Tego akurat w Loganie się spodziewałem. Oparcie fotela przedniego ma niewielki luz, większy po stronie kierowcy, pod naciskiem dłoni przesuwa się w przód, i do tyłu. Sprawdziłem w innych samochodach-oparcia są sztywne (nawet w maluchu). Czyli gdzieś trzeba jakąś śrubkę dokręcić w mechanizmie regulacji?
Miałem podone jak tu opisywane skrzypienie foteli
zgłosiłem to na ASO przy przeglądzie ale jak na złość
przy panach z ASO nic nie skrzypiało
Nie dawało mi to spokoju i...........
Okazało się że to nie były fotele tylko zapięcie pasów bezpieczeństwa
(nie mogło skrzypić w ASO bo nie zapinają tam na jazdy testowe
po placu pasów)
Jeśli skrzypią ci fotele odepnij pasy i jeśli skrzypienie ustanie wiesz co to
Apropos nie rozwiązałem jeszcze problemu jak te skrzypienie zapięć
pasów wyeliminować
Nie tyle pasy, tylko zapięcie pasów, u samej nasady ocierające o o plastikowy ogranicznik, w pozycji max wychylenia do tyłu . Chodzi o to "ramię", w które wpinasz metalowy zatrzask zapinając pasy bezpieczeństwa. Jest ono ruchome i może skrzypieć / piszczeć, gdy ociera o ogranicznik wbudowany w fotel. Miałem ten sam problem - teraz sobie przypomniałem. Strasznie mnie to irytowało. Smarowanie albo wstawienie jakiejś sprytnej podkładki (kartonik, cienka guma) 100% załatwia sprawę.
_________________ Gregosa
---------
MCV dCi lauréate | 63k+ km
Nie tyle pasy, tylko zapięcie pasów, u samej nasady ocierające o o plastikowy ogranicznik, w pozycji max wychylenia do tyłu . Chodzi o to "ramię", w które wpinasz metalowy zatrzask zapinając pasy bezpieczeństwa. Jest ono ruchome i może skrzypieć / piszczeć, gdy ociera o ogranicznik wbudowany w fotel. Miałem ten sam problem - teraz sobie przypomniałem. Strasznie mnie to irytowało. Smarowanie albo wstawienie jakiejś sprytnej podkładki (kartonik, cienka guma) 100% załatwia sprawę.
_________________
Marka: Dacia
Model: Logan Ambiance
Silnik: 1390 cm, 75 KM Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Wrz 2007 Posty: 548 Skąd: Katowice
Wysłany: 2007-12-17, 12:43
Najlepsze rozwiązanie:
"mam ergonomiczny, i inteligentny fotel dopasowujący się do kształtów kierowcy"
Przy fotelu zebrało się kilku mądrych Polaków, i zaczęło się zastanawiać, czy z tym oparciem warto coś zrobić. No wiesz, jak go wyjmiesz, to ponowny montaż może spowodować, że zacznie się kiwać na prowadnicach. Szkoda, że nie można go lekko unieść jak w 3 drzwiowym hatchbacku. E, lepiej go zostaw po co ci ta regulacja...
I tak jakoś doszliśmy do wniosku, że fotele w Loganie są robione najtańszym, i najprostszym z możliwych sposobów... Brr, byle tylko tapicerka się nie przetarła zbyt szybko....
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum