Marka: Citoren
Model: Berlingo
Silnik: 1.6 VTI
Rocznik: 2011
Wersja: [Inna].[nie dotyczy]
Dołączył: 22 Maj 2009 Posty: 4273 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-08-16, 20:36
Znow "odstawili" dacie jesli chodzi o design. Ładne autko, troszke megane w miniaturce. Dacia zostanie nadal brzydszym, tanszym, bekartem Chyba, ze spadna nam "ochłapy" z clio 2010 ? W moim odczuciu Duster jest ładny, Sandero akceptowalne zas Logan i Logan MVC prosza sie o facelifting znaczacy.
Ostatnio zmieniony przez mekintosz 2011-08-16, 20:39, w całości zmieniany 1 raz
nic nie chce mówić, ale imho clio III jest ładniejsze. Sory ale te wszystkie udziwnienia nie podobają mi się - samochód ma być kanciasty i koniec, jak to później wyklepać?!
Kolorek ładny, przydałby się taki w MCV...
I zielony też (widziałem kiedyś na własne oczy ciemnozielonego Logana z pierwszego okresu produkcji - czyli jednak można...)
Wizualnie fajne autko, rozmiarowo na tych fotkach wygląda jak kompakt - może to złudzenie, a może tylko "nadmuchane" kształty nadwozia?... Widzę jeden mankament - stosunkowo szerokie tylne słupki + unosząca się linia szyb w tylnych drzwiach mogą zaowocować kiepską widocznością podczas cofania
Do szwajcarskiego Auto Salonu jeszcze przeszło pół roku, ale dziennikarze z brytyjskiego „Auto Express” dotarli już do zdjęć najnowszej wersji Renault Clio, która zadebiutować ma dopiero na genewskich targach. Auto nosi piętno koncepcyjnego DeZira – widać, że wizje Laurensa van den Ackera są intensywnie wcielane w życie.
Czy nowa wersja Clio może się podobać? Jestem zdania, że tak. Odświeżony model sprawia wrażenie przede wszystkim zauważalnie dłuższego, niż dotychczas oferowana wersja. Dynamiczne linie powodują, że nawet stojące auto wygląda, jakby się prężyło do skoku. To zasługa ostro w górę poprowadzonej dolnej linii bocznych szyb oraz szeregu ciekawych przetłoczeń karoserii. Agresywnego charakteru nadaje nadwoziu także delikatny spojler wieńczący pokrywę bagażnika.
Przednia część nadwozia nawiązuje zarówno do wspomnianego już elektrycznego DeZira, jak i do późniejszych konceptów – zwłaszcza Captura, którego można było obejrzeć niespełna pół roku temu w Genewie. Światła LED do jazdy dziennej, to już dziś niemal standard, ale niekoniecznie w tym segmencie rynku.
Dość spora tylna szyba nie powinna ograniczać widoczności, choć z pewnością znajdą się malkontenci narzekający na szerokość słupków C, zupełnie im zresztą nie przeszkadzającą w innych samochodach tego segmentu...
O wnętrzu, czy jednostkach napędowych póki co nie da się powiedzieć nic pewnego, ale wygląda na to, że Clio nam urośnie i znowu będzie ważnym graczem w segmencie aut miejskich. Pod maskę ma trafić 900-centymetrowa trzycylindrowa jednostka benzynowa o mocy aż 110 KM i momencie obrotowym sięgającym 160 Nm. Średnie spalanie tego silnika ma wynosić tylko 3,1 litra na 100 km, dzięki czemu średnia emisja dwutlenku węgla osiągnie poziom 95 g/km. Ta jednostka napędowa pojawiła się już w koncepcyjnym modelu R-Space, który również pokazano w Genewie.
Przewiduje się za to, że w wersji RS zniknie silnik 2.0, który zostanie zastąpiony przez turbodoładowaną jednostkę 1.6.
Cytat:
Nowe Clio trafi do salonów sprzedaży latem przyszłego roku.
czyli do lata przyszłego roku nadal ludzie będą mieli problem Clio czy Sandero, potem na pewno CLio zdrożeje i problemu nie będzie
_________________ Jestem handlowcem w salonie Carrara w Lublinie. Szukasz oferty na Nową Dacie? Pisz PW lub na e-mail
Marka: Dacia
Model: Logan Ambiance
Silnik: 1390 cm, 75 KM
Dołączył: 19 Wrz 2007 Posty: 548 Skąd: Katowice
Wysłany: 2011-09-06, 19:49
W Niemczech wciąż jeszcze sprzedają Renault Clio II . Czyli teraz jego miejsce zajmie III... Jak spojrzałem, to pierwsze skojarzenie-BMW 1 w bardziej dynamicznym i sportowym nadwoziu Już 24 września debiutuje konkurentka Clio IV-nowa Toyota Yaris.
Ale co tam nowe Clio, nowa Yaris, stare, ale wciąż jare Sandero, gdy nadchodzi cenowy przebój z Chin :
Europejskim hitem Great Wall Motor ma być model Voleex, który w wersji hatchback (C10) wygląda z zewnątrz jak Toyota Yaris. Atutem pojazdu jest mocny silnik 1.5l o mocy 105 KM, obszerne wnętrze i (w wersji sedan C30) bagażnik o poj. przekraczającej 500 litrów. Co ciekawe, klienci mogą zamówić przekładnię CVT przystosowaną do ręcznej zmiany przełożeń, ESP i boczne poduszki powietrzne. W testach zderzeniowych pojazd otrzymał w Chinach 5 gwiazdek, które odpowiadają 4 europejskim. Jego ceny będą rozpoczynać się od 12 500 BGN, czyli około 25 000 PLN.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum