Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: laisar
2009-01-12, 17:00
Silnik 1.4 MPI
Autor Wiadomość
browar7 



Marka: Dacia
Model: Logan
Silnik: 1.4 MPI
Rocznik: 2008
Wersja: Access
Dołączył: 24 Cze 2008
Posty: 35
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-01-10, 16:32   Silnik 1.4 MPI

Witam. Kto jest w temacie niech pisze jaki to typ silnika (maximum danych technicznych), w jakich modelach Renault był stosowany i co można z nim zrobić odnośnie modyfikacji.
_________________
Dacia Logan 1.4 MPI Blue Marine
 
KaS602 



Marka: KIA
Model: Rio
Silnik: 1.4 16V
Rocznik: 2012
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 1371
Skąd: Warmia
Wysłany: 2009-01-10, 16:46   

http://www.dacia.pl/pl/Da...tics/index.html
 
browar7 



Marka: Dacia
Model: Logan
Silnik: 1.4 MPI
Rocznik: 2008
Wersja: Access
Dołączył: 24 Cze 2008
Posty: 35
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-01-10, 17:05   

Rozumiem że resztę mam sobie sam znaleźć na Google ;) Chodzi mi też o Wasze doświadczenia z tym motorem. Z góry dzięki za zrozumienie :)
_________________
Dacia Logan 1.4 MPI Blue Marine
 
GeRRaD 



Marka: DACIA
Model: LOGAN BlackLine ;)
Silnik: 1.4 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 918
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-01-10, 17:22   

Silnik paliwożerny, ale elastyczny i trwały - nie nadaje się raczej do tuningu ;-)
_________________
GeRRaD
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18024
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-01-12, 16:41   

[Wcześniejsze posty zostały przeniesione do tematu Żywotność i awaryjność silnika - prośba o porównanie, jako chyba bardziej odpowiedniego].

1.4 K7J występuje następujących samochodach:
* Clio II i III;
* Kangoo;
* Laguna I, II i Nevada;
* Megane I, II i Scenic;
* Modus;
* Scenic II.

Różni się oczywiście szczegółami - i to czasem bardzo znacznie - ale zasadnicze charakterystyki chyba nie ulegają wielkim zmianom: zazwyczaj jest to ok. 75KM i 112Nm, więc fabrycznie chyba niewiele przy nim grzebali.

Na tuningu się wiele nie znam, ale z tego co wiem, to wiele więcej się z niego i tak nie wykrzesze bez jakichś drastycznych zmian właśnie w osprzęcie.

Ale oczywiście dla sztuki (albo raczej: "sportu" ;) ), nie licząc się z kosztami i pomijając w związku z tym sensowność - pewnie coś by tam można zadziałać...

Bardzo obszerny wątek (ale nie wiem, jak z zawartością merytoryczną) jest na rumuńskim forum: http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=17476 (tłumaczenie na angielski / polski).
 
jurek 


Marka: renault
Model: thalia
Silnik: 1,2 benzyna
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Wrz 2007
Posty: 1106
Skąd: krakow
Wysłany: 2009-01-12, 18:11   

z każdego niewysilonego silnika ,można wyciągnąć dużo. Nawet dwukrotnie , ale zakres zmian i ingerencji w silnik i komputer jest tak duży, że nikt przy zdrowych zmysłach nie wyłoży takiej kasy. pozdr
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne