astra 3 - solidne i estetyczne auto - troche boje sie dopisku classic ze jakosc bedzie nizsz i tylko 2 lata gwarancji
jakość jest przyzwoita, ten przydomek "classic" oznacza po prostu że to wcześniejsza generacja modelu, wcześniej ten przydomek nosiły astry II oraz I generacji. Fajny silnik 1.6 115KM.
Kratylos napisał/a:
bravo 1.4 90km - w czeronym metaliku bardzo pociagajacy nie moge wybic sobie go z glowy ... duzy bagaznik ale nieco ciasno na tylniej kanapie swietne materialy w srodku
autko rewelacyjne pod względem stylistycznym, 400l bagażnik to rzeczywiście sporo. Nie wiem tylko czy silnik Ci spasuje bo 90kucyków to troche mało w takim kompakcie. Przejedz się i sam oceń.
Po wakacjach debiutuje nowa Kia Rio, segment B ale dość spory bo długość nadwozia 4,05m w hb...
Bravo jest piękne, ale 90-konny silnik może się okazać za słaby. Jeśli używka, to może w tej cenie trafisz na T-jet'a, a to już ładnie jeździ.
Ix20 to bliźniak Kii Venga, która również zrobiła na mnie wielkie wrażenie. Jak w lutym znajomi szukali nowego auta, to dość dokładnie się przyjrzałem temu modelowi. Za 45 tys można dostać wersję M, która ma wszystko, co potrzebne (klima, elektryka, centralny zamek, radio cd), a dość łatwo targować się o np. opony zimowe, alarm czy inne gratisy. Na Vengi z MY2010 sa jeszcze rabaty 3500 zl. Silnik może nie wyścigowy (ale auto nie jest takie ciężkie), ale wystarczy. Venga ma lepsze ceny niż ix20 - zresztą zajrzyj do aktualnego numeru AutoTestu - zestawiono ix20 z Vengą, porównano wszystkie odmiany.
Venga idealną nie jest, bo ma parę drobnych niedoróbek, ale podejrzewam, że w każdym modelu znajdą się takie rzeczy (np. resetujący się komp pokładowy zliczający spalanie przy każdym tankowaniu; nierówno spasowana klapa bagażnika).
A może Skoda Octavia Tour? Z silnikiem 1.6 (instalacja LPG gratis), pakietem Optimum (klima, elektryka i parę innych drobiazgów) plus lakier metalik = cenowo się mieści. A poza tym skontaktuj się z dealerem InterAuto Kraków i możesz jeszcze uciąć co nieco cenę :D Może "jaj nie urywa", ale to całkiem atrakcyjne auto (no może ma jedną główną wadę - ciężko znaleźć na parkingu, bo jest ich dużo).
To wg mnie lepszy wybór niż Fabia, bo za te pieniądze masz auto większe, lepiej się prowadzące, choć starsze technicznie, to i potem też łatwiej się odsprzedaje, a bagażnik ma bezkonkurencyjny (pomijam MCV).
Z Fiata to jeszcze jest Linea, też atrakcyjna.
A może coś z Citroena? C3 albo wyprzedażowe schodzące C4?
_________________
Ostatnio zmieniony przez Rysiob 2011-08-02, 20:20, w całości zmieniany 2 razy
Akurat miałem tyle samo kasy, więc pozwolę sobie napisać. Pierwsze pytanie, czy 45 tys to kwota bez ubezpieczenia?
Czy planujesz metalik? bo jeśli tak, to masz już ~43 tys, a to już mocno zawęża pole.
Kratylos napisał/a:
astra 3 - solidne i estetyczne auto - troche boje sie dopisku classic ze jakosc bedzie nizsz i tylko 2 lata gwarancji
Na wyprzedaży rocznika 2010 była jedna za 44 tys, reszta droższa. No i w salonie stała Astra 4 i Chevrolet Cruze, także ciężko się wtedy zdecydować na classica
Kratylos napisał/a:
bravo 1.4 90km - w czeronym metaliku bardzo pociagajacy nie moge wybic sobie go z glowy ... duzy bagaznik ale nieco ciasno na tylniej kanapie swietne materialy w srodku
W cenie do 45 tys? Za tyle to w salonie stały Punto. Najtańszy Bravo był za 51 tys (4 miesiące temu)
Kratylos napisał/a:
ix20 - fenonemanlnie zaprojktowany maly samochod - bardzo duzo miejsca w srodku! wygodne fotele, dobre silniki niezle wyciszenie i resorowanie duze lusterka
wady za mocne wspomaganie kierownicy!
Kia Venga (bliźniak ix20) jest w podobnych konfiguracjach o 5 tys tańsza, z tym, że w Hyundaiu często są lepsze promocje. Od listopada 2010 do końca wyprzedaży rocznika, i30 był w cenie ~45-46 tys.
Kratylos napisał/a:
roomster - nie bylem jeszcze w skodzie...
Ja Skody też nie brałem pod uwagę, a po przejechaniu się Fabią z TSI zmieniłem zdanie.
Roomster był dla mnie za drogi, do tego jest nastawiony na większy komfort ludzi jadących z tyłu + funkcjonalny bagażnik. No i wyszła Fabia kombi jako kompromis.
W wersji z silnikiem 1.4 16V jest teraz bardzo mocno wypasiona wersja. Za 45 tys nie kupisz Octavii Tour z LPG + pakiet optimum. Ale fakt, że jest to jedna z najciekawszych pozycji na rynku w cenie do 50 tys.
Kratylos napisał/a:
clio grandtour 1.2 tce nie sprawdzalem jeszcze ale zwykle clio bardzo pozytywnie wspominam jako auto zastepcze... dobrze jedzie sie silnikiem tce!
Bardzo fajny, jednak z TCE i metalikiem + alarm i coś tam wyszło 48 tys.
Nie wiem, może teraz sprzedawcy dają lepsze upusty albo są lepsze promocje, ale na wyprzedaży rocznika 2010 w kwocie 45 tys i lakierem metalik był bardzo słaby wybór.
To by trzeba się spytać, czy jest za gotówkę w tej cenie:
Cytat:
Powyższa oferta nie stanowi oferty w rozumieniu stosownych przepisów Kodeksu Cywilnego i stanowi zaproszenie do ustalenia ostatecznych warunków cenowych.
* oprocentowanie nominalne 7,99%, okres kredytowania 96 miesięcy, 30% pierwszej wpłaty.
Ale cena katalogowa - z tego roku - jest trochę daleka od 45 tys
Ale cena katalogowa - z tego roku - jest trochę daleka od 45 tys
eh te ceny katalogowe... jak ujrzałem tą z mojego aveo w katalogu to razem ze sprzedawcą się śmialiśmy - wynosiła 44 300zł, a za 45200zł była astra 3 z klimą i alusami
co do cen to na katalogi i ceny tam podane nie nalezy patrzec doslownie
za 45.000 bravo z bazowym motorkiem jest do wyrwania kwestia tylko wstrzelenia sie w promocje i/lub auto stoi na placu u dilera ja troche czekam ze zrobia propocje na kredyt jesienia. za 44 zaproponowano mi ostatnio clio grandtur z czarnym metalikiem alize plus halogeny - z 2011 a przeciez cennikowo stoi sporo wyzej.
Sprawą oczywistą jest, że ceny katalogowe (+ promocje) to jedno a rzeczywiste to drugie. Jednak patrząc np. a ceny Dacii nie różnią się one zbytnio. I tak samo jest w większości marek, ten GrandTour ile kosztowałby według cennika promocyjnego?
Znajomy kupił na przełomie kwietnia i maja tego roku Mitsubischi Lancera z 2010r. za 42000 złotych + ubezpieczenia. Ja osobiście wstrzymałbym się jeszcze do wiosny 2012r. Mają wejść do sprzedaży dacie z silnikami benzynowymi 1,2 i 1,4 z turbodoładowaniem ; mówi się również o nowym modelu....
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 4x2
Rocznik: 2011
Wersja: Laureate
Dołączył: 12 Mar 2009 Posty: 371 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-08-03, 16:56
Ja bym na Twoim miejscu powalczył o dobrą cenę na Citroena C3 Picasso. Ten samochód jest w środku zadziwiająco wręcz przestronny, Citroen daje duże rabaty.
Szukając nowego auta, kiedy jeszcze o Dusterze nie myślałem, obejrzałem sporo samochodów i pod względem jakości wnętrza, wygody jazdy, komfortu zawieszenia, wyciszenia wygrał u mnie C3 Picasso.
Samochód jest dość niepozorny z zewnątrz, w środku siedzi się bardzo wygodnie. No i ten bagażnik - szok jak na takie auto :)
Koreańczyka bym nie brał z uwagi na zawieszenie, które moim zdaniem jest kompletnie niedostosowane do naszych dziur - twardość poraża.
W Decarze mają Dustera z 12000 PLN upustem, za niecałe 43 000 PLN DECAR Last minute
Dziwnie liczą tego dutera... katalog. 49 300zl - 12 000 (ravat) = 37 300 a napisali 42 780
Przy Renault widze poprawnie odejmowanie... Przy Daćkach nie
Marka: Dacia --> Renault
Model: Duster 2 --> Kadjar
Silnik: 1.2 TCe 1.5 dCi EDC
Rocznik: 2017(m2018) --> 2017
Wersja: Prestige
Dołączył: 20 Kwi 2010 Posty: 1700 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-08-04, 12:29
Cendra napisał/a:
Dziwnie liczą tego dutera... katalog. 49 300zl - 12 000 (ravat) = 37 300 a napisali 42 780
Napisali, że cena po rabacie jest z dodatkami. Ambinance nie ma klimy w standardzie, koloru metalic i nie wiadomo co tam jeszcze jest w tym egzemplarzu.
Ambience DD z klimą jest po 49000 - to chyba zdrożał?! W grudniu pełny Laureat DD (klima w serii) kosztował 49000. No ale wychodzi poniżej ceny bazowej 39900. Demówka czy co?
Po Twoich przygodach z korozją? Może Skoda Octavia? Zdaje się, że Octavia Tour 1.4 kosztuje ok. 43 tysiaków.
Tak dokładnie to 43 000 + 2000 pakiet optimum (w tym pakiecie jest pół samochodu + 1950 metalik + 180 koło zapasowe + 350 tylna wycieraczka. Jak robiłem wyceny u sprzedawcy z OCP, to metalik był gratis plus listwy i takie tam pierdoły. Z silnikiem 1.6 dokładali jeszcze np. alarm.
Ostatnio zmieniony przez MarkD 2011-08-04, 18:26, w całości zmieniany 1 raz
Po Twoich przygodach z korozją? Może Skoda Octavia? Zdaje się, że Octavia Tour 1.4 kosztuje ok. 43 tysiaków.
Tak dokładnie to 43 000 + 2000 pakiet optimum (w tym pakiecie jest pół samochodu + 1950 metalik + 180 koło zapasowe + 350 tylna wycieraczka. Jak robiłem wyceny u sprzedawcy z OCP, to metalik był gratis plus listwy i takie tam pierdoły. Z silnikiem 1.6 dokładali jeszcze np. alarm.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum