Witam. Z racji tego, że oprócz serwisu i sprzedaży telefonów zajmuję się też reklamą dzisiaj w moje rączki wpadł katalog z kalendarzami na 2013 rok. Moje pytanie jest takie: czy szanowni klubowicze są zainteresowani takimi kalendarzami?
Możemy zastosować projekt jaki był w tamtym roku o wielkości B1, A1, 1/2 B1 i jeszcze parę innych. Skany z katalogu wrzucę wieczorem dla przykładu. Kwestia jedynie projektu.
Resztą mogę się zająć. Ceny nie powinny przekroczyć 7 zł brutto za sztukę ( w zależności jaki kalendarz wybierzemy ). Dokładne ceny jutro powinienem podać. Czekam tylko na maila.
Ankieta będzie wisiała 1,5 miesiąca.
_________________
Były: Hyundai Atos Prime ( rocznik 2000 ), Fiat 126p ( rocznik 1990 ), Fiat Seicento ( rocznik 2008 ), Renault Clio ( rocznik 1998 ), Citroen C4 ( rocznik 2008 )
Ostatnio zmieniony przez jjmalin 2012-08-23, 08:55, w całości zmieniany 2 razy
Ciekaw jestem projektu, ale już sam pomysł wydaje się być bardzo ciekawy. Nie wiem, jak wyglądała poprzednia edycja, ale rozumiem że logo Klubowe będzie dość wyraźnie zaakcentowane?
Czy cena kalendarza, ma pokryć wyłącznie koszta produkcji, czy będzie też np. formą klubowej składki za hosting serwera, itp.?
Dokładne ceny ktore podam obejmują sam faktyczny koszt kalendarza ( bez narzutu dla mnie czy coś ). Jedynie później dojdą koszty wysyłki do poszczególnych osób.
Jeśli chodzi o hosting to dobrowolne wpłaty były w innym temacie.
_________________
Były: Hyundai Atos Prime ( rocznik 2000 ), Fiat 126p ( rocznik 1990 ), Fiat Seicento ( rocznik 2008 ), Renault Clio ( rocznik 1998 ), Citroen C4 ( rocznik 2008 )
Marka: Jeep
Model: Grand Cherokee
Silnik: 4.7 V8
Rocznik: 2004 Pomógł: 26 razy Dołączył: 02 Sie 2010 Posty: 2384 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-08-23, 10:32
Stepway napisał/a:
Rozumiem. Jasne. Może jednak warto zastanowić się i np. 1-2zł ceny (wyższej oczywiście) kalendarza, potraktować jako "składkę"?
Wydaje mi się, że jednak lepiej jest tak, jak jest. Ktoś może chcieć kupić kalendarz, ale nie ma ochoty sponsorować serwera. :) Ktoś może mieć ochotę zrzucić się na serwer, ale kalendarz mu nie potrzebny.
Swoją drogą, ze zdjęć na forum można by już zrobić całkiem konkretny kalendarz ścienny, taki dwunasto-zdjęciowy. ;) Ale koszt wtedy też raczej wyższy...
Swoją drogą, ze zdjęć na forum można by już zrobić całkiem konkretny kalendarz ścienny, taki dwunasto-zdjęciowy. ;) Ale koszt wtedy też raczej wyższy...
może ankieta jak typ chcemy z przykładami?
_________________ Jestem handlowcem w salonie Carrara w Lublinie. Szukasz oferty na Nową Dacie? Pisz PW lub na e-mail
jak narazie chcę się rozeznać jaki będzie odzew, ale zrobię osobny temat z dostępnymi opcjami albo drugą ankietę. Myślę że nakład 100 szt byłby takim minimum. Zawsze mogę mieć jakieś sztuki dla nowych użytkowników czy na zlotach jakby ktoś chciał lub nie wiedział o czymś ta\kim. A jak to widzicie ze zdjęciami?? 12 szczęśliwców i swoje autka czy np zdjęcia grupowe ze zlotów?
_________________
Były: Hyundai Atos Prime ( rocznik 2000 ), Fiat 126p ( rocznik 1990 ), Fiat Seicento ( rocznik 2008 ), Renault Clio ( rocznik 1998 ), Citroen C4 ( rocznik 2008 )
Ostatnio zmieniony przez jjmalin 2012-08-23, 13:14, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Chevy
Model: Aveo
Silnik: 1.2
Rocznik: 2009 Pomógł: 31 razy Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 2944 Skąd: Śląsk
Wysłany: 2012-08-23, 13:23
Ford Club Polska też coś takiego prowadzi, pozwolę sobie opisać jak tam to wygląda. Jest konkurs każdego miesiąca na najlepszą fotkę miesiąca, 1 użytkownik może zgłosić max 3 fotki na które potem każdy zarejestrowany użytkownik może zagłosować. Wygraną jest umieszczenie fotki w kalendarzu przy danym miesiącu. Od połowy października są zapisy chętnych na kalendarz, kalendarze drukują się w połowie grudnia i na noworocznym zlocie można odebrać (lub przesyłka pocztą,kurierem itp). Kosztował w zeszłym roku 25zł, ale jakościowo dobra robota. Kilka egzemplarzy poszło też na cele charytatywne (WOŚP, jakieś lokalne fundacje itp).
Marka: Jeep
Model: Grand Cherokee
Silnik: 4.7 V8
Rocznik: 2004 Pomógł: 26 razy Dołączył: 02 Sie 2010 Posty: 2384 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-08-23, 22:30
W klubie Mazdy jest podobnie. Z uwagi na mniejszy ruch i tym samym mniejszą ilość zdjęć, u nas proponuję po prostu propozycje zdjęć i wybór 12 najwyżej ocenionych, zamiast bawić się w wybieranie co miesiąc. Ale to może jak zobaczymy, ile jest chętnych i jak wyglądają przykładowe kalendarze.
Z uwagi na mniejszy ruch i tym samym mniejszą ilość zdjęć, u nas proponuję po prostu propozycje zdjęć i wybór 12 najwyżej ocenionych, zamiast bawić się w wybieranie co miesiąc.
W tegorocznej edycji, to innej możliwości raczej niema. Ale w następnej (oczywiście jeżeli powstanie) to chyba by było fajnie stworzyć taki mini konkurs, na pewno laureaci byli by docenieni, a i reszta mogła by się dobrze bawić i trochę współzawodnictwa nikomu nie zaszkodzi.
Marka: Jeep
Model: Grand Cherokee
Silnik: 4.7 V8
Rocznik: 2004 Pomógł: 26 razy Dołączył: 02 Sie 2010 Posty: 2384 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-08-24, 19:49
monopios napisał/a:
W tegorocznej edycji, to innej możliwości raczej niema. Ale w następnej (oczywiście jeżeli powstanie) to chyba by było fajnie stworzyć taki mini konkurs, na pewno laureaci byli by docenieni, a i reszta mogła by się dobrze bawić i trochę współzawodnictwa nikomu nie zaszkodzi.
Jestem za. Od przyszłego roku zajmę się organizowaniem comiesięcznego końkórsu foto, jak będą chętni to może wyjść fajna sprawa.
A, zobaczymy jeszcze, jakie będą ceny, ale jeśli za takie wypasione kalendarze cena okaże się zaporowa, to można jeszcze pogadać z RRG, może by się dorzucili w zamian za logo czy co tam.
Od przyszłego roku zajmę się organizowaniem comiesięcznego końkórsu foto, jak będą chętni to może wyjść fajna sprawa.
Wydaje mi się, że lepiej by było zorganizować konkurs już od grudnia br., wtedy moglibyśmy zakończyć edycję na listopadzie 2013r. i w grudniu 2013r. dać kalendarz do druku, aby na styczeń 2014r, już był gotowy.
Marka: Dacia/Renault
Model: Duster 4x2/Fluence Intens
Silnik: 1,6/1,6
Rocznik: 2012/2016
Wersja: Laureate Plus
Dołączył: 21 Sie 2012 Posty: 197 Skąd: Śląsk. Ten niższy ;)
Wysłany: 2012-08-25, 16:11
Zawsze można wydzielić stosowną sekcję. A tak poważnie: rozważaliście jeszcze jakieś gadżety? Moim skromnym zdaniem niezłe byłyby inne rzeczy czysto użytkowe n.p. podkładki pod tablice rejestracyjne, kubki, długopisy itp. Koszt nie jest jakiś masakrycznie wysoki.
Ostatnio zmieniony przez miskowski 2012-08-25, 16:21, w całości zmieniany 1 raz
Jestem za. Od przyszłego roku zajmę się organizowaniem comiesięcznego końkórsu foto, jak będą chętni to może wyjść fajna sprawa.
Jeśli coś to bardzo chętnie pomogę w organizacji takiego konkursu.
Z racji tego, że zajmuję się fotografią na codzień i trochę konkursów już odbyłem to służę pomocą.
Myślę, że konkurs można zorganizować już wcześniej i zobaczyć jaka będzie frekwencja.
Fajnie by było jakby zamieszczać również zdjęcia ze zlotów czy jakiś mini spotów.
Witam. Z racji tego, że oprócz serwisu i sprzedaży telefonów zajmuję się też reklamą dzisiaj w moje rączki wpadł katalog z kalendarzami na 2013 rok. Moje pytanie jest takie: czy szanowni klubowicze są zainteresowani takimi kalendarzami?
Możemy zastosować projekt jaki był w tamtym roku o wielkości B1, A1, 1/2 B1 i jeszcze parę innych. Skany z katalogu wrzucę wieczorem dla przykładu. Kwestia jedynie projektu.
Resztą mogę się zająć. Ceny nie powinny przekroczyć 7 zł brutto za sztukę ( w zależności jaki kalendarz wybierzemy ). Dokładne ceny jutro powinienem podać. Czekam tylko na maila.
Ankieta będzie wisiała 1,5 miesiąca.
Widzę, że kol. jjmalin zrezygnował/olał/zapomniał o temacie.
Więc proponuje go zamknąć, no chyba... że ktoś inny ma możliwość pociągnąć to dzieło?
Jest możliwość wykonania kalendarzy ściennych (A2 około 6zł przy zamówieniu 100szt.) lub wieloplanszowych (13 plansz 297x420 po około 30zł przy zamówieniu 50szt.) Nie jest to oferta wiążąca ale do negocjacji myślę.
www.nexo.pl
Przy planszowych można zrobić ankietę wybrać zdjęcia i 12 pierwszych wrzucić w kalendarz.
Na ścienne nie mam pomysłu.
Oczywiście potrzebny ktoś do zrobienia projektu.
Dla pierwszych paru miejsc w ankiecie nagrody. Jakie to niespodzianka.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum