Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Silnik 1,3 tce + skrzynia EDC wasze opinie.
Autor Wiadomość
Ikarusiarz 


Marka: Dacia
Model: Logan, Logan MCV Outdoor
Silnik: 1.5 dci
Rocznik: 2009, 2017
Wersja: Laureate
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 330
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Wczoraj 13:52   Silnik 1,3 tce + skrzynia EDC wasze opinie.

Witam z Bydgoszczy.

Takie mam pytanie: Moja żona będzie miała dodatkowa pracę i chciałbym sprzedać Citroena 2,0 HDI 163 kunie / 8 biegów automat. Stwierdziłem, że duży , nowoczesny diesel nie będzie nadawał się na przebiegi dzienne 7,7 km + 9km + 1,9km i tak całe tygodnie.
Nie mam problemów z użytkowaniem diesli, czasami jadę nim do sklepu, żona do szkoły 1,9km i absolutnie nie ma problemu. Jednak nie jest to jazda codzienna. A od września tak ma być, codziennie.

Zapragnąłem z żoną zakupić Dacia ( już 3, jakby nie patrzeć ) Duster z 1,3 tce (150 km) i skrzynią EDC. Obecne Dustery bardzo mi się podobają w przeciwieństwie do tych pierwszych...
Decyzja prawie zapadła, ale... No właśnie ale...:

Wyczytałem, że w tych silnikach występuje problem "przybywania oleju". Nie są to niestety pojedyncze opinie... Niby benzyna do miasta... Czasem Cytryna podjeżdża po dwa kilometry, albo 1 do Biedry i z powrotem, oleju nie dolewam, a ni nie przybywa... Na miarkę patrzę rzadko, bo mam wskaźnik. Jak to jest naprawdę? Czy szanowni forumowicze, forumowiczki mają tu styczność z tymi silnikami? Wiem, ze tu też ten temat gdzieś wystąpił.

Jak Wam się sprawuje skrzynia EDC? Dużo ludzi chwali, ale w ciągu paru minut szukania znalazłem, też parę złych wspomnień..

Byłbym wdzięczny o opinie.

Pozdrawiam z Bydgoszczu.
 
r70 


Marka: Dacia / Renault
Model: Duster / Captur
Silnik: 1.0Eco-G / 1.2tce
Rocznik: 2021 / 2014
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 10 Mar 2010
Posty: 1109
Skąd: Kępno
Wysłany: Wczoraj 17:44   

Ja bym do takiej eksploatacji nie kupił żadnego silnika GDI. Tylko wtrysk pośredni (czyli niewielu wybór) albo w wersji hybrydowej.
Co innego jak nasz już jakiś rozwiązanie silnikowe, sytuacja się zmienia i robi się nie optymalnie a co innego celowy zakup nietrafionego rozwiązania ;)
U mnie tak jest z 1.2 tce EDC - olej notorycznie śmierdzi benzyna, a po tysiącu od wymiany wygląda dużo gorzej niż w dusterze 1.0 po 15tys.
_________________
pozdrawiam
Paweł
Ostatnio zmieniony przez r70 Wczoraj 17:49, w całości zmieniany 3 razy  
 
Ikarusiarz 


Marka: Dacia
Model: Logan, Logan MCV Outdoor
Silnik: 1.5 dci
Rocznik: 2009, 2017
Wersja: Laureate
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 330
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Wczoraj 21:20   

r70 napisał/a:
Ja bym do takiej eksploatacji nie kupił żadnego silnika GDI. Tylko wtrysk pośredni (czyli niewielu wybór) albo w wersji hybrydowej.
Co innego jak nasz już jakiś rozwiązanie silnikowe, sytuacja się zmienia i robi się nie optymalnie a co innego celowy zakup nietrafionego rozwiązania ;)
U mnie tak jest z 1.2 tce EDC - olej notorycznie śmierdzi benzyna, a po tysiącu od wymiany wygląda dużo gorzej niż w dusterze 1.0 po 15tys.


Jesteś pewien z ta hybrydą..?
https://forum.toyotaklub.org.pl/index.php?topic=50334.15
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne