DACIA Klub Polska
Forum Dyskusyjne Użytkowników DACII

Powitania - Witam Serdecznie

brian7414 - 2014-02-13, 04:55
Temat postu: Witam Serdecznie
Cześć , oczekuję na swojego wymarzonego Dustera 1.6 16 V 105 KM 4X4 LPG zawieszonego między Laureat/Prestige 2014 rok . Jest mi niezmiernie miło znaleźć się wśród tak szacownego grona :-) .Pozdrawiam i liczę na wiele dobrych rad odnośnie Dustera gdyż jest to mój pierwszy kontakt z Dacią i jestem zielony w temacie.
chriskb - 2014-02-13, 05:01

Witaj :-)

Czytanie Forum skróci czas oczekiwania

brian7414 - 2014-02-13, 05:17

I tak ma być w miarę szybko coś około 04.04 ale to się jeszcze zobaczy :-)
Marek1603 - 2014-02-13, 06:27

Witam w klubie.

Polecam na początek zapoznać się z obowiązującymi zasadami na forum.
http://www.daciaklub.pl/forum/viewtopic.php?t=1556

pluto - 2014-02-13, 07:21

Witaj ;-)
piotr. z - 2014-02-13, 08:26

Witamy w klubie ;-)
Dar1962 - 2014-02-13, 08:36

;-)
TD Pedro - 2014-02-13, 13:57

witaj w Klubie... :-)
krakry1 - 2014-02-13, 19:28

Witaj. :mrgreen:
48piotr - 2014-02-14, 10:43

Witaj :-)
brian7414 - 2014-04-08, 10:22

Witam,Dusterek już fizycznie jest mój zarejestrowany czeka w salonie na montaż instalacji gazowej. Nastąpi to najprawdopodobniej dziś :-) i faktycznie kwestia około 1-2 dni do odbioru.....ale i tu zaczyna się mały problem :-( .Brakuje trzech zamówionych pakietów:
pakiet Adventure
pakiet Country
pakiet Comfort
Podobno są w transporcie z Francji i trzeba oczekiwać(a wiadomo z innego źródła , że zostały zatrzymane przez Francuzów)jeśli to będzie trwało w nieskończoność czy istnieje możliwość odbioru samochodu bez tych pakietów a później ich dodanie w momencie gdy dotrą do salonu? . Proszę o informacje jeśli ktoś miał podobne sytuacje . I czy często się zdarzają takie sytuacje w salonach z góry dziękuję za pomoc.

Szkoda,że nie znalazły się osoby chętne do udzielenia informacji(pewnie mieliście podobne przypadki)no cóż ale jako niepełnoprawny członek klubu jestem chwilowo niewiarygodny.