Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus Pomógł: 53 razy Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 3867 Skąd: Włodawa
Wysłany: 2012-02-02, 18:13 Daster Dara czyli Diabelska Drakula
no i mam go - szary bazalt, jako się rzekło,jutro przy dźwiękach uroczystej muzyki z radia dokonam przyklejenia klubowej naklejki - Joanka - patrz, podziwiaj - taki będzie Twój, więc zrywaj kartki w kalendarzu
4.JPG uszczelkę montuję uroczyście jutro
Plik ściągnięto 597 raz(y) 87,83 KB
3.jpg
Plik ściągnięto 678 raz(y) 62,34 KB
2.JPG
Plik ściągnięto 832 raz(y) 74,87 KB
1.jpg
Plik ściągnięto 662 raz(y) 76 KB
Ostatnio zmieniony przez Dar1962 2012-02-03, 15:41, w całości zmieniany 7 razy
te numerki rejestracyjne tak skrupulatnie zamaskowałeś a w avatarze to co???
no to czekamy na pierwsze wrażenia z trasy, jak się jechało, czy plastiki bardzo skrzypiały, czy było bardzo głośno itp. a tak na poważnie to raz jeszcze dużo frajdy życzę...
Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus Pomógł: 53 razy Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 3867 Skąd: Włodawa
Wysłany: 2012-02-02, 20:01
TD Pedro napisał/a:
te numerki rejestracyjne tak skrupulatnie zamaskowałeś a w avatarze to co???
no to czekamy na pierwsze wrażenia z trasy, jak się jechało, czy plastiki bardzo skrzypiały, czy było bardzo głośno itp. a tak na poważnie to raz jeszcze dużo frajdy życzę...
p/s. czy p. Wojtek wręczył szampana?
ta tablica w avatarze to taki mały żart - pasuje do nazwy, jaką go ochrzciłem - pan Wojciech to gość! - stałem się właścicielem butelki 0,7 prawdziwego,francuskiego wina - ogólnie jestem bardzo zadowolony z jakości obsługi - zarówno sprzedawcy, jak i tempa prac serwisu. Z jazdy na razie same pozytywne wrażenia,(auto zachowuje się bardzo podobnie do Freelendera, którym jeździłem przez parę lat w firmie) nic nie skrzypi, wszystko solidnie zmontowane - fajną blokadę mi zamontowali - ten gwóźdź siedzi na stałe i aby ją zamknąć wystarczy przekręcić (do zamykania klucz niepotrzebny). Powiem tak - ci co tak narzekają na jakość wnętrza Dustiego, pewnie tak naprawdę nigdy w nim nie jeździli ani nawet nie siedzieli - przynajmniej jeśli chodzi o Laureata. . Trochę mnie zaskoczyło, ile trzeba się namachać lewarkiem (na szczęście lekko pracującym) żeby auto jako tako przyspieszało - na szczęście ja bardzo lubię mieszać biegami. Silnik łatwo wchodzi na obroty - moment i mamy ponad 3 000 obr/min. Jedynka na szosie zbędna, a szóstka to tak naprawdę piątka, bo spokojnie można ją załączyć przy 70 km/h Przyjemne zaskoczenie - zapas był identyczny z resztą opon - ponoć nie jest to regułą Miał założone continentale. Po powrocie do domu od razu zmieniłem na zimówki - tu kolejne zaskoczenie - te cholernie wielkie i ciężkie koła nie mieszczą się w zasadzie w bagażniku - może się zresztą i mieszczą gdyby je postawić jedno obok drugiego, nie chciało mi się kombinować przy siarczystym mrozie(we Włodawie po południu było dziś -22 ) , więc wsadziłem je w worach na tylną kanapę. Postaram się zrobić fotkę radyjka - Alpine świetnie komponuje się z resztą urządzeń i oświetleniem. Próbowałem "obudzić" ASR, ESP i tylną oś w trybie Auto ale trzeba zjechać z drogi gdzieś na śliskie i dopiero wtedy łapią. Na suchej drodze jest na tyle stabilnie i bezpiecznie,że w zasadzie nie ingerują. Rada od sprzedawcy - w dobrych warunkach drogowych i pogodowych korzystać częściej z trybu 2WD - ma mniej palić
Ostatnio zmieniony przez Dar1962 2012-02-02, 21:16, w całości zmieniany 11 razy
@Dar1962 gratuluje i szerokości życzę,a co do kół w bagażniku zmieszczą się wszystkie jedno obok drugiego(tak przywiozłem swoje koła) tylko wcześniej trzeba tą niby roletę zdjąć tylko,że potem zostaje jazda na boczne lusterka,bo przez wewnętrzne tylne nic nie widać.
Joanka - patrz, podziwiaj - taki będzie Twój, więc zrywaj kartki w kalendarzu
Podziwiam i się napawam... Piękny jest...
Kartki z kalendarza zrywam, a jakże... Według informacji z systemu drakus już się wyprodukował, teraz jeszcze musi dojechać oraz poddać się zabiegom upiększającym (full plastic- ale bez Looka) oraz montażowym...
A Ty ujeżdżaj - i niechaj Ci mało pali, a banan z Twojego oblicz niechaj nie znika
_________________ Były: kaszlak,fiesta, Corolla, mercedes 190, laguna kombi, cherokee, musso (ble), był scenic RX4 , jest ford escape (4x4), i JEST: DUSTER (4x4)
Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus Pomógł: 53 razy Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 3867 Skąd: Włodawa
Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus Pomógł: 53 razy Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 3867 Skąd: Włodawa
Wysłany: 2012-02-03, 15:30
felgi są identyczne jak oryginalne, choć kupiłem je poza dilerem - może oni też kupują z tego samego źródła? (to alcar)te kołpaczki to nasze wspólne zakupy w Reichu
Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus Pomógł: 53 razy Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 3867 Skąd: Włodawa
Wysłany: 2012-02-03, 22:07
Marek1603 napisał/a:
Fajny breloczek - pokrowiec do kluczyków dostałeś. Ten zielony.
to mój osobisty patent - patrz, ucz się i korzystaj strasznie wkurzał mnie stukający o obudowę kolumny klucz ob blokady, więc uciąłem 6 cm miękkiego, plastikowego wężyka i wcisnąłem ten kondom na jego grot - w efekcie błoga cisza , no i wszystkich intryguje jego oryginalny wygląd Breloczki - plastikowe badziewiaste plakietki z reklamami wypieprzyłem od razu
Rada od sprzedawcy - w dobrych warunkach drogowych i pogodowych korzystać częściej z trybu 2WD - ma mniej palić
Ciekawe niby jakim cudem.... Bo wszystkie elementy napędu tylnej osi kręcą się. Wał napędowy się kręci, bo sprzęgło dołączające tył jest przy tylnym mechanizmie różnicowym. Półosie z tyłu też się kręcą, napędzane kołami, bo nie ma odłączanych sprzęgiełek w piastach. Więc skąd niby miałaby wziąć się różnica ?? A w normalnych warunkach tył i tak nie jest napędzany.
Rada od sprzedawcy - w dobrych warunkach drogowych i pogodowych korzystać częściej z trybu 2WD - ma mniej palić
empirycznie wielokrotnie sprawdziłem - nie potwierdzam,
- chyba, że "dobre warunki drogowe" to lato, suchy asfalt... w warunkach jesiennych (gdzie mogą już występować przygruntowe przymrozki) aby uniknąć zaskoczenia - praktycznie od listopada jeżdżę w trybie "auto" a przeprowadzone testy nie potwierdzają zwyżki/zniżki w zużyciu paliwa...
Próbowałem "obudzić" ASR, ESP i tylną oś w trybie Auto ale trzeba zjechać z drogi gdzieś na śliskie i dopiero wtedy łapią.
Możesz powiedzieć od kiedy Dustery z silnikiem benzynowym mają ASR + ESP?
Bo za moich czasów ESP można było zamontować tylko z dieslem... chodziło o to że dci nie miało linki gazu, tylko sterownik elektroniczny. Ale jak tak to tylko się cieszyć bo z moich obserwacji ESP + ASR to fajny systemik
Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus Pomógł: 53 razy Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 3867 Skąd: Włodawa
Wysłany: 2012-02-05, 01:53
bartek napisał/a:
Dar1962 napisał/a:
Próbowałem "obudzić" ASR, ESP i tylną oś w trybie Auto ale trzeba zjechać z drogi gdzieś na śliskie i dopiero wtedy łapią.
Możesz powiedzieć od kiedy Dustery z silnikiem benzynowym mają ASR + ESP?
Bo za moich czasów ESP można było zamontować tylko z dieslem... chodziło o to że dci nie miało linki gazu, tylko sterownik elektroniczny. Ale jak tak to tylko się cieszyć bo z moich obserwacji ESP + ASR to fajny systemik
tak jak stwierdził kolega wyżej od listopada anno domini 2011 do wersji Ambiance -Laureate można było już zamawiać ESP w komplecie z ASR.
Ostatnio zmieniony przez Dar1962 2012-02-05, 01:57, w całości zmieniany 3 razy
Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus Pomógł: 53 razy Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 3867 Skąd: Włodawa
Wysłany: 2012-02-06, 12:57
poprawiamy producenta,więc pierwsza drobna modyfikacja - długi,dość nieporęczny i majtający się nad dachem bat zastąpiłem ok 15cm antenką made in Lidl (o ile pamiętam -9,99 PLN) Antenka posiadała kilka dwustronnie gwintowanych przejściówek, więc dopasowanie do gniazda i wymiana to chwila pracy. O dziwo, antenka doskonale sobie radzi. Odbiera bez zakłóceń w zasadzie wszystko,co potrzebne (Zet,RMF,Trójka,Dwójka,Jedynka, lokalne radio Lublin no i oczywiście Radyjo Maryja Ojca R. ) Antenka uniesiona pod kątem ok 65 stopni nie wystaje ponad płaszczyznę relingów
antena lidl.jpg
Plik ściągnięto 311 raz(y) 23,84 KB
Ostatnio zmieniony przez Dar1962 2012-02-06, 13:01, w całości zmieniany 6 razy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum