Poznaliśmy już ceny Sandero na polski rynek. Pora na wyposażenie poszczególnych odmian.
Poniżej prezentacja wersji Laureate, Access, Ambiance a także paleta kolorów w formacie PDF. Trzeba przyznać, że warto będzie poczekać do jesieni, gdyż nowy model Dacii jest murowanym kandydatem do bestsellera na polskim rynku.
(Albo dzięki assistance nie musi to być to samo miasto (; - choć faktycznie dla wygody dobrze byłoby jednak niezbyt odległe... ale rzecz jasna kwestia priorytetów).
Nie będę specjalnie jednego dnia w miesiącu przeznaczać na wyjazd aby serwisować samochód.
Poza tym w "normalnym" warsztacie jest taniej bo jest bez faktury a fakturę to ja chcę mieć. Lepiej niż w ASO na pewno nie.
Dlatego dodatkowy samochód firmowy to będzie najpewniej Opel albo Chevrolet bo mogę podjechać i wrócić do domu:
- w 4 min. jak ktoś mnie podwiezie
- w 8 min. autobusem
- w 10 min. rowerem
- w 20 min. na piechotę
_________________ Od 23-11-2007 do 29-10-2009r. przejechane 162 939 kilometrów.
Nie wiem, po co bywać co miesiąc w serwisie (; ale jak już pisałem doskonale rozumiem potencjalną wygodę możliwości skorzystania z tego przybytku właśnie gdzieś blisko. Wskazuję jedynie, że można rozważyć też inne opcje, bo kwestia czy ASO jest naprawdę lepsze pozostaje otwarta - a ceny w większości niezależnych warsztatów prawie zawsze są niższe nawet z fakturą d;
I nie zamierzam bynajmniej odwodzić od innych marek - sami bardzo poważnie rozważaliśmy Lacettiego kombi rok temu. Świat nie zaczyna i nie kończy na Daćce... *g, d & r*
No wychodzi na to, że tańszy od sedana i jeszcze lepiej wyposażony. Sandero Access ma np. światła do jazdy dziennej, przyciemniane szyby, instalację do montażu radia... tylko oczywiście nic nie można dokupić - ani poduszki, ani klimy.
_________________ Dacia Logan 1.4 MPI 75 KM, wersja Access + poduszka pasażera
2007 - 2012, ok. 86 tys. km
To był naprawdę fajny wóz!
www.psur.pl - moja strona o podróżowaniu po Polsce
Akurat ten oficjalny polski opis (pdf-y na początku wątku) nie jest chyba nazbyt szczegółowy, więc mogą zdarzyć jakieś niewymienione elementy dodatkowe.
Ale jakoś wątpię, żeby faktycznie pojawił się filtr kabinowy - choć byłoby najprościej i najlepiej, gdyby po prostu nie zaklejali w fabryce miejsca jego montażu, wtedy każdy chętny mógłby to zrobić na własne życzenie.
Cytat:
pirotechnicznych napinaczy tez nie ma
J.w. - np we Francji są... ("Ceintures de sécurité avant avec prétensionneurs pyrotechniques")
Marka: (nie posiadam)Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi 105 KM 4x4
Rocznik: 2010
Wersja: Prestige
Dołączył: 08 Lip 2008 Posty: 269 Skąd: Nowy Kocin
Wysłany: 2008-07-10, 10:42 Napinacze
Uwaga! W Polsce będą montowane pirotechniczne napinacze wraz z Pakietem Bezpieczeństwa lub bocznymi poduszkami(żródło www.dacia.pl , jest już cennik i szczegółowe wyposażenie)
Wczoraj się zarejestrowałem, a dzisiaj taki news :) Po pobieżnym oblukaniu oferta wydaje się być całkiem ciekawa, szkoda tylko, że brak info nt. cen pakietów, akcesoriów i opcji.
Marka: (nie posiadam)Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi 105 KM 4x4
Rocznik: 2010
Wersja: Prestige
Dołączył: 08 Lip 2008 Posty: 269 Skąd: Nowy Kocin
Wysłany: 2008-07-10, 20:22
Z samar.pl wynika że:klima kosztuje 3500 zł,lampy przeciwmgielne 300 zł,radio CD 500 zł, pakiet bezpieczeństwa jest wart 1800 złotych,alufelgi tysiąc zł,a pakiet elektryczny 500 zł.
_________________ W życiu najważniejszy jest zdrowy rozsądek.
Z tego wszystkiego najbardziej interesujący jest fakt, że - jak się wydaje - takie same ceny opcji będą w Nowym Loganie i Nowym MCV (którego TSD powinni w końcu uczciwie ometkować jako "MCV" właśnie)...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum