Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: laisar
2015-11-18, 01:04
SIEDLCE - AMS Chróścicki
Autor Wiadomość
petek 



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1,5 dci 68 KM
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Wrz 2007
Posty: 250
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2007-09-21, 09:03   SIEDLCE - AMS Chróścicki

W warsztacie montowałem hak do mojego MCV. Moje spostrzeżenia:

Plusy:
+ dobre ceny usług - montaż haka tańszy niż w Warszawie
+ sympatyczna obsługa pani w Biurze Obsługi i w kawiarence oraz kierownika serwisu
+ dogodne terminy

Minusy:
- niesympatyczna obsługa w dziale części zamiennych
- brak możliwości obserwowania czynności serwisowych
- trudności w uzyskaniu informacji od serwisantów, którzy raczej niechętnie rozmawiają z klientem
- brak stacji diagnostycznej - po zamontowaniu haka musiałem go legalizować w sąsiednim ASO Seata

[ Dodano: 2007-09-30, 13:24 ]
No i niestety, ale muszę zmienić zdanie o tym serwisie. Gdy wyjechałem od nich po zamontowaniu haka wydawało mi się, że tylne zawieszenie pracuje jakby głośniej. W miarę kolejnych kilometrów hałas narastał aż do wczoraj, kiedy wykryłem przyczynę zgrzytów. Mianowicie panowie mechanicy montując hak zdjęli koło zapasowe i montując je z powrotem zapomnieli o dokręceniu go. Tak więc trzymało się na "słowo honoru". Nawet wolę nie myśleć co by było, gdyby koło odpadło przy powiedzmy 120 km/h.
Reasumując, ASO nie daje takiej rękojmi solidnego wykonania usługi, jakby się co niektórym na tym forum wydawało. Dla mnie to skandal!
_________________
MCV Laureate dCi
Ostatnio zmieniony przez laisar 2009-08-12, 12:23, w całości zmieniany 1 raz  
 
ZeneC 



Marka: Renault
Model: Twingo I
Silnik: 1.2
Rocznik: 1997
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 370
Skąd: Celestynów/Warszawa
Wysłany: 2007-10-05, 05:20   

Warto byłoby chyba napisać jakiś liścik rteklamacyjny z podaniem do wiadomości Dacia Polska.
_________________

 
petek 



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1,5 dci 68 KM
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Wrz 2007
Posty: 250
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2007-10-05, 08:04   

A i owszem ;-)
_________________
MCV Laureate dCi
 
MartinPŃ 


Marka: Dacia
Model: Logan
Silnik: 1,4
Dołączył: 15 Wrz 2007
Posty: 100
Skąd: Poznań
Wysłany: 2007-10-05, 21:38   

petek napisał/a:
Reasumując, ASO nie daje takiej rękojmi solidnego wykonania usługi, jakby się co niektórym na tym forum wydawało. Dla mnie to skandal!

Heh rękojmie daje natomiast gwarancji nie daje, łaskawca pojęcia myli.
 
petek 



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1,5 dci 68 KM
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Wrz 2007
Posty: 250
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2007-10-06, 16:43   

A jaka to różnica łaskawco? Zrozumiałeś przecież sens wypowiedzi.
_________________
MCV Laureate dCi
 
magcn 


Marka: Opel
Model: Astra G Caravan
Silnik: 1.7 DTI
Rocznik: 2004
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 27
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2007-10-06, 20:53   

@ petek @ MartinPŃ
Tylko się nie pobijcie :evil: Widzę, że na nowym forum skoczył forumowiczom poziom adrenaliny ;-)
A jak już zagłębiać się w niuanse:
petek napisał/a:
ASO nie daje takiej rękojmi solidnego wykonania usługi

W potocznym, szeroko rozumianym tego słowa znaczeniu (jak rozumiem, tak właśnie użytym), to nie. A może dokładniej: to czy jakakolwiek ASO bądź ogólnie warsztat daje rękojmię solidnego wykonania usługi, możemy się dowiedzieć tylko od tych, co już z ich usług korzystali. Im więcej opinii, tym lepsze rozeznanie. I temu ten dział służy.
MartinPŃ napisał/a:
rękojmie daje natomiast gwarancji nie daje

petek napisał/a:
A jaka to różnica

W sensie prawnym: rękojmia przysługuje klientowi z mocy prawa - usługodawca/sprzedawca nie może jej udzielić bądź nie (ma chyba tylko ograniczoną możliwość "ingerencji" w czas jej trwania). Gwarancją jest zaś dobrowolne zobowiązanie się producenta/sprzedawcy/usługodawcy do nieodpłatnej (bądź po obniżonej cenie) naprawy (wymiany) sprzętu, jeśli w określonym nią terminie wystąpi określona usterka, uszkodzenie. Ogólnie - warunki gwarancji ustala sprzedawca/producent/usługodawca, zasady rękojmi zapisane są w ustawie o sprzedaży konsumenckiej (brzmi tak lub podobnie).
 
MartinPŃ 


Marka: Dacia
Model: Logan
Silnik: 1,4
Dołączył: 15 Wrz 2007
Posty: 100
Skąd: Poznań
Wysłany: 2007-10-06, 21:37   

magcn napisał/a:
Tylko się nie pobijcie

Heh nie wiem skąd takie obawy, moja wypowiedź nie miała zabrzmieć ani trochę agresywnie :mrgreen:
Dobry i jasny artykuł na ten temat: http://www.um.oswiecim.pl.../konsument.html
 
petek 



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1,5 dci 68 KM
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Wrz 2007
Posty: 250
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2007-10-09, 09:13   

Finał sprawy wygląda tak, że Renault Polska umywa ręce pisząc, że nie jest stroną w sprawie, a "Każdy Autoryzowany Partner Renault prowadzi samodzielną działalność gospodarczą i jest odpowiedzialny za świadczone usługi handlowe, oraz naprawy wykonywane w serwisie na podstawie odpowie odpowiedzialności z tytułu „ Kodeksu Cywilnego”."
Tak więc potwierdza się moje, że ASO różnią się tym od innych serwisów, że się nazywają ASO i więcej kosztują.
_________________
MCV Laureate dCi
 
magcn 


Marka: Opel
Model: Astra G Caravan
Silnik: 1.7 DTI
Rocznik: 2004
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 27
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2007-10-09, 18:44   

Kratylos napisał/a:
jesli chodzi o wszstkie napraw gwarancyjne to reno nie moze mowic ze nie odpowiada bo to aso itp podpisuje sie umowe kupna auta z dacia polska reprezentowanego przez autoryzowany punkt sprzedarzy gwarantem jakosci wyrobu jest tez dacia polska bo to ona okresla warunki gwarancji a nei to czy inne aso...

Tak, to prawda, ale...
Kratylos napisał/a:
wiec spokojnie mozna odac sprawe do kancelarcji prawnej...

... nie w tym przypadku. Kolega petek kupił samochód, a dopiero później montował do niego hak. Na samochód - taki jak został kupiony - została udzielona gwarancja Dacia/Reanult. Gdyby został sprzedany z hakiem na wyposażeniu, to oczywiście obejmowała by i hak. A tak, to jest dodatek zamontowany poźniej przez warsztat, którym jest akurat AMS Chróścicki Sp. z o.o. Tu nie ma mowy o naprawie gwarancyjnej. Sam hak zapewne jest objęty gwarancją producenta (może Dacii, może kogoś innego - petek tego nie pisał), a i tak nie o niego tu chodzi. Natomiast za montaż i bałagan jaki pozostał po nim odpowiada AMS Chróścicki Sp. z o.o. - tu się kłania rękojmia wynikająca z umowy o dzieło (p. http://www.gorzow.pl/plik...o/kons-pp11.doc ). W tym przypadku jest to tzw. "wada nieistotna", z tytułu której można domagać się obniżenia ceny za usługę (i usunięcia jej, oczywiście wady nie usługi ;-) ). W przypadku, gdy taki warsztat jest też ASO jakiegoś producenta, to producent ten może w przyszłości (gdy powtarzać się będą takie lub inne wpadki) zerwać z nim umowę - jednak szkodzi to wizerunkowi marki. Ale prawnej odpowiedzialności nie ponosi.
 
yerzo 
Zielony listek



Marka: Dacia
Model: Sandero Stepway
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2009 :)
Dołączył: 17 Paź 2009
Posty: 6
Skąd: Sokolow Podlaski
Wysłany: 2009-10-21, 08:43   

A ja z AMS mam same mile doswiadczenia. Kupilem juz u nich 3 auta(2 renowki i Dacie) i nigdy nie bylo problemow. Auto do serwisowania jest zabierane spod domu/firmy i po calej operacji odstawione czyste i pachnace :) Czesto maja ciekawe promocje na akcje serwisowe dla stalych klientow. Info dostaje na maila lub telefonicznie. Goraco polecam.
 
dystrykt9 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.6 16V 105KM
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lut 2012
Posty: 579
Skąd: okolice Warszawy
Wysłany: 2012-04-18, 07:41   

Chciałem podzielić się swoimi doświadczeniami z kontaktów z tym ASO, gdy robiłem rozeznanie rynku w celu zakupu dacii. Miałem okazję rozmawiać z handlowcem z salonu, panem Hubertem, zarówno podczas bogatej korespondencji mailowej, jak i osobiście w trakcie wizyty i jazdy próbnej.
Nie mam natomiast żadnej wiedzy odnośnie serwisu w tej lokalizacji.
Pan Hubert zaprezentował się jako bardzo sympatyczna osoba, która finalnie była w stanie zaproponować pakiet całkiem ładnych gratisów w ramach możliwości, którymi dysponował.
Warunkiem jednak koniecznym uzyskania indywidualnego pakietu gratisów/upustów jest, w mojej opinii, konieczność poświęcenia czasu na wzajemne poznanie się stron KUPUJĄCY-SPRZEDAJĄCY.
Typowa rozmowa zwykle zaczyna się tylko od dywaników :-D
_________________
Poszło dobrze. Jest duster... :)
duster dystrykta - dystrykt dustera
Mój kanał na YT - filmy z wypraw DKPL
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne