Naprawiamy samochód z AC na podstawie kosztorysu.
Audatex naprawę wycenił na 20 tyś zł , ubezpieczyciel to przyklepuje. Rozliczenie bezgotówkowe z warsztatem , odbieram samochód widzę że części które miały być nowe są profesjonalnie naprawione co skutecznie zmniejszyło koszt naprawy nawet dwu krotnie.
Normalnienie bym się tym nie przejął ale czynności wym/zam tamtych elementów wymagały zalania nowym płynem chłodniczym oraz czynnikiem klimatyzacji (tym drogi) czyli dla mnie strata.
Jaka mam możliwości wobec warsztatu
Ubezpieczyciel płaci z usługę naprawy w związku z czym przysługuje mu prawo dokonania kontroli rzetelności usługi. Takiej weryfikacji podlega zarówno zakres prac, jak i rodzaj części użytych w naprawie. Wystarczy więc, że powiadomisz ubezpieczyciela o zauważonych nieprawidłowościach, a oni (jak zechcą) to sprawdzą. Możesz też podjechać do warsztatu i przedstawić problem informując, że masz zamiar powiadomić ubezpieczyciela o nieuczciwości warsztatu. W tym przypadku masz większe szanse coś ugrać dla siebie (jakiś darmowy przegląd, gadżet).
_________________ specjalista z zakresu rekonstrukcji wypadków drogowych i odszkodowań powypadkowych
akurat warsztat się przyznał od razu bo przy odbieraniu już to widziałem
Mam kosztorys i nie widzę tu w materiałach nowego czynnika do klimy to oznacza że ubezpieczyciel płaci tylko 8 jednostek czasu za odciągniecie i napompowanie starego ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum