Po Twoich przygodach z korozją? Może Skoda Octavia? Zdaje się, że Octavia Tour 1.4 kosztuje ok. 43 tysiaków.
Tak dokładnie to 43 000 + 2000 pakiet optimum (w tym pakiecie jest pół samochodu + 1950 metalik + 180 koło zapasowe + 350 tylna wycieraczka. Jak robiłem wyceny u sprzedawcy z OCP, to metalik był gratis plus listwy i takie tam pierdoły. Z silnikiem 1.6 dokładali jeszcze np. alarm.
Pakiet OPTIMUM
Climatic – klimatyzacja manualna
elektryczne sterowanie szyb z przodu
zdalne sterowanie centralnego zamka
komputer pokładowy
dodatkowe 6 głośników
Ogólnie to taki ymóg stawia Kodeks Spółek Handlowych, dla kontrahentów biznesowych ma to pewne istotne znaczenie, ale dla klientów będących osobami fizycznymi to tylko inne oznaczenie na fakturach za towary/usługi
Tam się ludzi podniecają tym radiem (SWING), że 2 DIN, że ładnie wygląda ale np. w Fabii i O2FL jest integracja z czujnikami parkowania, a w Tourze tego nie ma. A tak to zwykłe radio, chyba nawet USB nie dali.
Marka: FIAT
Model: Doblo
Silnik: 1.4 FIRE
Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 2127 Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-08-04, 20:18
Jeśli ktoś nie potrzebuje 7 miejsc, to na 99% zadowoli go Octavia lub Porsche Panamera. Zależnie od ilości zer jaką chcemy dostawić do cyferki 4...
_________________ MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 150 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG 60 000 km
Dlaczego SKODA AUTO POLSKA stało się teraz SKODA AUTO POLSKA SA ?
Skoda - simply clever ROTFL Zauważyliście, jak Niemcy snobują się na Anglików? w reklamie Lidla, Timobajla czy Szwarckopfa nigdy nie ma jodłowania, zawsze angielskie, ostatecznie włoskie albo francuskie piosenki.
Renault Modus Skonczyli go produkować Nie widzę w ofercie...
nadal produkują tylko nie sprzedają go w Polsce tak samo z Wind, Kangoo Bee Bop, niektórymi wersjami wyposażenia w innych modelach
http://www.renault.fr/gam...liers/index.jsp
Marka: Była Dacia
Model: Logan
Silnik: .
Dołączył: 25 Cze 2010 Posty: 819 Skąd: Polska
Wysłany: 2011-08-11, 14:37
Czyli kolejny użytkownik Dacii kupuję nie Dacię ale w sumie się nie dziwię. W oplu silnika 1.6 115 bym nie kupował chyba że na benzynie będziesz jeździł ale nie wiem czy przy takiej cenie benzyny jest to opłacalne. Cenowo Ople tez nie zachwycają, jak chciałem kupić rok temu astrę classic 2 w combi i silnik 1.4 to cena wyszła 45 tys po rabacie za rocznik ubiegły i biały kolor także cudów nie ma. Największe rabaty chyba u Fiata i Skody idzie ugrać no i renault tez sporo daje. A swoją drogą prywatnie jak bym mało jeździł 10-15 tys.km na rok to nowego auta też bym nie kupił, za duża utrata wartości.
chyba nie szczegolnie...zobaczcie jak wygladaja np pikniki dacii ile osob tam jest jak wyglada obsluga klienta w salonach dacii - chyba ostatnie mijsce w tescie auto swiata zajely salony dacii...
I tu trafiłeś w sedno. Osobiście jako klient nie wymagam cudów, nie muszę wszystkiego dowiedzieć się z internetowego konfiguratora, nie muszę dostać przysłowiowej kiełbaski na pikniku/dniach otwartych i innych imprezach, ale gdy przychodzę do salonu, a koleś nie potrafi zaoferować jazdy próbnej nawet w perspektywie 1-2tygodni i traktuje mnie jak intruza, wciskając na siłe ranault (które wtedy było kilka tysięcy droższe) to sory, ale olewam taki biznes... Jak na ironię, poprawili jakość obsługi gdy miesiąc temu wszedłem do omawianego salonu ot tak, z ciekawości (parkując auto przed salonem widziałem jak koleś już wstaje od biurka, od razu przywitał, zapytał czy może w czymś pomóc itp)
spróbuj kupić Bravo z T-jetem jeśli ludziska pomogą załatwić odpowiedni rabat. Samochód ładny i dobrze wyposażony, a jak jest z serwisem tego modelu z tym silnikiem?
Dacia ma swoje wady i zalety (dla mnie to zbyt mały wybór modeli i wyposażenia)
_________________ Jestem handlowcem w salonie Carrara w Lublinie. Szukasz oferty na Nową Dacie? Pisz PW lub na e-mail
Nie chcę bronić sprzedawców Daci, ale trzeba naprawdę być wyrozumiałym. Jak można mieć gamę samochodów w salonie, gdy popyt przewyższa podaż. Sprzedawcy narzekają, że nie mają czym handlować. Jeżeli na niektóre modele czeka się 6 miesięcy to trudno jest w salonie zadowolić każdego klienta.
Oczywiście oprócz tego działa jeszcze RP, który reguluje sprzedaż w taki sposób aby również sprzedawać auta swojej marki. Na pewno było by lepiej gdyby salony Daci i Renault zostały rozdzielone. Na razie jest to niemożliwe ze względu na małą ilość Daci sprzedanych na terenie Polski - salony poza dużymi aglomeracjami nie miały by szansy się utrzymać.
Marka: Była Dacia
Model: Logan
Silnik: .
Dołączył: 25 Cze 2010 Posty: 819 Skąd: Polska
Wysłany: 2011-08-11, 20:00
W każdym salonie jest podobna obsługa według mnie i to ludzie salonu ją tworzą, problemem Dacii jest to że w niektórych salonach olewają ją i nie ma ani samochodów do jazd testowych ani obsługi należytej. Moim zadanie musi minąć jeszcze kilka lat aż Dacia wprowadzi nowe modele-miejski samochód vana, minivana i jaką limuzynę i otworzy swoje salony z lepszą obsługą. Ja pamiętam jak 1999 roku byłem oglądać nową Felicię w salonie Skody obsługa była taka sama albo gorsza niż teraz u Dacii. Też Skoda była traktowana z uśmieszkiem u nas że co to za samochód.
W każdym salonie jest taka sam obsługa według mnie, problemem Dacii jest to że w niektórych salonach olewają ją i nie am ani samochodów do jazd testowych ani obsługi należytej
Czyli są lepsze i gorsze salony jeśli chodzi o obsługę czy nie? Mniejsza o to z resztą, chodzi jednak o zawartość nie opakowanie... Osttanio wyposażenie nawet trochę obkroili, np logan arctica miał 2 poduszki w standardzie, a teraz tylko jedna. Zobaczymy co będzie w następnej generacji logana/sandero, ideałem byłby ocynk blach, trochę mocniejszy bazowy silnik, taka sama przestronność i ciut niższe ceny...
Wracając do tematu - nie mając osobistego kontaktu z trójką faworytów wybrałbym astrę (prosta konstrukcja, osiągi na papierze OK, wnętrze nie przekombinowane) ale jeśli silnik za głośny to kiepska sprawa. Bravo fajne autko ale tylko z turbojetem, bazowy 1.4 to jednak za słaby motor do sporego kompaktu... ix20 to wg mnie innego rodzaju auto, choć nie mówię że złe...
Nie chcę bronić sprzedawców Daci, ale trzeba naprawdę być wyrozumiałym. Jak można mieć gamę samochodów w salonie, gdy popyt przewyższa podaż.
chriskb wystarczy tylko chcieć. Na wszystkie modele Skody też się czeka, na Toura dłużej niż na Dustera, ale dilerzy mają po każdym modelu na jazdy próbne. Po prostu, inaczej się nie da. Ja czekałem na jazdę Sandero 2 miesiące, mimo, ze ten sam diler tylko, że Reno miał wszystkie modele do jazd próbnych.
Obecnie można dostać Fiata z LPG za dopłatą 3500zł. Do tego jest promocja na Fiata Linea z 2010 - większy niż Bravo, na pewno duży bagażnik i też właśnie z T-jet'em
_________________ Było Sandero Stepway 1,6MPI + LPG 2010 i Logan MCV 1,6MPI + LPG 2012
Ja pamiętam jak 1999 roku byłem oglądać nową Felicię w salonie Skody obsługa była taka sama albo gorsza niż teraz u Dacii. Też Skoda była traktowana z uśmieszkiem u nas że co to za samochód.
Zgadzam się z przedmówcą w całej rozciągłości! 10 lat temu większość "kieroFców" zbijała się ze Skody - bo przecież to szrot a nie marka. "Nie ma to jak japończyk" - i inne mądrości. I co? I punkt widzenia się zmienił. Casus koreański (Kia) także pokazuje, jak dana marka (ze wspomaganiem koncernu-matki, bądź samodzielnie) szybko może ewoluować w dobrą stronę...
A te same osoby, które kiedyś śmiały się ze Skody, teraz widząc Superba albo Octavię L&K, wydają achy i ochy.
Ciekaw jestem, jaką drogą pójdzie Dacia. Czas pokaże.
nie potrafi zaoferować jazdy próbnej nawet w perspektywie 1-2tygodni i traktuje mnie jak intruza, wciskając na siłe ranault (które wtedy było kilka tysięcy droższe) to sory, ale olewam taki biznes...
ponieważ odwiedzam ostatnio salony różnych marek to muszę powiedzieć, że Dacia wcale tak źle nie wypadła. Owszem, nie było interesującego mnie modelu od ręki, ale w krótkim czasie dotarł o czym byłem zawiadamiany telefonicznie lub mejlowo. Dwukrotnie odbyłem jazdę próbną MCV-ką dCi oraz MPI z fabrycznym gazem( wersja van) Obsługa miła, kontaktowa, odpowiadająca na wszystkie pytania. Może mniej kolorowych gadżetów niż np. w Skodzie, ale zdecydowanie bardziej kontaktowo niż u koreańskiej konkurencji. Na Renault nikt mnie na siłę nie namawiał
... Ostanio wyposażenie nawet trochę obkroili, np Logan Arctica miał 2 poduszki w standardzie, a teraz tylko jedna. Zobaczymy co będzie w następnej generacji logana/sandero, ideałem byłby ocynk blach, trochę mocniejszy bazowy silnik, taka sama przestronność i ciut niższe ceny...
Zwróćcie uwagę na fakt, że ograniczona została gama silników: 1.2 16V i 1.5 dCi 75 Wcześniej wybór był wiekszy: był nawet 1.6 16V w wersji "Żyleta" , przepraszam: "Prestige"
Myślę, że w taką ofertą zniechęcają do zakupu Logana który stanowił (2004/2005) dla Dacii "entry car"
aby uwolnić moce produkcyjne dla MCV , Sandera i Dustera. Do tego dojdzie minivan.
W przyszłym roku pewnie będzie nowy sedan więc już nie inwestują w stary model, będący w ofercie, na trochę zasadzie:
"Noo, jak ktoś już się b. uprze na Logana sedana to już trudno ...."
_________________ Czy chcesz, żeby Twoja pralka była inteligentniejsza od Ciebie?
Jest: Duster 1.6 16V 4x2 Laureate "Dragster":
Sageata Albastra Carpaţi Pentru Gaz ;)
Był: Logan 1.6 8V MPI Laureate "Rumburak"
Ostatnio zmieniony przez piotrres 2011-08-12, 23:10, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum