Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: laisar
2011-10-13, 23:15
Tuning Sandero Stepway 1,5 DCI
Autor Wiadomość
jjmalin 



Marka: Dacia
Model: Sandero + Duster
Silnik: 1.5 dCi + 1.0 TCe LPG
Rocznik: 2010 + 2021
Wersja: Stepway
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 729
Skąd: Pszczyna
Wysłany: 2011-01-04, 18:50   

najpierw musze zarobic na to w wakacje... mysle ze w okolicach najpozniej lipca sierpnia. ze zmianą sterownika nie ma tak łatwo. czekałaby mnie zmiana wstryskiwaczy, zmiana mapy wtrysku i jeszcz wielu rzeczy. dostałem info ze jak chce zmienic moc i moment to nie w ten sposób, czyli został mi tylko chi, ewentualnie SWAP ( ale na to sie nie zdecyduje )
_________________


Były: Hyundai Atos Prime ( rocznik 2000 ), Fiat 126p ( rocznik 1990 ), Fiat Seicento ( rocznik 2008 ), Renault Clio ( rocznik 1998 ), Citroen C4 ( rocznik 2008 )
Ostatnio zmieniony przez jjmalin 2011-01-05, 14:03, w całości zmieniany 1 raz  
 
Lukas87 



Marka: Dacia
Model: Sandero I oraz MCV II
Silnik: 1.5 dci oraz 1.2 16V LPG
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 10 Paź 2010
Posty: 1103
Skąd: Mikołów
Wysłany: 2011-01-05, 22:01   

http://www.godula.pl/chip...clio15dci65.htm
_________________
Dacia jest bogiem, prędkość nałogiem, sandero podstawą, turbo zabawą
Witaj Gość :)
 
MarkD 


Marka: Skoda
Model: Fabia Kombi
Silnik: 1.2 TSI
Rocznik: 2011
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 18 Cze 2010
Posty: 279
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2011-01-05, 22:46   

jjmalin napisał/a:
dostałem info ze jak chce zmienic moc i moment to nie w ten sposób, czyli został mi tylko chi, ewentualnie SWAP ( ale na to sie nie zdecyduje )

a "w ten sposób" to co możesz sobie poprawić? Nie lepiej Ci było kupić Sandero - 85KM?
 
RnR 


Marka: Dacia
Model: Duster 4x4
Silnik: 1.5 dCi 110
Rocznik: 2011
Wersja: Laureate
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Paź 2010
Posty: 667
Skąd: POL/ŚL
Wysłany: 2011-01-05, 22:50   

Maja chlopcy fantazje :D "Program sportowy jest przygotowaliśmy tak, aby osiągnąć maksymalne parametry mocy i momentu. Użytkowanie w warunkach zimowych samochodu z takim programem, a nie wyposażonego w system kontroli trakcji, wymaga już sporych umiejętności od kierowcy, ale za to sprawia olbrzymią przyjemność z jazdy. "

Jakby kto nie widzial to chodzi o program 86KM@4000obr na 210Nm@2000obr :D
_________________
 
bebe 
Moderator
I aim to misbehave



Marka: Jeep
Model: Grand Cherokee
Silnik: 4.7 V8
Rocznik: 2004
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 02 Sie 2010
Posty: 2388
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-01-06, 01:07   

RnR napisał/a:
"(...) Użytkowanie w warunkach zimowych samochodu z takim programem, a nie wyposażonego w system kontroli trakcji, wymaga już sporych umiejętności od kierowcy, ale za to sprawia olbrzymią przyjemność z jazdy. "

Miałem turbodiesla 101 KM 280 Nm. :| W warunkach zimowych użytkowanie takiego samochodu wymagało sporych umiejętności od kierowcy, głównie w materii przekonania i/lub przekupienia swoich kolegów, by ci po raz kolejny wynieśli go wraz z samochodem z zaspy. :Z Przy takim momencie obrotowym bowiem było niemożliwe utrzymać koła na granicy przyczepności przy wyjeżdżaniu z płyciutkiego choćby śniegu - przy super-delikatnym puszczaniu sprzęgła auto potrafiło zerwać bez problemu przyczepność na czwartym biegu. "Przyjemność z jazdy" my ass! :Z
 
jjmalin 



Marka: Dacia
Model: Sandero + Duster
Silnik: 1.5 dCi + 1.0 TCe LPG
Rocznik: 2010 + 2021
Wersja: Stepway
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 729
Skąd: Pszczyna
Wysłany: 2011-01-06, 09:03   

sandero 85 nie jest w wersji stepway...
_________________


Były: Hyundai Atos Prime ( rocznik 2000 ), Fiat 126p ( rocznik 1990 ), Fiat Seicento ( rocznik 2008 ), Renault Clio ( rocznik 1998 ), Citroen C4 ( rocznik 2008 )
 
Lukas87 



Marka: Dacia
Model: Sandero I oraz MCV II
Silnik: 1.5 dci oraz 1.2 16V LPG
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 10 Paź 2010
Posty: 1103
Skąd: Mikołów
Wysłany: 2011-01-06, 12:09   

teraz jest w wersji 90 ale co z tego że euro5 i FAP :(
_________________
Dacia jest bogiem, prędkość nałogiem, sandero podstawą, turbo zabawą
Witaj Gość :)
 
benny86 


Marka: Chevy
Model: Aveo
Silnik: 1.2
Rocznik: 2009
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 2944
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2011-01-06, 12:49   

RnR napisał/a:
Maja chlopcy fantazje :D "Program sportowy jest przygotowaliśmy tak, aby osiągnąć maksymalne parametry mocy i momentu. Użytkowanie w warunkach zimowych samochodu z takim programem, a nie wyposażonego w system kontroli trakcji, wymaga już sporych umiejętności od kierowcy, ale za to sprawia olbrzymią przyjemność z jazdy. "

Jakby kto nie widzial to chodzi o program 86KM@4000obr na 210Nm@2000obr :D


Ok, ale goście pewnie mieli na myśli ogólną charakterystykę tego pakietu, a nie konkretnie motor 1.5 dci. Przy większej pojemności, przyrost mocy i momentu w tym pakiecie chipu pewnie sporo większy. W ford klub polska jest wiele zchipowanych mondeo np. 2.0TDCI czy 2.2 TDCI (tutaj moment obrotowy często przekracza 400NM) i wtedy właśnie sprawa "wymaga już sporych umiejętności" (choć sa wszystkie te 3-literowe systemy na pokładzie)
 
jjmalin 



Marka: Dacia
Model: Sandero + Duster
Silnik: 1.5 dCi + 1.0 TCe LPG
Rocznik: 2010 + 2021
Wersja: Stepway
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 729
Skąd: Pszczyna
Wysłany: 2011-01-06, 13:42   

a np czy założenie świec sportowych coś da ?? bo z tego co się dowiedziałem z dolotem lepiej nie kombinować bo renault na dobre doloty
_________________


Były: Hyundai Atos Prime ( rocznik 2000 ), Fiat 126p ( rocznik 1990 ), Fiat Seicento ( rocznik 2008 ), Renault Clio ( rocznik 1998 ), Citroen C4 ( rocznik 2008 )
 
Lukas87 



Marka: Dacia
Model: Sandero I oraz MCV II
Silnik: 1.5 dci oraz 1.2 16V LPG
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 10 Paź 2010
Posty: 1103
Skąd: Mikołów
Wysłany: 2011-01-06, 14:31   

jjmalin napisał/a:
a np czy założenie świec sportowych coś da ?? bo z tego co się dowiedziałem z dolotem lepiej nie kombinować bo renault na dobre doloty


no chyba nie masz na mysli diesla :shock: :?: silnik z zaplonem samoczynnym owszem swiece sa ale zarowe :mrgreen:
_________________
Dacia jest bogiem, prędkość nałogiem, sandero podstawą, turbo zabawą
Witaj Gość :)
 
jjmalin 



Marka: Dacia
Model: Sandero + Duster
Silnik: 1.5 dCi + 1.0 TCe LPG
Rocznik: 2010 + 2021
Wersja: Stepway
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 729
Skąd: Pszczyna
Wysłany: 2011-01-06, 17:16   

może pomyślę nad turbiną ze zmienną geometrią łopatek lub turbinę z 1,5 DCI 105 KM z Clio i większy intercooler. głównie zależy mi na mocy jak na mocy ale na momencie obrotowym
_________________


Były: Hyundai Atos Prime ( rocznik 2000 ), Fiat 126p ( rocznik 1990 ), Fiat Seicento ( rocznik 2008 ), Renault Clio ( rocznik 1998 ), Citroen C4 ( rocznik 2008 )
 
Pawlo 


Marka: Dacia
Model: Logan MCV, Dokker
Silnik: 1,5dci, 1,5dci
Rocznik: 2007, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 332
Skąd: Kraków
Wysłany: 2011-01-07, 18:56   

Mam wiadomość z firmy V-tech dotyczy modeli 1.5dci 65km. To tak apropo cen które padały w tym temacie z ASO, które najprawdopodobniej korzysta z tej firmy a podpisuję się jako ASO
witam


W tym modelu posiadamy dwa rozwiązania do wyboru.
Pierwsza opcja to zmiana oprogramowania sterownika czyli chip. Osiągi
rzędu 15-20km oraz30- 40NM, oczywiście ostateczne parametry uzależnione
są od charakterystyki programu fabrycznego, dlatego tez każda modyfikację
staramy sie łączyć z badaniami na specjalistycznej hamowni, co z kolei
pozwoli na dobór optymalnego rozwiązania. Druga opcja to moduł zewnętrzny.
Parametry niższe o około 5%. Duży plus tego rozwiązania to łatwość montażu i
demontażu. koszt programu wynosi 1490zł(brutto). Program wykonujemy przez
złącze serwisowe W cenę wliczone jest juz dwukrotne badanie na hamowni.
W obecnej chwili posiadamy promocje świąteczna 20% na modyfikacje
programową.(do 15.01.2011) Każde rozwiązanie wykonujemy w granicy rozsądku
tak aby nie było problemów z podzespołami pojazdu. .
Dwuletnia gwarancja od dnia montażu na nasze rozwiązanie.
Koszt modułu to 1290zł(brutto)
Pozdrawiam
Ewelina Woźniak
_________________
Pawlo
 
jjmalin 



Marka: Dacia
Model: Sandero + Duster
Silnik: 1.5 dCi + 1.0 TCe LPG
Rocznik: 2010 + 2021
Wersja: Stepway
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 729
Skąd: Pszczyna
Wysłany: 2011-01-07, 19:17   

a to dostałem z OPOLA:
Skoro zależy Panu kompleksowym tuningu to w przypadku tego samochodu będącego prawdopodobnie na gwarancji proponujemy opcję optymalizacji programowej wraz z wymianą na korzystniejszy olej marki Motul

Podając ceny przekazujemy informacje co do technologii i zakresu usługi aby Pan wiedział jaki zakres obejmuje dana usługa i zarazem aby mógł Pan podjąć dobrą decyzję.

Cała modernizacja w tym przypadku wykonana w formie indywidualnej optymalizacji poprzez Chip Tuning Super VIP to inwestycja w aktualnej PROMOCJI na 16 lecie działania naszego zespołu w tuningu : 1800 zł ( cena dotyczy samochodu z seryjnym wyposażeniem bez wykonanych dodatkowych modernizacji )

Olej do tego silnika jest w cenie 205 zł za 5 litrów, filtry mogą być seryjne jednakze trzeba będzie wymienić zaleznie od przebiegu co najmniej olejowy.

Zakres modernizacji zawarty w cenie:
- diagnostyka stanu jednostki napędowej przed przystąpieniem do modernizacji
- wykonanie pomiarów mocy i momentu, elastyczności
- wykonanie pomiarów analizy spalin AFR
- sprawdzenie danych odczytowych „live data” (dane pracy silnika np.: wartości doładowania)
- sprawdzenie ogólnego stanu kluczowych elementów samochodu np.: praca skrzyni, sprzęgła oraz układu hamulcowego i etc.

W przypadku gdy jednostka napędowa jest w dobrej kondycji przystępujemy do modernizacji, jeżeli nie to odstępujemy od modernizacji rozliczając się za wykonane pomiary i diagnostykę wskazując zarazem co należy uczynić aby przywrócić sprawność jednostce napędowej.

W przypadku gdy samochód posiada drobne usterki np.: uszkodzony przepływomierz, filtr powietrza to staramy się o ile części są dostępne od ręki dokonać naprawy na miejscu ( jest to dodatkowo płatne)

Następnie kiedy jednostka w pełni nadaje się do modernizacji wykonujemy (ustalając przyrosty indywidualnie w zależności od potrzeb klienta i indywidualnego potencjału egzemplarza):

- odczytanie programu seryjnego odpowiednią najnowszą technologią
- na podstawie w/w pomiarów pracy silnika w Pana samochodzie, naszych danych konstrukcyjnych jak i Pana potrzeb wykonujemy nowe ustawienia bazując na seryjnym programie z Pana egzemplarza
- po nagraniu wykonujemy kolejne weryfikujące dokonane nowe ustawienia pomiary
- w razie potrzeby dokonujemy odpowiedniej korekty tak aby jednostka napędowa w pełni poprawnie pracowała z naciskiem na odpowiedni przebieg momentu obrotowego, kulturę pracy czy analizę spalin AFR ( stosunek mieszanki paliwowo-powietrznej jest to ważny element aby samochód jeździł „na czysto”, pozwalając silnikowi pracować bezpieczniej, w przypadku silników z filtrem cząstek stałych umożliwia dłuższą nawet żywotność)

Na potwierdzenie otrzymuje Pan wyniki pomiarów mocy i momentu opcjonalnie także elastyczności wraz z „Poradnikiem użytkownika samochodu po tuningu” będącą efektem naszego wieloletniego doświadczenia w tej branży jak i przeprowadzanych badań.

Dzięki niemu można się dowiedzieć jak lepiej dbać o jednostkę napędową, jaki warto stosować olej oraz co ile go wymieniać, jakie znaczenie ma stan filtra powietrza na żywotność silnika.

Czas wykonania optymalziacji programowej ok. 4-5 godzin

Wszystkie modernizacje przeprowadzamy dokonując indywidualnych optymalizacji na podstawie pomiarów na hamowni, pomiarów diagnostycznych oraz informacji technicznych uzyskanych podczas wcześniejszych badań wykonanych w naszych ośrodkach badawczych.

Dzięki temu wykonane modernizacje u nas w połączeniu z dobrą eksploatacją pozwalają na dokonywanie nawet normalnych przebiegów.

Ponadto rekomendowana przez nas modernizacja jest bezpieczna dla tej jednostki napędowej a na naszą modernizację elektroniczną - oprogramowanie udzielamy 2 letniej gwarancji.
_________________


Były: Hyundai Atos Prime ( rocznik 2000 ), Fiat 126p ( rocznik 1990 ), Fiat Seicento ( rocznik 2008 ), Renault Clio ( rocznik 1998 ), Citroen C4 ( rocznik 2008 )
 
cliofunnn 
Zielony listek


Marka: Reno
Model: Clio
Silnik: 1.5 dci
Rocznik: 2007
Dołączył: 09 Sty 2011
Posty: 6
Skąd: ZS
Wysłany: 2011-01-09, 12:04   

Posiadasz najslabszą wersje 1.5 dci więc trudna sprawa, bo 65/68 konne mają najslabsze wtryskiwacze. Wersje 82-100km mają mocniejsze, identyczne wtryski. Więc jeżeli na powaznie myslisz o większych wymianach czegokolwiek, to koniecznie wymiana wtryskiwaczy i komputera. Bez zmiany kompa to nie ruszy. Następna sprawa, to zwiększenie doładowania turbawy o 0,1 b. W wersji 82 konnej turbo jest identyczne i fabrycznie właśnie pompuje o 0,1b więcej od 65/68km. Intercoolera z tego co wiem, to masz, więc możesz spokojnie jechać na program i masz wyniki chipowanego 82 konnego, czyli jakieś 105km i 235-240Nm.

Jeżeli chcesz więcej, to montujesz sporo wydajniejszy IC, wkładasz turbine o zmiennej geometrii + komputer z tej wersji, bo sterowanie turbawy jest elektroniczne. Po tych modach powinno ze 260Nm i 115-120km być.

To jest raczej bezpieczny max, dla samego silnika jak i podzespołów, chociaż na dobrą sprawę, 105 konny 1,5 dci ma 240 niutów i po programie maja pod 300 Nm, więc jak widać sam blok silnika jest dość odporny
Ostatnio zmieniony przez cliofunnn 2011-01-09, 12:07, w całości zmieniany 2 razy  
 
jjmalin 



Marka: Dacia
Model: Sandero + Duster
Silnik: 1.5 dCi + 1.0 TCe LPG
Rocznik: 2010 + 2021
Wersja: Stepway
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 729
Skąd: Pszczyna
Wysłany: 2011-01-09, 12:40   

tylko że nikt nie chce podjąć zabawy z komputerem bo już dzwonilem wysyłałem maila w tej sprawie
_________________


Były: Hyundai Atos Prime ( rocznik 2000 ), Fiat 126p ( rocznik 1990 ), Fiat Seicento ( rocznik 2008 ), Renault Clio ( rocznik 1998 ), Citroen C4 ( rocznik 2008 )
 
cliofunnn 
Zielony listek


Marka: Reno
Model: Clio
Silnik: 1.5 dci
Rocznik: 2007
Dołączył: 09 Sty 2011
Posty: 6
Skąd: ZS
Wysłany: 2011-01-09, 13:49   

a jaki jest z problem z przelozeniem kompa ? dlaczego odmawiaja ?
 
jjmalin 



Marka: Dacia
Model: Sandero + Duster
Silnik: 1.5 dCi + 1.0 TCe LPG
Rocznik: 2010 + 2021
Wersja: Stepway
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 729
Skąd: Pszczyna
Wysłany: 2011-01-09, 14:20   

bo nikt nie chce wszystkiego programowac, standardowe pytanie a po co ?? i proponują naprawę. wszystkie elektromechaniki przedzwonilem w okolicy. nawet z katowic firma DIAG tuningowa tez nie chce się z tym bawić... napisali mi że jak chce zwiększyć moc to nie tędy droga i proponują chip... ehhhh
_________________


Były: Hyundai Atos Prime ( rocznik 2000 ), Fiat 126p ( rocznik 1990 ), Fiat Seicento ( rocznik 2008 ), Renault Clio ( rocznik 1998 ), Citroen C4 ( rocznik 2008 )
 
cliofunnn 
Zielony listek


Marka: Reno
Model: Clio
Silnik: 1.5 dci
Rocznik: 2007
Dołączył: 09 Sty 2011
Posty: 6
Skąd: ZS
Wysłany: 2011-01-09, 16:56   

Skontaktuj się ze sprawdzonymi tunerami, a nie jakimś Diagem o którym pierwszy słysze czy elektromechanikami :

Katowice : Dynosoft
Bielsko-Biala : Compsport,
Kraków: TTC

Znają się na rzeczy i powinni bez problemu zająć się całym autem, taka przekładka komputera to dla nich drobnostka.

Teraz musisz się zastanowić, czy będziesz zmieniał turbo na zmienna geometrie, czy zostawiasz swoje. Bo od tego zależy, czy wezmiesz kompa od 82 konnego lub 100 konnego dci. Następnie kup wtryskiwacze, umów się do tunera i wszysio
Ostatnio zmieniony przez cliofunnn 2011-01-09, 16:59, w całości zmieniany 2 razy  
 
jjmalin 



Marka: Dacia
Model: Sandero + Duster
Silnik: 1.5 dCi + 1.0 TCe LPG
Rocznik: 2010 + 2021
Wersja: Stepway
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 729
Skąd: Pszczyna
Wysłany: 2011-01-09, 17:50   

tylko co kolego na to moja skrzynia i sprzęgło jak wezne np sterownik od 100 ??

wtryski widziałem nowe po 600 zeta czyli 2400 na dzien dobry wtryski ( od 82 do 105 )
_________________


Były: Hyundai Atos Prime ( rocznik 2000 ), Fiat 126p ( rocznik 1990 ), Fiat Seicento ( rocznik 2008 ), Renault Clio ( rocznik 1998 ), Citroen C4 ( rocznik 2008 )
Ostatnio zmieniony przez jjmalin 2011-01-09, 17:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
Lukas87 



Marka: Dacia
Model: Sandero I oraz MCV II
Silnik: 1.5 dci oraz 1.2 16V LPG
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 10 Paź 2010
Posty: 1103
Skąd: Mikołów
Wysłany: 2011-01-09, 18:09   

do tego jak by dołożyć inne turbo +2500zł to już mamy 5tysi to ja bym wolał kupić silnik używkę a ten na zapas
_________________
Dacia jest bogiem, prędkość nałogiem, sandero podstawą, turbo zabawą
Witaj Gość :)
 
jjmalin 



Marka: Dacia
Model: Sandero + Duster
Silnik: 1.5 dCi + 1.0 TCe LPG
Rocznik: 2010 + 2021
Wersja: Stepway
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 729
Skąd: Pszczyna
Wysłany: 2011-01-09, 18:24   

tylko znów kwestia przekładki, skrzynia sprzeglo itd... sąsiad coś mówił że może i by się coś większego zmieściło ... np 1,9 dci... no i jeszcze kwestia czy nie kupie jakiegoś trefnego, potem rejestracja czyli zmiana numerow silnika itd... dodatkowo nie miałbym go gdzie trzymac ...
_________________


Były: Hyundai Atos Prime ( rocznik 2000 ), Fiat 126p ( rocznik 1990 ), Fiat Seicento ( rocznik 2008 ), Renault Clio ( rocznik 1998 ), Citroen C4 ( rocznik 2008 )
 
benny86 


Marka: Chevy
Model: Aveo
Silnik: 1.2
Rocznik: 2009
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 2944
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2011-01-09, 18:33   

numerów silnika nigdzie nie musisz zmieniać, jest on traktowany jako zwykła część samochodowa, mimo że producent nadaje mu numer
 
jjmalin 



Marka: Dacia
Model: Sandero + Duster
Silnik: 1.5 dCi + 1.0 TCe LPG
Rocznik: 2010 + 2021
Wersja: Stepway
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 729
Skąd: Pszczyna
Wysłany: 2011-01-09, 18:36   

jakoś wolę dać porównywalną kwotę przekladki silnika, samego silnika i dogrania wszystkiego na nowy sterownik, wtryski, ewentualnie turbinka intercooler, może 6cio biegówka ... zobaczymy... jednak co swój silnik to swój
_________________


Były: Hyundai Atos Prime ( rocznik 2000 ), Fiat 126p ( rocznik 1990 ), Fiat Seicento ( rocznik 2008 ), Renault Clio ( rocznik 1998 ), Citroen C4 ( rocznik 2008 )
 
cliofunnn 
Zielony listek


Marka: Reno
Model: Clio
Silnik: 1.5 dci
Rocznik: 2007
Dołączył: 09 Sty 2011
Posty: 6
Skąd: ZS
Wysłany: 2011-01-09, 18:42   

eee, dla 250 Nm chcesz zmieniać skrzynie i sprzęgło ? Z tego co wiem te sprzęgło wytrzymuje max 270Nm.

Przekładka na 1.9 dci to za droga zabawa i nie oplaci się w ogóle. Inna sprawa to kupic zdrową sztuke. Swój silnik to wiesz co masz i nie ryzykujesz

Wtryskiwacz za 600 zl nowy ? Raczej po regeneracji za tyle jest. Nówka sztuka kosztuje od 800 w góre.


Same nowe wtryski wyjdą 3200, komputer tez grubo pare stówek, chip, także zabawa jest droga.
Ostatnio zmieniony przez cliofunnn 2011-01-09, 18:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
jjmalin 



Marka: Dacia
Model: Sandero + Duster
Silnik: 1.5 dCi + 1.0 TCe LPG
Rocznik: 2010 + 2021
Wersja: Stepway
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 729
Skąd: Pszczyna
Wysłany: 2011-01-09, 19:22   

planuje max 5000... a wtryski proszę bardzo:

http://allegro.pl/wtrysk-...1389605106.html
_________________


Były: Hyundai Atos Prime ( rocznik 2000 ), Fiat 126p ( rocznik 1990 ), Fiat Seicento ( rocznik 2008 ), Renault Clio ( rocznik 1998 ), Citroen C4 ( rocznik 2008 )
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne