Po niemal 7 tygodniach od wyjechania autem z salonu mam na jego pokładzie wszystko, co zamówiłem :)
Dziś w Nazaruku zamontowano mi regulację lędźwiową siedzenia kierowcy i gdyby nie poranny koszmar z jazdą w śnieżycy (6 km. zrobione w godzinkę), byłbym całkowicie zadowolony
Następnym razem jak będę odwiedzał salon to już po to, żeby zamawiać sobie gadżety z katalogu
Marka: FIAT
Model: Doblo
Silnik: 1.4 FIRE Pomógł: 11 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 2126 Skąd: Lublin
Wysłany: 2009-03-24, 20:11
Ciągnę mój serial przygód z Nazarukiem z Lublina.
Dziś zgłosiłem się do serwisu na przegląd po 45 tys. km i z reklamacją sprzyszczonych progów i błotnika.
Przegląd wykonali, reklamacją się nie zajęli bo podobno jest tam tylko jeden pan, który może to zrobić. Zważywszy na kończąca się gwarancję wymogłem dokonanie wpisu w zleceniu, że zgłaszam oznaki korozji.
Smakowitości:
1) facet, który obsługuje aparat fotograficzny pracuje tylko do 15.30 więc klient musi brać urlop albo urywać się z pracy, żeby zgłosić reklamację nadwozia,
2) obecny na miejscu kierownik blacharni, pan Nazaruk, opieprzył przy mnie pracownika, porównując go przy tem do tępego (w domyśle) konia, żeby nie nasyłał mnie na niego, tylko odesłał mnie do nieobecnego pana od aparatu fotograficzmnego,
3) natępnie tenże, pan Nazaruk, opieprzył mnie, żebym mu nie zwracał głowy bo on ma pracę, i dał mi wizytówkę nieobecnego faceta od apartau fotogaficznego
4) pan przyjmujący zlecenie zapomniał podbić książkę przeglądów,
5) pan przyjmujący zlecenie dokonał przeglądu karoserii i wpisał do książki "zły stan nadwozia", co ciekawe ten sam pan zapewniał mnie kiedyś, że przy wizytach serwisowych karoserii się nie opisuje,
6) stan nadwozia nie zmienił się od pierwszego przeglądu, i w czasie I i II przeglądu nie budził wątpliwości w dwóch serwisach,
7) pan od zlecenia twierdził, że gwarancja na lakier trwa trzy lata, choć w książce jest napisane jak wół, że jednak dwa.
8) pan od zlecenia to ten sam pan, który nie potrafił kiedyś rozpoznać zepsutego termostatu.
Bon na następny przegląd? A co to takiego, bo dawno nie widziałem?
Wszystko to zapowiada kolejną wciągającą potyczkę z serwisem Nazaruk i być może z Reno. Po kolejnym kontakcie z tym serwisem zauważam nie tylko brak kultury i dobrej woli ale nawet zastawianie prymitywnych pułapek na klienta. Traktuję sprawę sportowo i na luzie, dlatego opiszę ją Wam z wszystkimi smakowitymi detalami.
_________________ MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 90 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG
I nie inaczej.. Tak z mojego doswiadczenia w walce z aso renault - nie popuszczaj. Ale masz tez dwa wyjscia - jesli konczy Ci sie gwaracja - wez po prostu podjedz do innego aso, odzaluj te kilka km wiecej - byc moze zalatwisz wszystko w ciagu jednej - dwoch wizyt - a nie bedziesz sie musial z amatorami klocic, uzerac i denerwowac , skoro widac ze prace tam dostali, skonczywszy zlobek, a to i tak pewnie tez po znajomosci. Ponadto - sprawdz ich -czy gdzies jest wyraznie napisane ze reklamacje do nadwozia mozna skladac do godz 15.30 i jesli nie- to guuufno Cie obchodzi ze pan co ukonczyl kurs obslugi aparatu foto pracuje do 15.30 jesli salon/serwis dziala do 18 to maja obowiazek obsluzyc Cie w PELNYM zakresie uslug jakie oferuja w pelnym deklarowanym wymiarze godzin.
Zakladam ze jak walniesz taki tekst panu za biurkiem w serwisie - to moga mu sie ostatnie szare komorki ulotnic w trybie pilnym, wzrok bedzie namietnie szukal ratunku..a z uszu wyskoczy para..ale jest szansa ze jak zobacza ze nie zartujesz to sie wezma w garsc :D A jesli szacujac przewidujesz ze to i tak ponad ich sily - jedz do inengo aso, tam Cie zapewne obsluza bez problemu,zalatwia reklamacje i bedziesz kolejnym zadowolonym klientem ;)
_________________ Pozdrawiam serdecznie,
G-Boy z PIKURa ;)
To jakiś gówniany serwis zmień go. Serwis nie chcę zarobić.
Swego czasu pracowałem w ZURiT ( naprawiałem telewizory) w moim interesie było trzymać stronę klienta jeśli było jakikolwiek uzasadnione roszczenie (brak możliwości odrzucenia zasadności naprawy przez gwaranta) naprawiałem z zadowoleniem płacił gwarant czyli kasa płynęła do mojej kieszeni.
Podsumowując nieważne kto płaci gwaran czy klient ważne że płaci.
Marka: FIAT
Model: Doblo
Silnik: 1.4 FIRE Pomógł: 11 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 2126 Skąd: Lublin
Wysłany: 2009-03-25, 12:10
Dziś umówiłem się z panen fotografem, który na moją uwagę, że jest niezastąpiony i nawet szef nie potrafi go zastąpić wyraził spore zdziwienie, bo on tylko robi zdjęcia i wysyła je mailem do RP...
Stąd wniosek, że dziś fatygowałem się niepotrzebnie?
Pan od aparatu zwrócił mi uwagę, że duże przeglądy robię w Zamościu, a nie wiedzieć czemu u Nazaruka chcę samochód naprawiać. Odrzekłem, że w Zamościu jest dużo taniej a samochód kupiłem u Nazaruków, więc u nich naprawiam.
Wóz został do mycia i suszenia przed przeglądem karoserii. Dla pewności pokazałem panu wszystkie bąble i zaznaczyłem je białą kredką, żeby którego nie przegapił.
Sprawa zaczyna mnie wciągać. Usterkę zgłosiłem przed upływem gwarancji i jej termin został z mojej strony zachowany. Ciekaw jestem reakcji ASO i RP. Nie spodziewam się pozytywnego załatwienia sprawy za pierwszym razem bez konieczności odwołania i być może artykuliku w Auto Świecie.
_________________ MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 90 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG
Marka: FIAT
Model: Doblo
Silnik: 1.4 FIRE Pomógł: 11 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 2126 Skąd: Lublin
Wysłany: 2009-03-26, 14:38
Podobno Mariusz Skotnicki z Nazaruka przesłał mailem do Wawy opis mojej reklamacji wraz ze zdjęciami. Odpowiedź ma być do końca tygodnia. Poprosiłem go żeby przesłał do mnie kopię tego listu. Zważywszy na ostatnie kontakty z ASO wolę wiedzieć co tam napisali, żeby w razie potrzeby odnieść się do treści maila. Co prawda raczej sądzę, że kopii nie otrzymam, z powodu, powiedzmy "obowiązujących procedur", ale wtedy zacznę kontaktować się bezpośrednio z RP.
Od teraz będę wymieniał z nazwiska pracowników Nazaruka, z którymi mam przyjemność się ostatnio kontaktować. Niewykluczone, że pokuszę się o zamieszcanie linków ze zdjęciami panów i opisami dawniejszych bezpośrednich kontaków.
Zacznę od szefa blacharni Pan Bogdana Nazaruka, który nazywa pracownika "koniem" i opierdala klienta (mnie), że mu zawracam gitarę a on nie ma czasu. To ten miły pan z prawej strony.
_________________ MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 90 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG
_________________ MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 90 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG
Marka: FIAT
Model: Doblo
Silnik: 1.4 FIRE Pomógł: 11 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 2126 Skąd: Lublin
Wysłany: 2009-03-27, 08:35
Oto odpowiedź na prośbę o przesłanie mi do wiadomości materiałów wysłanych od Nazaruka do RP w sprawie mojej reklamacji:
"witam
niestety dokumentacja którą zebraliśmy została załączona do wniosku gwarancyjnego dla potrzeb gwaranta RENAULT POLSKAnie jast przeznaczona dla klientów.
o dalszych decyzjach Renault Polska do wniosku gwarancyjnego proszę kontaktować się z szefem warsztatu balcharsko-lakierniczego Panem Bogdanem Nazarukiem.
tel. 081 748 68 67 e-mail bogdan.nazaruk.nazaruk@dealer.renault.com.pl
pozdrawiam
Mariusz Skotnicki"
Zabawne, bo wychodzi na to, że ASO może przesłać do RP cokolwiek, nawet materiały niezgodne z prawdą, błędnie sporządzone etc i klient nie może się z nimi zapoznać.
Właściwie to nie wiadomo czy cokolwiek wysłali...
_________________ MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 90 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG
Koledzy z lublina
piszecie wszyscy jak to się meczycie z nazarukiem
a czy któryś z was próbował jeździć do Carrary w Lublinie przecież oni też na początku sprzedawali Daćki tak samo w Puławach
renault polska twierdzi że nasze DAĆKI możemy naprawiać w dowolnym serwisie renault
Z serwisem nazaruka nie miałem jeszcze że tak powiem problemów ale nie przejechałem nawet 6000kkm jeździłem owszem żeby sprawdzili dla mojego świętego spokoju pewne rzeczy ale przekonali mnie w sposób rzeczowy że tak ma być i tak faktycznie jest taki urok myśli francuskiej
co do zakupu auta u nazaruka to nie uśmiechała mi się jazda do zamościa z resztą najciekawszą ofertę dostałem w salonie daci nazaruka tu od ręki dostałem 2000 tysie rabatu od ceny katalogowej i dywaniki i chlapacze radio i głośniki sam se kupiłem bo za ten badziew co proponowali to podziękowałem
o bon się upomniałem i dostałem bo mi coś tam gdzieś tam przez przypadek któryś z pracowników chlapnoł
jedyne schody to problemy z paroma tysiami kredytu które wziełem by dostać gratis w liczony w cenę zestawu pakiet ubezpieczenia RCI to mi nerwa ruszyło przez nich moją daćką cieszyłem się 10 dni później (miałem ptwierdzoną promesę wypisali na tej podstawie ubezpieczenie konieczne do zarejestrowania auta a potem im coś odjebało i nie cheli przelać kasy do Nazaruka nie było ostatecznej zgody pomogło jak powiedziałem że rezygnuje z tego kredytu a polisę to se mogą w buty wsadzić wykupie se gdzie indziej
ale tak na poważnie to napiszcie co sądzicie o carrara w lublinie oraz co z zamościem puławami i chełmem ??
dla potrzeb gwaranta RENAULT POLSKA nie jast przeznaczona dla klientów.
No i maja swieta racje :/ Wiem ze brzi to dziwnie..ale aso zalatwia TWOJA sprawe wlasnymi kanalami. Ty masz byc zadowolony z rezultatu. Niemniej jesli dojdzie do tego ze sprawa przykladowo trafi do sadu - sad moze sobie wtedy zarzadac ujawnienia korespondencji aso - RP - a tak - to ich wewnetrzna sprawa. Jedyne co mozesz jeszcze uzyskac -to opinia niezaleznego rzeczoznawcy w Twojej sprawie z ktora i RP i aso bedzie musialo sie liczyc. Potem pozostaje czekac....
W kazdym razie...ciekaw jestem czy kiedykolwiek powstanie ogolnopolska petycja uzytkownikow Renatek i Daciek - wyslana do francji do Renault z opisem tego co polskie serwisy wyprawiaja...bo czasami to porazka.. :)
_________________ Pozdrawiam serdecznie,
G-Boy z PIKURa ;)
Marka: FIAT
Model: Doblo
Silnik: 1.4 FIRE Pomógł: 11 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 2126 Skąd: Lublin
Wysłany: 2009-03-28, 18:16
glenart napisał/a:
a czy któryś z was próbował jeździć do Carrary w Lublinie przecież oni też na początku sprzedawali Daćki tak samo w Puławach
Z serwisem nazaruka nie miałem jeszcze że tak powiem problemów ale nie przejechałem nawet 6000kkm jeździłem owszem żeby sprawdzili dla mojego świętego spokoju pewne rzeczy ale przekonali mnie w sposób rzeczowy że tak ma być i tak faktycznie jest taki urok myśli francuskiej
Carrara nie ma już autoryzacji na daćki (sprawdzałem). Puławy też już chyba nie nie mają, bo wyszukiwarka serwisów na stronie dacii nie pokazuje tego ASO.
Zamość robi daćki, ale wstawianie wozu do serwisu 9o km od domu, znaczy, że na sam dojazd tracisz 1.5 godziny i...wracasz do domu pociągiem lub busem. To lekka przesada.
Mnie też u Nazaruka "przekonali mnie w sposób rzeczowy" że mam sprawny termostat, który jednak nie był sprawny i wymagał wymiany. Tak "przekonany w sposób rzeczowy" jeździłem nieprawnym autem 2 miesiące.
Podobnie przekonywali mnie "w sposób rzeczowy" , że zarzygany olejem amortyzator w prawie nowym jest sprawny i wszystko jest OK, a ja się czepiam...
_________________ MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 90 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG
Ostatnio zmieniony przez KaS602 2009-03-30, 00:47, w całości zmieniany 3 razy
Widzę, że kolega Jan się wkręcił i nawet bloga wystartował :) No, życzę powodzenia. Jak widać na przykładzie Przyguckich taka "internetowa presja" może wyjść na dobre zarówno klientom jak i serwisowi.
_________________ Dacia Logan 1.4 MPI 75 KM, wersja Access + poduszka pasażera
2007 - 2012, ok. 86 tys. km
To był naprawdę fajny wóz!
www.psur.pl - moja strona o podróżowaniu po Polsce
Marka: FIAT
Model: Doblo
Silnik: 1.4 FIRE Pomógł: 11 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 2126 Skąd: Lublin
Wysłany: 2009-03-31, 06:57
Bloga www.nazarukserwis.bloog.pl zacznę uzupełniać po załatwieniu reklamacji przez Nazaruka i to chyba oczywiste, że treści będa zależeć od postawy ASO.
Zresztą, nawet ten wątek ostatnio cieszy się sporym zainteresowaniem. Z bodaj 600 otwarć 10 dni temu skoczył do ponad 1000. To się nazywa darmowa reklama dla serwisu.
_________________ MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 90 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG
Gość
Wysłany: 2009-03-31, 17:58
tak czytam to forum i się dziwię że taki jeden gostek wymienia ludzi z serwisu po nazwisku a sam używa jakiś pseudo by go nikt nie poznał, po prostu żenuła
jednym słowem brak profesjonalizmu z Pana strony Panie Janie
tak czytam to forum i się dziwię że taki jeden gostek wymienia ludzi z serwisu po nazwisku a sam używa jakiś pseudo by go nikt nie poznał, po prostu żenuła
jednym słowem brak profesjonalizmu z Pana strony Panie Janie
"Sowa" bis?
Gość
Wysłany: 2009-03-31, 19:09
a kto to niby jest ta "Sowa",
a tak poważnie to Pan Jan to chyba zwie się inaczej bo na forum nikt nie podaje swoich danych (o ile dobrze mi wiadomo)
a chłopcze o ksywie WOX idzie wiosna a nie dobre hehe
Marka: Dacia, Fiat
Model: Sandero, Tipo
Silnik: 1.4 MPI, 1.4 16V
Rocznik: 2008, 2016
Wersja: Laureate 5 os. Pomógł: 66 razy Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 3233 Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-03-31, 19:56
Sowa bis albo Dryfter bis :) hihi
To są tzw. zaklinacze rzeczywistości. Ale to oznacza, że Nazaruka ruszyła najwidoczniej treść na forum. Tylko czekać aż się zarejestruje na tym forum :)
Mam dla nas mały quiz: rejestruje się nowy użytkownik na forum, nie wita się, jak to zazwyczaj bywa, w odpowiednim dziale (oczywiście, to tylko dobry zwyczaj, nie obowiązek), tylko już w cztery minuty od rejestracji wynajduje ten akurat temat i próbuje zdyskredytować użytkownika, opisującego swoje perypetie z jednym z serwisów. Pytanie:
a) trafił tu przypadkowo, jest zadowolonym klientem rzeczonego serwisu i powodowany bezstronnym odruchem przyzwoitości postanowił dać odpór wstrętnemu oszczercy Janowi O.,
b) celowe działanie, jest podpadniętym mechanikiem tego serwisu i postawił przypodobać się szefowi (taki Jarząbek Wacław),
c) sam pan N. zaszczycił nas incognito,
d) żadne z powyższych, czepiam się biednego chłopiny.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum