Ja z tym salonem mam średnio rzecz biorąc, dobre doświadczenia. Samochód, który chciałem zmówić, był akurat od ręki. Dostałem rabat! Kilka razy korzystałem z jazd próbnych - zawsze wszystko miło i uprzejmie. Co do starszego Pana z brodą, to podczas darmowego przeglądu znalazł mi rozregulowaną zbieżność z przodu, co zostało wykluczone potem przez specjalistyczną stację diagnostyczną Wymieniał mi też podsufitkę i trochę ją pomiął, ale patrząc ile w Dusterze jest miejsca na włożenie podsufitki, to go rozgrzeszam.
Wysłany: 2015-06-08, 10:53 Dostaliśmy dzisiaj zaproszenie.
"Szanowni Państwo,
Szybkimi krokami zbliżają się wakacje i jeżeli planują Państwo wyjazd samochodem na urlop warto się wcześniej dobrze przygotować.
W tym celu zapraszamy do naszego serwisu na sprawdzenie 15 punktów samochodu za jedyne 59 zł. Po wykonaniu kontroli otrzymają Państwo Certyfikat LATO 2015 z informacją o zalecanych czynnościach do wykonania oraz w prezencie - środek do czyszczenia Ixtar z najnowszej gamy kosmetyków samochodowych.
W ofercie letniej znajdują się również usługi dotyczące bieżącej obsługi samochodu, takie jak wymiana paska rozrządu, klocków hamulcowych czy przegląd klimatyzacji.
Zapraszamy także do zapoznania się z szerokim wyborem pakietów akcesoriów letnich w cenach niższych o 20% w porównaniu do cen katalogowych.
W celu zapoznania się z pełną ofertą, zapraszamy na stronę www.dacia.pl lub www.lyko.pl , albo do naszego Serwisu Dacia.
Życzymy szerokiej drogi!
Z poważaniem
Jan Podlasko
Szef Serwisu"
Ostatnio zmieniony przez Marek1603 2015-06-08, 10:53, w całości zmieniany 1 raz
Warto być w klubie Dacii ;)
Dzięki temu nam te 15 punktów samochodu sprawdzili za darmo na pikniku Dacii ;)
Czyli jesteśmy jakieś 59 PLN do przodu ;)
Choć tym razem byłem zawiedziony, że podczas tej kontroli auta pracownik serwisu nie zezwolił na bycie na hali serwisowej i przyglądanie się kontroli ;(
Rok temu można było być cały czas przy aucie i dopytywać o pewne rzeczy...
Zbliżał się kolejny przegląd mojego Scenica, więc zapytałem o cenę - za wymianę oleju, filtra oleju, płynu hamulcowegi i płynu chłodzącego zaśpiewano mi 1170 zł
Po wyrażeniu ogromnego zdziwienia, pan zaczął schodzić z ceny, ale i tak kończyło się to kwotą rzędu 950 zł.
Przy okazji - pan w serwisie nic nie wspomniał o rabacie dla klubowiczów (co i tak niewiele by pomogło).
Podziękowałem.
Przegląd wykonałem w innym ASO Renault w innym mieście za 484 zł.
Pozdrowienia dla ASO Łyki
Ostatnio zmieniony przez wox 2015-07-16, 21:57, w całości zmieniany 1 raz
Samochód odstawiony godzina 13.00, odebrany 15.00 - przegląd + falujące obroty
Materiały własne (295 zł z przesyłką) robocizna 218 zł (-20% za Klub i przesunięcie terminu badania z winy serwisu) łączna wartość przeglądu rocznego Dustera kupionego u Łyki - 513 zł
Byłem dzisiaj w salonie i tak się złożyło, że odbyłem rozmowę w sprawie dodatkowej współpracy klubu i Dealera A. Łyko.
Padły różne nie zobowiązujące propozycje.
Teraz pytanie.
Co widzielibyście, chcielibyście, jakby miała wyglądać współpraca np. przy zakupie nowego auta, akcesoriów, polecenie dealera?
Po za programem DACIA AMBASADOR.
Na początek może byłoby dobrze, gdyby nasz Klub był zauważany przez Salon nie tylko wtedy, gdy się upomnimy, że istniejemy. Sam fakt, że jesteśmy żywą reklamą sprzedawanej przez nich marki powinien wpływać na to, że Klubowicze mają jakieś przywileje w tej firmie.
W serwisie mamy już rabat klubowy. Można rozmawiać o jego zwiększeniu jak się zwiększy liczba klubowiczów.
Teraz bardziej propozycje też od strony sprzedaż/kupna nowego auta.
Propozycja np. za polecenie klienta na nowe auto (renault/dacia) gratis robocizna przy przeglądzie okresowym, a płacimy za części.
Co chcemy/byśmy widzieli?
Żebym miał konkretne propozycje na wtorek.
Można też spocik po 16:00 zrobić.
Ostatnio zmieniony przez Marek1603 2016-06-17, 07:57, w całości zmieniany 1 raz
Może rozszerzyć "konsultacje" z posiadaczami aut nie tylko na piknik ale na cały rok. Jeżeli przykładowo ktoś z Myślenic chce kupić Dustera, to Łyko może udostępnić mu mail w celu skontaktowania się i pogadania. - za każdą pomoc np kolejne 5% zniżki przy serwisie.
Na pikniku jedyne zainteresowanie naszym Klubem sprowadziło się do propozycji zdjęcia. Wydaje mi się, że powinniśmy mieć obligo przy takich okazjach ścieżkę diagnostyczną i zestawy gadżetów. A teraz ścieżkę trzeba za każdym razem negocjować, a o gadżety się upominać.
Zniżki w ASO to coś dla posiadaczy nowych aut. Ja osobiście nie jestem zainteresowany, bo i tak wyjdzie drożej niż u jakiegoś poleconego mechanika.
1. Robimy spoty klubowe na piknikach, a w zamian (będę się musiał w to bardziej zaangażować):
- ścieżka diagnostyczna
- zestawy gadżetów
2. Przy poleceniu nowego klienta do wyboru:
- gratis robocizna przy następnym przeglądzie
- akcesoria np. do kwoty .....
- możliwość negocjacji ceny nowego auta. Przesyła ktoś na PW ofertę, a ja do salonu. Dostaję info zwrotne lub bezpośrednio zainteresowany, czy są w stanie przygotować konkurencyjną ofertę.
- możliwość negocjacji ceny nowego auta. Przesyła ktoś na PW ofertę, a ja do salonu. Dostaję info zwrotne lub bezpośrednio zainteresowany, czy są w stanie przygotować konkurencyjną ofertę.
Ofertę (czyjąś???) czy zapytanie ofertowe na nową gablotę, bo dla mnie to 2 różne rzeczy?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum