1. Sprawdź czy temat już się nie pojawił.
(Najprościej i najszybciej - opcją "Szukaj", dostępną o góry forum).
2. Trzymaj się danego tematu - nowy wątek lepiej poruszyć w nowym temacie.
(W razie czego będzie go można połączyć z już istniejącym, a jeśli różne sprawy będą w jednym poście to nie będzie się go dało podzielić).
3. Cytuj tylko to co niezbędne.
(Początek każdego cytatu oznacza się następująco:
Kod:
[quote]To jest cytat[/quote]
co będzie wyglądało tak:
Cytat:
To jest cytat
Jeśli odpowiadasz bezpośrednio pod ostatnim listem, to właściwie możesz go w ogóle nie cytować).
4. Lepiej zmienić swój post, niż pisać pod nim kolejny.
(U góry Twojego postu, po prawej stronie, jest opcja "Edytuj").
5. Pisz starannie - czytelnie i ortograficznie.
(Literówki, brak polskich liter i błędy - zwłaszcza ortograficzne - utrudniają przeszukiwanie forum oraz tłumaczenie sobie jego zawartości przez obcojęzycznych gości.
Ortografię sprawdza wiele programów - albo same przeglądarki (np. Firefox), albo edytory tekstu (np. Word).
Po znakach przestankowych stawiamy spacje).
Te zasady są dobrowolne, ale dzięki nim ułatwisz utrzymanie porządku - a co za tym idzie: wyszukiwanie informacji (sobie i innym ).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum