W mojej EX Lodgy ASO wymieniło tylne amortyzatory na nowe wolne od wad,fabryczne stukały nawet przy pełzaniu po parkingu ASO, więc temat był szybko usunięty.
czy ktoś zna rozwiązanie tego problemu , mam to samo w obu tylnych stolikach i jak się je rozłozy to wyją do sufitu
boję sie tego pchać silowo bo plastik fantastik moze odmowic wspolpracy...
Stolik naprawiono mi przy pierwszym przeglądzie rocznym. Poprawiono mocowanie. Do dzisiaj oba stoliczki trzymają się porządnie.
5 lat minieło, gwarancja również a ja dałem doopy...
Nie uwzględniono mi niczego na gwarancji... amortyzatory mam te same od nowości bo TTTM.
A rzekoma perforacja wg. serwisu Carrara to uszkodzenie mechaniczne...
Przez prawie rok nie dotykałem tego... Widząc tworzącą się rdzę zareagowałem sam, przetarłem papierem, alkoholem, zamalowałem lakierem zaprawką więc sprawa gwarancji na perforację zamknięta...
W marcu minie 6 lat. Na liczniku aktualnie przekroczyłm 70k km. Spodziewam się, że przed przeglądem będzie niecałe 80k.
Zastanawiam się nad wymianą "pasek akcesoriów i rolki" - ktoś wymianiał wcześniej niż "regulaminowe" 120k km/6 lat ?
Wychodzi mi +/- 14k km rocznie - zastanawiam się też nad założeniem gazu... tak na szybko licząc to w 1,5 roku się zwróci... jeżeli ceny się utrzymają.
Ostatnio zmieniony przez cowcar 2024-06-13, 08:30, w całości zmieniany 2 razy
Marka: Ford/Dacia
Model: Fiesta/Duster
Silnik: 1,4i LPG/ Blue dCi 115 4WD
Rocznik: 2013 Trend, GoldX/2020 Ptestige Pomógł: 3 razy Dołączył: 02 Mar 2014 Posty: 339 Skąd: KR
Wysłany: 2024-06-13, 09:13
Co prawda w dCi, ale wymieniałem.
Pisałem w swoim wątku.
Coś ponad 4 lata, około 54 tys. przebiegu. Zaczął podejrzenie swiergolić. Napinacz jak nowy...
_________________ miała być Sandero Laureate tce, jest Fiesta mk7, no i Duster
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum