Z najdroższego pojazdu jaki dotychczas kupiłem (Octavii) zaczął schodzić klar. 1 rok, 11miesięcy, 28 tyś przebiegu... Zasadniczo nie wyobrażam sobie innej naprawy niż gwarancyjnej, jednak chciałbym sięgnąć waszej opinii co z tym fantem z technicznego punktu widzenia można zrobić.
1. Schodzi z dachu i maski, czy to oznaka że będzie schodzić ze wszystkiego (w końcu cały samochód był raczej tak samo i tym samym lakierowany)
2. Czy technologia dopuszcza wymianę samego klaru? Takie coś padło gdzieś między zdaniami o "umówimy oględziny" i "Skoda zadecyduje co z tym zrobimy". Generalnie nikt wiarygodny (poza ASO) nie potwierdził mi że to skuteczny sposób naprawy, zwykle odpowiedź jest że klar kładzie się max 12h od położenia bazy, a 2 lata to zdecydowanie zbyt długo.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum