Wysłany: 2011-05-28, 19:03 Akcja serwisowa - wiązka kabli wtrysków w Dusterze 1.5 dCi
Hmm moja dacka 1.5 dci, 4x4 2010. Dzisiaj zapaplila sie kontrolka oczyszczania spalin, oraz znak natychmiastowego zatrzymania auta. Stracil na mocy. Zjechalem na bok i... juz nie odpalil. Laweta wziela dacke :(( Ciekawe czy ma to cos wposlnego z tymi akcjami. W kazdym razie dowiedzialem sie, ze auto zastepcze nie przysluguje o_O Szukam wlasnie w ubezpieczeniu czy moze oni mi dadza (wiadomo w sobote i niedziele nic nie zalatwie). Dod zgaszaone auto piszczalo caly czas. Cos jak dzwiek od wspomagania. Jesli macie jakies rady piszcze, chociazby takie czy ubezpieczyciel ma tutaj cos do gadania i moze mi dac auto zastepcze.
Ostatnio zmieniony przez laisar 2011-06-04, 09:51, w całości zmieniany 1 raz
Raczej tereny wiejskie. Przebieg ~26k. Dodam, ze praktycznie od poczatku mialem dziwny dzwiek przy ruszaniu z 2, nie wiem skad, z walu, skrzyni. W kazdym razie dziwne to bylo, w ASO po prostu powiedzieli by z tym jezdzic.
Pękła mi szyba czołowa po uderzeniu kamieniem. Wiadomo - naprawa musi potrwać ponad 12 godzin (to jest warunek), więc auto do serwisu (na lawecie) i w ramach Assistance dostałem auto zastępcze (od ubezpieczyciela - pakiet w Allianz).
Marka: Dacia
Model: Duster 4X2
Silnik: 1,5 dCI 110 KM
Rocznik: 2011
Wersja: Laureate Pomógł: 7 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 846 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-05-28, 19:19
lurtz napisał/a:
Raczej tereny wiejskie. Przebieg ~26k. Dodam, ze praktycznie od poczatku mialem dziwny dzwiek przy ruszaniu z 2, nie wiem skad, z walu, skrzyni. W kazdym razie dziwne to bylo, w ASO po prostu powiedzieli by z tym jezdzic.
To co FAP ci się zapchał czy coś innego stało się?
No tak, jak robilem z Allianz w ramach ubezpieczenia blotnik, dostalem auto zastepcze. Pytanie jest takie, czy teraz je dostane skoro za assitance robilo Renault (to jest tez ciekawe pytanie, assitance w ramach gwarancji i ubezpieczenia, do ktorego mialem dzwonic? :) ). Wybralem Renault.
Raczej tereny wiejskie. Przebieg ~26k. Dodam, ze praktycznie od poczatku mialem dziwny dzwiek przy ruszaniu z 2, nie wiem skad, z walu, skrzyni. W kazdym razie dziwne to bylo, w ASO po prostu powiedzieli by z tym jezdzic.
To co FAP ci się zapchał czy coś innego stało się?
Na pewno nie wina FAP, jak wyjezdzam autem robie min 30km. Nigdy nie mialem problemow z filterm.
Marka: Była Dacia
Model: Logan
Silnik: . Pomógł: 10 razy Dołączył: 25 Cze 2010 Posty: 819 Skąd: Polska
Wysłany: 2011-05-28, 19:26
Siadł ci Fap pewnie jak go masz w ogóle, zapchało katalizator sadzą i przez to ci się kontrolka oczyszczania zapaliła, może się nie oczyszczał tak jak powinien, napisz potem co było przyczyną usterki.
Siadł ci Fap pewnie jak go masz w ogóle, zapchało katalizator sadzą i przez to ci się kontrolka oczyszczania zapaliła, może się nie oczyszczał tak jak powinien, napisz potem co było przyczyną usterki.
Tak sam z siebie, dziwne. Nigdy nie mialem z nim problemow.
To wszystko wyjaśnia. Ja przed wymianą lewarka skrzyni biegów miałem robioną jakąś przekładkę kabli przy silniku. Była na to jakaś nota od Renaulta. Trwało to około 30 minut. Miało to zapobiec przetarciu. Czyli Ciebie nie zdążyli powiadomić. Chociaż u mnie to wyszło gdy zamówiem lakier zaprawkowy do odprysków. Czyli trzeba czasami podjechać do serwisu i się dopytać czy nie ma jakichś rzeczy do poprawienia w Dasterku
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum