Ad rem - I generacja logana/sandero i dustera, więc jest bardzo prawdopodobne, że w II generacji sandero będzie identycznie:
- śruby mocujące koło 105 Nm
- wkręt odpowietrzający: 6 Nm
- elastyczny przewód hamulcowy: 17 Nm
- śruby prowadnicy zacisku: 34 Nm
Ad rem - I generacja logana/sandero i dustera, więc jest bardzo prawdopodobne, że w II generacji sandero będzie identycznie:
- śruby mocujące koło 105 Nm
- wkręt odpowietrzający: 6 Nm
- elastyczny przewód hamulcowy: 17 Nm
- śruby prowadnicy zacisku: 34 Nm
Super dzięki, w sumie znalazłem momenty dokręcania dla Logan ale nie byłem pewien czy te same są
w Sandero, jak widać te same.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum