Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: laisar
2010-07-07, 22:54
Stara Dacia- modyfikacje, imprezy sportowe
Autor Wiadomość
Marek1603 


Marka: Dacia,
Model: 1300, Lodgy, Duster
Silnik: 1.3 8V, 1.6MPI, 1.6Sce 4x4 AT
Rocznik: 1981, 2014, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 7414
Skąd: Olkusz
Wysłany: 2012-06-24, 17:58   

Ma allegro masz komplet oryginalny - Temperatura wody i ciśnienie oleju. Nie pamiętam 35 albo 50PLN.
 
spokojny 



Marka: Dacia
Model: 1310p
Silnik: 1,3
Rocznik: 1984
Dołączył: 05 Maj 2012
Posty: 112
Skąd: Łódź
Wysłany: 2012-06-24, 20:50   

Z koparki bo miał fajny ruski napis i był mega toporny jak wszystko w PRL :)
nie wiedziałem, że są oryginalne :shock: ! ale mówicie o kontrolce czy wskaźnik ze skalą??
 
Marek1603 


Marka: Dacia,
Model: 1300, Lodgy, Duster
Silnik: 1.3 8V, 1.6MPI, 1.6Sce 4x4 AT
Rocznik: 1981, 2014, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 7414
Skąd: Olkusz
Wysłany: 2012-06-24, 21:41   

Przeglądnij moje zdjęcia przed remontem daćki na chomiku. Powinno być tam gdzieś je widać na środku dołu deski rozdzielczej.
 
spokojny 



Marka: Dacia
Model: 1310p
Silnik: 1,3
Rocznik: 1984
Dołączył: 05 Maj 2012
Posty: 112
Skąd: Łódź
Wysłany: 2012-06-24, 21:44   

Ok ale zapodaj linka. I jak masz linka do tej aukcji na allegro ze wskaźnikami to tez poproszę.
 
Marek1603 


Marka: Dacia,
Model: 1300, Lodgy, Duster
Silnik: 1.3 8V, 1.6MPI, 1.6Sce 4x4 AT
Rocznik: 1981, 2014, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 7414
Skąd: Olkusz
Wysłany: 2012-06-25, 06:06   

Któryś z tych dwóch sprzedających. Adresy te same.

AUTO CAR SKODA-SKUTER
Nick allegro AC-Grojec
ŁÓDZ
RUDZKA 105A- 42
042 680 20 33
602 11 29 89
Grójec Plac wolności 18
0 48 664 22 00
0602 11 29 89

LUB

Nick allegro autocar-fphu
Łódz Rudzka 105a
509 542 181

Aukcji nie znalazłem nawet w zakończonych. Masz w Łodzi więc sobie podjedź.
 
UniculTLX 



Marka: Dacia
Model: 1310 TLX
Silnik: 1.6
Rocznik: 1990
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 130
Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-06-25, 21:47   

spokojny napisał/a:
Oczywiście jakby ktoś chciał to może przeszczepić silnik 1,6(...) tylko po co???

"Oooo Dacia - to to jeszcze jeździ? Ej, czemu on lewym pasem jedzie, zaraz mu pokaże, gdzie jego miejsce..."

A tu guzik, nie da rady :-D i właśnie po to :-P
_________________
Dacia 1310 TLX swap 1.6 :D
Skoda 110L '76
Skoda 120GLS vel Tinky Winky '80
BA3 Lada 2106 1500s '81
 
Papryk 


Marka: Dacia
Model: 1310
Silnik: 1300
Dołączył: 24 Kwi 2012
Posty: 72
Skąd: Zgorzelec
Wysłany: 2012-06-26, 00:04   

Hejka

Ponizej kilka moich modyfikacji:

Daćke szykuje na Złombol zatem ma byc tzw. 'Daćka długodystansowa' :)

Tak jak na zdjeciach widac, tylna kanapa z Jaguara xjrs 6.0 v12, przednie fotele również z tego samego Jaga (zabrakło tylko jednego--kwestia czasu). stary oryginalny tapczan wyrzuciłem na strych po przejechaniu pierwszych 60 km. Teraz jest znacznie więcej miejsca, zwłaszcza z tyłu.

W bagazniku w miejscu gdzie oryginalnie znajduje sie koło zapasowe bedzie lodóweczka 12v. Na dniach powiekszamy zbiornik paliwa do jakis 100L, w końcu ma być długodystansowa. W silniku nie planuje duzych zmian, możliwe że dodatkowy wiatrak. Na dzień dzisiejszy robimy hamulce.
AAA zapomniałbym o zmienionych głośnikach (z fiata doblo), system spryskiwaczy z xjs i jakies dodatkowe halogeny z 4x4.

Narazie to tyle :)

Zdjecie1023.jpg
Plik ściągnięto 278 raz(y) 77,19 KB

Zdjecie1022.jpg
Plik ściągnięto 295 raz(y) 111,92 KB

 
spokojny 



Marka: Dacia
Model: 1310p
Silnik: 1,3
Rocznik: 1984
Dołączył: 05 Maj 2012
Posty: 112
Skąd: Łódź
Wysłany: 2012-07-03, 17:48   

Faktycznie jest oryginalny wskaźnik :)
Oglądałem te Twoje fotki z remontu - Ty to robisz mega profi!!! tak jak żadna rumuńska fabryka nie byłaby w stanie tego nigdy wykonać - wygląda na to, że Daczka będzie lepsza od oryginału. Ciekawe jakby się prezentowała w porównaniu z oryginalnym Renault 12 :mrgreen:

A jeśli chodzi o te odejścia z lewego pasa to proponuję zrobić po całości - tak jak napisałem - jakby co to służę, swoją wiedzą w zakresie silników turbodoładowanych 8-)
 
Marek1603 


Marka: Dacia,
Model: 1300, Lodgy, Duster
Silnik: 1.3 8V, 1.6MPI, 1.6Sce 4x4 AT
Rocznik: 1981, 2014, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 7414
Skąd: Olkusz
Wysłany: 2012-07-03, 19:33   

Jeżeli do mnie piszesz to chciałbym jeszcze żeby mi czas pozwolił na przyspieszenie prac, bo mnie to już zaczyna denerwować.
Jak remont to remont, a nie łatanie.
 
spokojny 



Marka: Dacia
Model: 1310p
Silnik: 1,3
Rocznik: 1984
Dołączył: 05 Maj 2012
Posty: 112
Skąd: Łódź
Wysłany: 2012-07-03, 20:53   

Do Ciebie.
To trzymam kciuki za szybki postęp prac i spotkanie na jakimś zlocie.
 
Marek1603 


Marka: Dacia,
Model: 1300, Lodgy, Duster
Silnik: 1.3 8V, 1.6MPI, 1.6Sce 4x4 AT
Rocznik: 1981, 2014, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 7414
Skąd: Olkusz
Wysłany: 2012-07-04, 05:38   

Nie dziękuję. ;-)

A dzwoniłeś o te zegary?
 
Marek1603 


Marka: Dacia,
Model: 1300, Lodgy, Duster
Silnik: 1.3 8V, 1.6MPI, 1.6Sce 4x4 AT
Rocznik: 1981, 2014, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 7414
Skąd: Olkusz
Wysłany: 2012-07-10, 07:11   

Spokojny masz linka do aukcji z zegarami.
http://allegro.pl/zegary-...2477649172.html
 
spokojny 



Marka: Dacia
Model: 1310p
Silnik: 1,3
Rocznik: 1984
Dołączył: 05 Maj 2012
Posty: 112
Skąd: Łódź
Wysłany: 2012-07-10, 20:25   

Dzięki :)
To ten koleś z Łodzi - już u niego kupowałem - podjadę to może jeszcze parę złotych urwę :)
 
UniculTLX 



Marka: Dacia
Model: 1310 TLX
Silnik: 1.6
Rocznik: 1990
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 130
Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-07-13, 23:19   

spokojny napisał/a:
Jednak w związku z takim podejrzeniem opóźniłem zapłon. Okazało się to słabym posunięciem bo po 5km jeździe próbnej silnik zaczął się grzać i nierówno się wkręcał na obroty - więc nie tędy droga.

Przyspieszyłem zapłon w porównaniu do sytuacji wyjściowej i o dziwo poprawiło się.
Jak znów wyskoczę w trasę t porównam prędkość max i spalanie i okaże się jak udana była ta modyfikacja :)

spokojny napisał/a:

Oczywiście jakby ktoś chciał to może przeszczepić silnik 1,6 a nawet go zakuć, wrzucić turbinę od Scanii i nitro, żeby ją napędzić z dołu... Tylko po co?

spokojny napisał/a:

A jeśli chodzi o te odejścia z lewego pasa to proponuję zrobić po całości - tak jak napisałem - jakby co to służę, swoją wiedzą w zakresie silników turbodoładowanych


Po tym co tu zobaczyłem, nie wiem czy chciałbym z Tobą ubić muchę w kiblu :-P
_________________
Dacia 1310 TLX swap 1.6 :D
Skoda 110L '76
Skoda 120GLS vel Tinky Winky '80
BA3 Lada 2106 1500s '81
 
agresywny 



Marka: Polonez
Model: Atu Plus
Silnik: 1.6 GLI
Rocznik: 1998
Dołączył: 13 Lip 2012
Posty: 51
Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-07-13, 23:55   

spokojny, jak podlewasz kwiatki to też nazywasz to modyfikacją?
_________________
AGRESJA! NAPINKA! I PEŁNA DZIDA NA 100%! ŻADNEJ LIPY!!!!
 
spokojny 



Marka: Dacia
Model: 1310p
Silnik: 1,3
Rocznik: 1984
Dołączył: 05 Maj 2012
Posty: 112
Skąd: Łódź
Wysłany: 2012-07-14, 21:08   

Nie chodzę z facetami po kiblach.
Kwiatków też nie podlewam.
 
agresywny 



Marka: Polonez
Model: Atu Plus
Silnik: 1.6 GLI
Rocznik: 1998
Dołączył: 13 Lip 2012
Posty: 51
Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-07-14, 21:12   

spokojny, a korzystasz ogólnie z WC czy może dokonałeś modyfikacji swojego układu pokarmowego za pomocą pampersa?
_________________
AGRESJA! NAPINKA! I PEŁNA DZIDA NA 100%! ŻADNEJ LIPY!!!!
 
UniculTLX 



Marka: Dacia
Model: 1310 TLX
Silnik: 1.6
Rocznik: 1990
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 130
Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-07-14, 21:14   

Ide się odlać, bo nie mogę na to patrzeć...
_________________
Dacia 1310 TLX swap 1.6 :D
Skoda 110L '76
Skoda 120GLS vel Tinky Winky '80
BA3 Lada 2106 1500s '81
 
spokojny 



Marka: Dacia
Model: 1310p
Silnik: 1,3
Rocznik: 1984
Dołączył: 05 Maj 2012
Posty: 112
Skąd: Łódź
Wysłany: 2012-07-14, 21:14   

Nie z innymi facetami - namawiaj kogoś innego.
 
Papryk 


Marka: Dacia
Model: 1310
Silnik: 1300
Dołączył: 24 Kwi 2012
Posty: 72
Skąd: Zgorzelec
Wysłany: 2012-08-22, 20:13   

Przygotowania na ostatniej prostej...jeszcze wymiana łożyska oporowego i mozna powiedzieć że gotowe.

Ma ktos pojęcie jaki wsadzić bezpiecznik dla dachowego oświetlenia. żarówki chyba po 50w każda????

Inna sprawa to taka, że jeszcze mam kilka wolnych miejsc na naklejki reklamy itp. JAkby ktoś był zainteresowany umieszczeniem swojego logosu to zapraszam.

Zdjęcie1265.jpg
Plik ściągnięto 222 raz(y) 102,38 KB

Zdjęcie1266.jpg
Plik ściągnięto 224 raz(y) 130,67 KB

 
spokojny 



Marka: Dacia
Model: 1310p
Silnik: 1,3
Rocznik: 1984
Dołączył: 05 Maj 2012
Posty: 112
Skąd: Łódź
Wysłany: 2012-08-22, 20:41   

Z tymi lampami i kołem na dachu wygląda jak gotowa do Monte Carlo :mrgreen:
Rozumiem, że o te dodatkowe reflektory na dachu chodzi?

Ja bym dał to na przekaźniku a jeśli chodzi o bezpiecznik to kiedyś montując dodatkowy wentylator kupiłem w sklepie elektrycznym gotową oprawkę bezpiecznika razem z bezpiecznikiem i wyprowadzonymi kablami do podłączenia. Montujesz coś takiego w dogodnym miejscu i nie masz żadnego problemu, że coś nie styka czy się grzeje.

Znajdź taki sklep u siebie a na pewno Ci dobiorą co potrzebujesz.

Czy to odpowiada na pytanie?
_________________
spokojnie, bez napinki i do przodu :)
 
Papryk 


Marka: Dacia
Model: 1310
Silnik: 1300
Dołączył: 24 Kwi 2012
Posty: 72
Skąd: Zgorzelec
Wysłany: 2012-08-22, 22:31   

Mam tu pod ręka wiele pozostałości po różnych pojazdach i cos się wyczaruje, sklep nie jest potrzebny.
Jedno koło na dachu drugie w bagażniku a lampki to chyba z jakiejś pomocy drogowej :)

Mam taką oprawke z bezpiecznikiem ale nie wiem jaki wsadzić tam bezpiecznik. w tym jest kłopot. Nie ma dramatu, poprostu popale kilka bezpieczników zanim dojde do właściwego.
 
spokojny 



Marka: Dacia
Model: 1310p
Silnik: 1,3
Rocznik: 1984
Dołączył: 05 Maj 2012
Posty: 112
Skąd: Łódź
Wysłany: 2012-08-22, 22:57   

Np. do wentylatora chłodnicy o mocy 80W wystarcza bezpiecznik 25A.
Jeśli masz 4 lampy po 50W każda to pewnie 60A powinno dać radę.
Nie wiem jednak jak obliczyć optymalną wielkość bezpiecznika. Pewnie zawsze są jakieś spadki napięcia i chwilowe wzrosty, do tego dochodzą prądy wzbudzania itp wiec wygląda na to, że zostaje metoda doświadczalna albo przez analogię - poszukaj obwodu o podobnym prądzie.

Myślę że lepiej dać minimalnie większy bo jak coś się zewrze to tak czy inaczej bezpiecznik wywali a jak dasz za mały to co chwila światła będą gasły. Ale może jakiś elektryk się wypowie :P
_________________
spokojnie, bez napinki i do przodu :)
 
Papryk 


Marka: Dacia
Model: 1310
Silnik: 1300
Dołączył: 24 Kwi 2012
Posty: 72
Skąd: Zgorzelec
Wysłany: 2012-08-23, 22:00   

Po kilku spalonych bezpiecznikach .....

Dacia night vision :)

dacia1.JPG
Plik ściągnięto 222 raz(y) 55,69 KB

 
spokojny 



Marka: Dacia
Model: 1310p
Silnik: 1,3
Rocznik: 1984
Dołączył: 05 Maj 2012
Posty: 112
Skąd: Łódź
Wysłany: 2012-08-23, 22:03   

:mrgreen:
z ciekawości ile wat i jaki bezpiecznik dał radę?
_________________
spokojnie, bez napinki i do przodu :)
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne