Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Koniec Łady 2107
Autor Wiadomość
ian 



Marka: Dacia
Model: Logan Ambiance
Silnik: 1390 cm, 75 KM
Dołączył: 19 Wrz 2007
Posty: 548
Skąd: Katowice
Wysłany: 2011-08-06, 15:30   

To już koniec Łady 2107 :cry: :cry: Dzisiaj widziałem na parkingu czerwoną Ładę 2107 jeszcze w całkiem dobrym stanie.

"Szefostwo Łady poinformowało, że po 41 latach od wprowadzenia do oferty pierwszego żiguli, jeszcze w tym roku z taśmy montażowej zjedzie ostatni egzemplarz bazującej na fiacie osobowej łady. Decyzja taka nie jest wcale podyktowana spadkiem zamówień na tkwiący w poprzednim stuleciu pojazd, ale chęcią zwolnienia mocy produkcyjnych dla nowych konstrukcji - m.in. opracowanej wspólnie z Renault i Nissanem Łady Granta."

Cytat:
Faktycznie Łada była o pokolenie nowocześniejsza.


"Chociaż w branżowych czasopismach z tamtego okresu Fiat i Łada często stawały naprzeciw siebie w testach porównawczych, w rzeczywistości radzieckie pojazdy miały nad produktem FSO ogromną przewagę. Mimo że karoserie obu aut wydawały się niemal identyczne, samochód z ZSRR był zdecydowanie nowocześniejszy. Silniki montowane w ładach wyprzedzały "kanciaka" o epokę. Wałek rozrządu w głowicy zamiast w kadłubie i wał korbowy podparty na pięciu łożyskach sprawiały, że radzieckie jednostki napędowe były dynamiczniejsze, cichsze, mniej paliwożerne i trwalsze. Właściciele cenili sobie również łady za wysoki komfort i całkiem niezłe właściwości jezdne. Samochód zawdzięczał to m.in. nowocześniejszemu zawieszeniu (dla przykładu tylny most zawieszony był na sprężynach śrubowych, prowadzony przez cztery wzdłużne wahacze i drążek Panharda). Co więcej, łady były też - po prostu - lepiej wykonane. Sprawiały wrażenie dużo solidniejszych, a przez to również trwalszych pojazdów. "

Źródło:
http://motoryzacja.interi...25p,1677692,415
:cry:
_________________
Skoda 105 S (1982-1989), Polonez 1500 SLE (1989-2000), 3×Fiat 126p (19??-2002), czasami pożyczane Daewoo Tico, Skoda Felicia
Ostatnio zmieniony przez ian 2011-08-06, 15:33, w całości zmieniany 4 razy  
 
Auto Krytyk 


Marka: Była Dacia
Model: Logan
Silnik: .
Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 819
Skąd: Polska
Wysłany: 2011-08-06, 16:52   

Ja miałem ładę 2107 1.5 na gaz paliła 13-15 litrów LPG ale benzyny praktycznie nic. Napęd tył w zimę do dupy, musiałem wypychać często :-P
_________________
KANAŁ MOTORYZACYJNY YOUTUBE AUTO KRYTYK
BLOG MOTORYZACYJNY AUTO KRYTYK
FACEBOOK AUTO KRYTYK
 
benny86 


Marka: Chevy
Model: Aveo
Silnik: 1.2
Rocznik: 2009
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 2944
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2011-08-08, 10:00   

Pytanie czy Lada Granta w istotny sposób odbiega od modelu 2107? Ok, na razie jest skażona "syndromem Putina za kierownicą" :mrgreen: ale nie takie wpadki nie takim koncernom się zdarzały
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne