że pytałem w kilku miejscach o regulację zaworów i powiedzieli że nie zrobią mi tego bo nie mają takich warunków. Wiec zadzwoniłem do ASO i zaśpiewal mi 80zł. Pal licho przeżyję te 80zł u ździerców, ale barany zaśpiewali mi ponad 100zł za uszczelkę. Poaliło ich czy co. Ile może kosztować taka uszczelka, bo raczej nie chcę babrać się z silikonami jak piszą koledzy wyżej tylko wymienić, ale za jakieś normalne pieniądze, a nie za cenę z chorą marżą
to chyba niedrogo jak na ASO gdzieś czytałem że 400zł kosztuje
Jaworzno Renault Głowacz, ten którego tak nienawidzę, ale zadzwoniłem, spytałem i otrzymałem odpowiedź 80zł za regulację zaworów plus cena uszczelki z której akurat nie skorzystam tylko w poniedziałek obdzwonię różne hurtownie w jej poszukiwaniu za rozsądną cenę.
Waski, nie denerwuj się tak tą uszczelką, ona jest stalowa, i jak delikatnie zdejmą pokrywę śmiało możesz ją założyć z powrotem, sam tak zakładałem i jest ok.
Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 SCe 110 LPG
Rocznik: 2018
Wersja: Laureate Plus 7 os. Pomógł: 8 razy Dołączył: 31 Mar 2008 Posty: 1104 Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2009-09-20, 21:03
A idźcie w cholerę z tym silnikiem, nigdy więcej francuskiej myśli technicznej, wolę włoską.
Wyregulowali mi zawory, no coś niesamowitego..., uciekło parę koników, nie pali od pierwszego i drgania wzrosły, ale za to podciśnienie w normie .
Nie wiem k...a jak to jest możliwe żeby zawory "zapadały" się szybciej od zużywania się śrubek regulacyjnych !!!
Poza tym ten wałek rozrządu, no co to jest ? Przecież on jest prawie płaski !!! Jakby miał bardziej sportowy kształt , to i regulacja tych p........ch zaworów byłaby po większych dystansach, nie mówiąc już o momencie i mocy, które by mocno wzrosły, zwłaszcza moment.
No i ta cena uszczelki...
wyniku wyższej temperatury spalania się mieszanki gazowej
...w podanym linku piszą coś zupełnie innego:
The most common misconception you'll hear about LPG is that it makes an engine run hotter than Petrol. This is no more than myth.
LPG has only 85% of the calorific value of the same amount of petrol so it is impossible for it to create more heat. It can only make 85% as much
- i że owszem, temperatura silnika jest wyższa, ale z powodu zmniejszonego chłodzenia rozpylonym paliwem (benzyna robi to lepiej).
Tylko że to wszystko w dalszym ciągu nie wyjaśnia dużego rozrzutu objawów w przypadku Dacii. Nie wierzę, żeby - podobno - minimalna różnica temperatur była tak krytycznym czynnikiem. Być może na przestrzeni czasu znacząco zmienia się jakoś materiałów użytych na gniazda zaworowe? A może po prostu ASO jednak nie potrafi poprawnie wyregulować instalacji? Najlepiej byłoby chyba skorzystać z diagnozy jakiegoś naprawdę dobrego niezależnego gazownika samochodowego i to sprawdzić...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum