Marka: Dacia, Fiat
Model: Sandero, Tipo
Silnik: 1.4 MPI, 1.4 16V
Rocznik: 2008, 2016
Wersja: Laureate 5 os. Pomógł: 66 razy Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 3233 Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-01-16, 14:41
Mariusz napisał/a:
A tak szczerze powiedziawszy to po co Ci to?
Bo kocham takie rzeczy. Pracuje jako automatyk-elektronik w Drukarni, i zawsze takie urządzenia dawały i dają mi wiele radości.
Podłączając takie urządzenie i testowanie np. auta, sprawdzanie czy nie ma jakiś błędów, odczytując wartości rzeczywiste powoduje prawie orgazm u mnie. :)
A tak na poważnie jestem programistą sterowników przemysłowych Soft PLC , ja po prostu lubię podłączać komputer do wszystkiego co się da, ale powiem ci że dzięki takiej ciekawości dużo zyskałem pod każdym względem :)
Wiem też że ciekawość to pierwszy krok do piekła, ale u mnie jakoś to się nie sprawdza :)
Ostatnio zmieniony przez jackthenight 2009-02-14, 22:31, w całości zmieniany 2 razy
Wersja: Laureate 5 os. Pomógł: 66 razy Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 3233 Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-01-16, 14:51
Beckie napisał/a:
A do czego mogło by się przydać takie cudo kierowcy-nppiekarzowi? Odczyty z tego urządzenia można łatwo zinterpretować?
Bardzo łatwo można zinterpretować. Masz listę błędów dokładnie i dokładnie jest napisane co jest uszkodzone - napisy są w języku polskim. Jak również masz szczegółową listę błędów.
Klikając dosłownie dwa razy masz pokazane błędy jakie komp auta odczytał.
Jak pojedziesz autem do ASO to przynajmniej możesz im podpowiedzieć co jest nie tak, jak również jesteś dużo mądrzejszy od nich, bo zanim ASO się zdecyduje podłączyć auto do kompa to zapewne już kupę kasy wyrzucisz w błoto.
Wysłany: 2009-01-16, 14:59
Beckie napisał/a:
Spojrzałem na allegro i widzę, że jest więcej danych do wydobycia z auta. Mogłoby to służyć jako rozwinięcie komputera pokładowego?
No tak, ale to będziesz jeździł z laptopem w aucie ?
No chyba że masz PDA to możesz z nim jeździć.