Hej,
Mały wpis z dziennika pokładowego.
Moja 8 letnia Lodgy wykonała super robotę.
Trasa Warszawa - Włochy okolice jeżiora Garda przebiegła bez najmniejszych problemów technicznych.
6 osób w tym dwie duże dorosłe i dwie mnie duże dorosłe + 2 dzieci. Boks na dachu Obciążenie na maksa, pewnie pod korek. Na autostradach rozpędzała się do dozwolonej prędkości wyżej nie sprawdzałem ale pewnie nie wiele więcej dała by radę. Przejechane 4 tyś km. Jakby nie ten hałas w środku. Niestety to jest problem zwłaszcza przy większych prędkościach
A moja Lodgy jeszcze jeździ ma przejechane 160 tysięcy i daje radę dalej.
Mam tylko problem z odgłosem przy dodawaniu gazu. Gdzieś w dolocie zrobiła się dziura i samochód przy większym obciążeniu buczy jak rasowy V8.
Ktoś miał podobny problem ?
Marka: Fiat
Model: TIPO II Sedan
Silnik: 1.4 16v 95km
Rocznik: 2019
Wersja: [Inna].[nie dotyczy] Pomógł: 50 razy Dołączył: 21 Mar 2017 Posty: 1821 Skąd: Ząbki
Wysłany: 2024-05-18, 11:43
grapess napisał/a:
A moja Lodgy jeszcze jeździ ma przejechane 160 tysięcy i daje radę dalej.
Mam tylko problem z odgłosem przy dodawaniu gazu. Gdzieś w dolocie zrobiła się dziura i samochód przy większym obciążeniu buczy jak rasowy V8.
Ktoś miał podobny problem ?
dolocie czy wydechu? Jeśli maiłbyś nieszczelność w dolocie to słyszałbyś syczenie a silnik mógłby nierówno pracować. Obstawiam, że przepaliło się Tobie złącze elastyczne i wydech głośniej chodzi. Jeśli jesteś jednak pewien że masz problem z dolotem, to podjechać do mechanika który ma dymarkę i sprawdzić gdzie powstałą nieszczelność.
w dolocie tak twierdzi mechanik.
Mówi że trzeba wymienić całą skrzynkę ( chyba tą z filtrem )
Głośna praca pojawia się przy większym obciążeniu silnika,
Marka: Fiat
Model: TIPO II Sedan
Silnik: 1.4 16v 95km
Rocznik: 2019
Wersja: [Inna].[nie dotyczy] Pomógł: 50 razy Dołączył: 21 Mar 2017 Posty: 1821 Skąd: Ząbki
Wysłany: 2024-05-19, 19:45
Patrzyłem w necie , używka kosztuje jakieś 150zł . Nie majątek, możesz zamówić i samemu wymienić chociaż wątpię aby winna była obudowa filtra powietrza. Bardziej bym stawiał na uszczelkę przepustnicy, ale ogólnie gdy masz nieszczelność w dolocie to silnik będzie łapał lewe powietrze i możesz mieć problem z falowaniem obrotów lub obroty moga się Tobie zawieszać.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum