1. Sprawdź czy temat już się nie pojawił.
(Najprościej i najszybciej - opcją "Szukaj", dostępną o góry forum).
2. Trzymaj się danego tematu - nowy wątek lepiej poruszyć w nowym temacie.
(W razie czego będzie go można połączyć z już istniejącym, a jeśli różne sprawy będą w jednym poście to nie będzie się go dało podzielić).
3. Cytuj tylko to co niezbędne.
(Początek każdego cytatu oznacza się następująco:
Kod:
[quote]To jest cytat[/quote]
co będzie wyglądało tak:
Cytat:
To jest cytat
Jeśli odpowiadasz bezpośrednio pod ostatnim listem, to właściwie możesz go w ogóle nie cytować).
4. Lepiej zmienić swój post, niż pisać pod nim kolejny.
(U góry Twojego postu, po prawej stronie, jest opcja "Edytuj".
"Iks" służy do kasowania postu).
5. Pisz starannie - czytelnie i ortograficznie.
(Literówki, brak polskich liter i błędy - zwłaszcza ortograficzne - utrudniają przeszukiwanie forum oraz tłumaczenie sobie jego zawartości przez obcojęzycznych gości.
Ortografię sprawdza wiele programów - albo same przeglądarki (np. Firefox), albo edytory tekstu (np. Word).
Po znakach przestankowych stawiamy spacje).
Te zasady są dobrowolne, ale dzięki nim ułatwisz utrzymanie porządku - a co za tym idzie: wyszukiwanie informacji (sobie i innym ).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum