Moja ostatnia wizyta związana z przeglądem była OK. Z naprawą serwisową już nieco gorzej Jest to chyba słabość wszystkich serwisów : brak częsci zamiennych do wykonania naprawy od ręki , nawet tych najprostszych np wtryski. A może się cieszyć ze większość jest tylko na zamówienie bo oznacza że nasze Daćki się nie psują i nie potrzeba mieć na stanie magazynowym w ASO żadnych części zamiennych ?
Ostatnio zmieniony przez Grzechub 2013-08-29, 17:57, w całości zmieniany 1 raz
Ostatnie 2 przeglądy gwarancyjne wykonywałem w VipCar Opole, jak też w ramach gwarancji wymieniano mi wahacz. Części na wymianę rzeczywiście nie ma od ręki, ale dotyczy to teraz chyba większości serwisów (tak samo miałem w Świętochłowicach i Krakowie).
Dostarczałem własny materiał do przeglądu gwarancyjnego (olej, filtry, świecie) - wszystko bez problemu. Diagnostyka również okazywała się trafna. Mam niefabryczną instalację LPG - również nikomu to w niczym nie przeszkadzało.
Ciekawą opcją jest zakup ubezpieczenia na miejscu - wówczas dostajemy rabat 12% na serwis oraz 6% na części zamienne. Rabat stosuje się również do przeglądu gwarancyjnego.
Jedyne, czego mógłbym się przyczepić, to ostatnio dowiedziałem się, że w sobotę nie mają diagnostyki - wykonywane są tylko naprawy na bazie wcześniejszej diagnozy. Dla mnie sobota jest jedynym dniem kiedy mogę u nich zostawić auto, więc w przyszłości, jeśli będzie wymagana diagnostyka, pewnie skorzystam z innego ASO.
Ostatnio zmieniony przez Lukasz_B 2013-09-09, 09:21, w całości zmieniany 2 razy
atmosfera faktycznie sympatyczna ale miałem przykre doświadczenie z kangoo.nie wymieniono filtra kabinowego a na fakturze to policzono.niestety okazało się to dopiero po miesiącu kiedy pojechałem dobić klimę w innym warsztacie.loganka ma jeszcze czas do pierwszego przeglądu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum