Marka: była Dacia, jest Toyota
Model: Sandero, Auris Touring Sports
Silnik: 1,6 (132 KM)
Rocznik: 2015 Pomógł: 13 razy Dołączył: 10 Paź 2008 Posty: 1500 Skąd: Ozorków
Wysłany: 2008-10-11, 12:04 Dacia Sandero
Witam wszystkich posiadaczy Dacii..Właśnie 07.10.2008 odebrałem Dacię Sandero szary comete laureat i muszę wam powiedzieć,że jestem mocno mile zaskoczony.Ten samochodzik jest super.Niech nikt mi nie mówi że to kiepskie auto a zwłaszcza Polacy.Apel mam do przeciwników Dacii nie sprowadzajcie tych złomów z Niemiec bo huty w Niemczech upadną tylko wyprodukujmy samochód , który będzie podobny do Dacii.Pozdrawiam
Marka: Renault
Model: Clio Grandtour
Silnik: 1.2 75 KM (D4F)
Rocznik: 2010 Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Paź 2008 Posty: 174 Skąd: Lubin
Wysłany: 2008-10-11, 20:17
Gratulacje, auto jest zajefajne, oglądałem dokładnie przy odbiorze mojego mcv.
Na pewno jest to IMHO lepszy wybór niż fabia classic. Do tego silniczek 1.6 będzie radził
sobie wzorowo z lekkim sandero.
Marka: była Dacia, jest Toyota
Model: Sandero, Auris Touring Sports
Silnik: 1,6 (132 KM)
Rocznik: 2015 Pomógł: 13 razy Dołączył: 10 Paź 2008 Posty: 1500 Skąd: Ozorków
Wysłany: 2008-10-12, 11:25
Dzięki kochani!! Na Dacię czekałem prawie miesiąc.Zrobię parę fotek i je wkleję.Za 1250 zł dali mi klimatyzację i radio blaupunkta.Całośc wyniosła mnie 40150 zł bo wziąłem alarm i przyciemniane tylnie szyby oraz elektryczne otwieranie tylnych szyb.Pozdrowienia dla wszystkich posiadaczy super autka "DACIA"
Marka: była Dacia, jest Toyota
Model: Sandero, Auris Touring Sports
Silnik: 1,6 (132 KM)
Rocznik: 2015 Pomógł: 13 razy Dołączył: 10 Paź 2008 Posty: 1500 Skąd: Ozorków
Wysłany: 2008-10-12, 20:12
[quote="Marek1603"]Gratulacje wyboru zwłaszcza w kolorze. Czyż nie fajny. Złóż alumy a zobaczysz jak się prezentuje.[/quote]
Muszę tak zrobić.Zastanawiam się czu jej jeszcze nie zakonserwowac od spodu oraz profile
Witaj. Proponuje Ci zakonserwowac Sandero. Ja juz od 2 tygodni jezdze Sandero i pierwsze co zrobilem to zakonserwowalem wszystkie profile zamkniete woskiem. Konserwacja podlogi powinna byc wystarczajaca. To taka rada, pracuje w serwisie Renault i zajmuje sie tez gwarancjami Dacii wiec widze ze koroduja i to dosc mocno w porownaniu z Renault.
pracuje w serwisie Renault i zajmuje sie tez gwarancjami Dacii wiec widze ze koroduja i to dosc mocno w porownaniu z Renault.
Powiedz dlaczego się zdecydowałeś na sandero skoro wiesz, że mają taki problem z korozją. A może wiesz jak jest z MCV-kami skoro się tym zajmujesz, a może ten problem nie dotyczy bo jak na razie to nic nikomu nie wyskoczyło.
Powiem Ci tak: zdecydowalem sie na Sandero poniewaz dostalem dobra propozycje. W sumie nie mialem upatrzonej jakiejs konkretnej marki. Poza tym ilez mozna samochodem jezdzic? Ja chce Sandero pojezdzic z 5-6 lat. Co do korozji to MCV mi sie jeszcze nie trafil ale to swiezy model, Sandero tak samo ale Logan juz troche na rynku jest i przyjezdzaja. NIe jest to moze nagminne ale zdarzaja sie. Poza tym nie mozna wrzucic do worka wszystkich Dacii ze rdzewieja. Ale troche zbyt szybko korozja daje o sobie znac. Bo jesli przyjezdza 3 letni samochod z przezartym blotnikiem przy wlewie paliwa no to chyba cos jest nie tak.
Marka: Dacia, Fiat
Model: Sandero, Tipo
Silnik: 1.4 MPI, 1.4 16V
Rocznik: 2008, 2016
Wersja: Laureate 5 os. Pomógł: 66 razy Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 3233 Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-10-14, 21:09
vipergtr napisał/a:
Witaj. Proponuje Ci zakonserwowac Sandero. Ja juz od 2 tygodni jezdze Sandero i pierwsze co zrobilem to zakonserwowalem wszystkie profile zamkniete woskiem. Konserwacja podlogi powinna byc wystarczajaca. To taka rada, pracuje w serwisie Renault i zajmuje sie tez gwarancjami Dacii wiec widze ze koroduja i to dosc mocno w porownaniu z Renault.
Konserwacja we własnym zakresie spowoduje chyba utratę gwarancji na perforację blachy
czy nie ?
A do ASO nie dam, bo tam i tak nic nie zrobią a tylko kasę zażądają.
Jeszcze się tak zapytam dla pewności klubowiczów, czy na pewno nie można samemu zakonserwować auta ? czy grozi to utratą gwarancji ?
Marka: była Dacia, jest Toyota
Model: Sandero, Auris Touring Sports
Silnik: 1,6 (132 KM)
Rocznik: 2015 Pomógł: 13 razy Dołączył: 10 Paź 2008 Posty: 1500 Skąd: Ozorków
Wysłany: 2008-10-15, 09:04
Witam! No i teraz nie wiem co mam zrobić konserwować profile zamknięte czy nie.Podobno fabrycznie jest Sandero zakonserwowane,co potwierdził mi jeden z pracowników serwisu z Łodzi.Kurczę jak to jest naprawdę!
Marka: Renault
Model: Thalia
Silnik: 1.4 MPI
Rocznik: 2005
Dołączył: 24 Wrz 2008 Posty: 175 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-10-15, 09:08
A dowiadywal sie ktos ile to kosztuje w serwisie? Jesli jest fabrycznie zakonserwowane, to ja bym sie dowiedzial co ile przydaloby sie to odnawiac i na tym poprzestal.
_________________ Always look on the bright side of your life.
Marka: Renault
Model: Thalia
Silnik: 1.4 MPI
Rocznik: 2005
Dołączył: 24 Wrz 2008 Posty: 175 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-10-15, 09:10
vipergtr napisał/a:
Bo jesli przyjezdza 3 letni samochod z przezartym blotnikiem przy wlewie paliwa no to chyba cos jest nie tak.
Mysle ze to jednostkowe przypadki i podejrzewalbym raczej uszkodzenie powloki czego nastepstwem byla korozja.
Dla przykladu powiem ze w firmie znajomego jezdzi kilkanascie loganow. Pierwsze byly kupowane jak tylko weszly do polski i maja juz kolo 200tys. na liczniku. Zaden z nich nie nosi oznak korozji. A nalezy przyznac ze nie sa one zbyt dobrze traktowane przez handlowcow..
_________________ Always look on the bright side of your life.
Marka: Renault
Model: Clio Grandtour
Silnik: 1.2 75 KM (D4F)
Rocznik: 2010 Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Paź 2008 Posty: 174 Skąd: Lubin
Wysłany: 2008-10-15, 09:27
Pozytywny oddźwięk. :)
Również dementuję, u mnie też nie ma korozji przy wlewie paliwa :), chociaż może się nie przyglądałem zbyt dokładnie, bo dwa razy dopiero tankowałem.
Otóż to - brak ocynku nie powoduje, że auto jakoś samo z siebie rdzewieje (z wyjątkiem fabrycznie felernych egzemplarzy, ale takie zdarzają się też wśród ocynkowanych), tylko że trzeba blacharkę bardziej pilnować, bo pod lakierem jest już tylko goła stal. Odpowiednio głęboka rysa spowoduje pojawienia się rdzy nawet na ocynkowanym samochodzie - a dla Daćki po prostu ta tolerancja jest mniejsza i tyle.
I stąd:
Cytat:
jesli przyjezdza 3 letni samochod z przezartym blotnikiem przy wlewie paliwa no to chyba cos jest nie tak
- nie tak jest użytkownik, który nie wie czym jeździ i że wszelkie uszkodzenia powłoki lakierniczej powinno się jak najszybciej naprawić. Ale oczywiście fakt: być może przy ocynkowanej budzie nie miałby tego problemu - tyle, że przecież nie zapłacił też tyle co za ocynkowany wózek...
Cytat:
nie sa one zbyt dobrze traktowane przez handlowcow
Po prostu lepsze 20 niewielkich otarć, byle co najwyżej do podkładu, niż 3 wydarte do "żywej" blachy...
Marka: Renault
Model: Thalia
Silnik: 1.4 MPI
Rocznik: 2005
Dołączył: 24 Wrz 2008 Posty: 175 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-10-15, 10:21
Nie oszukujmy sie - w dzisiejszych czasach nie robi sie juz praktycznie aut odpornych na korozje. Producentom nie oplaca sie wypuszczac aut ktore po 10-15 latach beda wygladac tak samo dobrze jak w dniu zakupu.
Teraz robi sie takie auta by po 8-10 latach wlasciciel nie mial watpliwosci ze czas na cos nowego.
Przykladowo w ojca focusie po 4 latach skorodowaly doly drzwi - a auto bylo naprawde bardzo dobrze utrzymywane.. W ASO powiedzieli ze to normalne i po to miedzy innymi sa przeglady, ze jak cos takiego odpowiednio wczesnie zauwaza to reaguja (To akurat mozemy wlozyc miedzy bajki, no ale ..).
_________________ Always look on the bright side of your life.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum