Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 16V 105
Rocznik: 2012
Wersja: Delsey
Dołączył: 25 Mar 2012 Posty: 43 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-04-26, 22:01 Wtyczka ISO , złącze, kostka.
Słuchajcie dziś zabrałem się za podłączanie radia spodziewałem się że znajdę tam złączę ISO takie jak na obrazku:
Ku mojemu zdziwieniu znalazłem tam 4 wtyczki, które to przedstawiam:
1.
2.
3.
no i jeszcze jest antena ale jej zdjęcia nie robiłem :D.
Zadzwoniłem na jerozolimskie co by się zapytać czy mają przejściówki takie, Pan powiedział że nie mają i że nie będą mieć bo nie produkują czegoś takiego 0_o.
Więc olałem i zwracam się do was z pytaniem co to za typ przejściówki czy można to dostać w warszawie? Pomijam fakt iż byłem w media tam następny jakiś znawca mówił coś o mikroISO ale nie słyszałem o tym wcześniej, zobaczyłem jeszcze do nora auto tam też nic, jedyne co znalazłem bardzo podobne wręcz prawie pasujące to jakaś przejściówkę do nissana. Czekam na jakieś sugestie bo otępiałem.
Mam propozycję aby skontaktować się z:
AUTO-SONIC
ul. Granitowa 59
43-155 Bieruń
Odbiór osobisty możliwy tylko
po kontakcie telefonicznym.
tel: 664 094 214
784 888 557 (wysyłka towaru)
gg: 1014580
e-mail auto-sonic@wp.pl
Na pewno będą mieli przejściówkę na ISO jak na 1-szym zdjęciu do złącza z 2-go zdjęcia od góry. Pamiętam, że podobne połączenie było w Polonezie i Daewoo Nexia od 1995 roku
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 16V 105
Rocznik: 2012
Wersja: Delsey
Dołączył: 25 Mar 2012 Posty: 43 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-04-27, 15:23
yakov napisał/a:
Hm - zaraz, zaraz - to jest od Dustera? - no to w ASO powinni chyba takie przelotki mieć?
Cytat:
Zadzwoniłem na jerozolimskie co by się zapytać czy mają przejściówki takie, Pan powiedział że nie mają i że nie będą mieć bo nie produkują czegoś takiego 0_o.
Chodziło o ASO w Jerozolimskich, zadzwoniłem dziś do Mor ASO, ktoś bardziej konkretny odpowiedział, iż Renault projektuję taką przejściówkę już od miesiąca i nie wiadomo kiedy będzie. Zastanawia mnie czy ktoś nie ma jakiejś informacji serwisowej co do tego nowego radia jeśli chodzi o podłączenie pinów bo chyba tylko to mi teraz pozostaje. Wydaje mi się że bebechy produkuje teraz clarion, dobrze mi się wydaję?
Jesli chcesz miec koniecznie oryginalna przejsciowke to musisz czekac, ja jednak bym zlokalizowal kabel zolty, czerwony, czarny i glosnikowe (nie zdziwie sie ze to kosc z 8 wejsciami) i zrobil sobie wszystko sam...
Marka: Dacia, Fiat
Model: Sandero, Tipo
Silnik: 1.4 MPI, 1.4 16V
Rocznik: 2008, 2016
Wersja: Laureate 5 os. Pomógł: 66 razy Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 3233 Skąd: Łódź
Wysłany: 2012-04-27, 19:51
Szara wtyczka( ta mała ) jest od pilota.
Resztę można by po kolorach kabli chyba zlokalizować.
Czerwony - plus bezpośrednio z aku
Żółty - plus włączany stacyjką
czarny - masa
niebieski - to napięcie od świateł pozycyjnych - funkcja przygasania wyświetlacza po włączeniu świateł
I glośniki - tu jest problem bo co model dacii to kolory przewodów są inne.
Uran pokaż lepiej kolory przewodów w tych wtyczkach.
_________________
Ostatnio zmieniony przez jackthenight 2012-04-27, 19:52, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 16V 105
Rocznik: 2012
Wersja: Delsey
Dołączył: 25 Mar 2012 Posty: 43 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-04-27, 21:28
jackthenight napisał/a:
Szara wtyczka( ta mała ) jest od pilota.
Resztę można by po kolorach kabli chyba zlokalizować.
Czerwony - plus bezpośrednio z aku
Żółty - plus włączany stacyjką
czarny - masa
niebieski - to napięcie od świateł pozycyjnych - funkcja przygasania wyświetlacza po włączeniu świateł
I glośniki - tu jest problem bo co model dacii to kolory przewodów są inne.
Uran pokaż lepiej kolory przewodów w tych wtyczkach.
Drugiej kostki wtedy nie robiłem zdjęć :( niestety teraz jest ciemno jutro zrobię więcej fotek. Jak montowałem głośniki to w boczkach były kolory: zielony z czarnym paskiem i biały.
Później w tej kostce jest :
czerwony to plus bezpośrednio z akumulatora
czarny to masa.
Natomiast w drugiej kostce tej białej:
widzę przewody niebieski , zielony, biały i czerwony.
Niebieski to wygaszanie podświetlenia przy włączonych światłach.
Zielony - to napięcie 12V włączane stacyjką (w poprzednich daciach był to żółty)
Białe nie wiem do czego jest.
Czerwony to na pewno napięcie bezpośrednio z akumulatora
_________________
Ostatnio zmieniony przez jackthenight 2012-04-28, 07:32, w całości zmieniany 3 razy
Później w tej kostce jest :
czerwony to plus bezpośrednio z akumulatora
czarny to masa.
Artur
Czyli tak kostka 1:
1. Czarny = MASA
3. Zielony = ?
4. Szary = ?
5. Szary z czerwonym paskiem = ?
6. Zielony z czarnym paskiem = ?
7. Brązowy = ?
8. Żółty /wpadający w beż/ = ?
9. Biały = ?
10. Szary = ?
12. Czerwony = PLUS Z AKU
(reszty z znakami zapytania nie podwałem bo bałem się że się pomylę)
Cytat:
widzę przewody niebieski , zielony, biały i czerwony.
Niebieski to wygaszanie podświetlenia przy włączonych światłach.
Zielony - to napięcie 12V włączane stacyjką (w poprzednich daciach był to żółty)
Białe nie wiem do czego jest.
Czerwony to na pewno napięcie bezpośrednio z akumulatora
A w 2 kostce kable się powtarzają?
Dodam, iż w kostce numer 1 czarny i czerwony mają największy przekrój więc na pewno są to PLUS i MINUS.
W 2 kostce kable są o mniejszym przekroju.
Ostatnio zmieniony przez uran 2012-04-28, 22:36, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Dacia, Fiat
Model: Sandero, Tipo
Silnik: 1.4 MPI, 1.4 16V
Rocznik: 2008, 2016
Wersja: Laureate 5 os. Pomógł: 66 razy Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 3233 Skąd: Łódź
Wysłany: 2012-04-29, 11:24
uran napisał/a:
Czyli tak kostka 1:
1. Czarny = MASA
3. Zielony = ?
4. Szary = ?
5. Szary z czerwonym paskiem = ?
6. Zielony z czarnym paskiem = ?
7. Brązowy = ?
8. Żółty /wpadający w beż/ = ?
9. Biały = ?
10. Szary = ?
12. Czerwony = PLUS Z AKU
3. Zielony = minus głośnika tylnego prawego
4. Szary = plus głośnika tylnego prawego
5. Szary z czerwonym paskiem = minus głośnika przedniego prawego
6. Zielony z czarnym paskiem = minus głośnika przedniego lewego
7. Brązowy = plus głośnika tylnego lewego
8. Żółty /wpadający w beż/ = minus głośnika tylnego lewego
9. Biały = plus głośnika przedniego lewego
10. Szary = plus głośnika przedniego prawego
W kostce 2 zielony to napięcie po stacyjce - sprawdź jeszcze miernikiem czy po przekręceniu kluczyka na zielonym pojawi się napięcie.
Oraz sprawdź na którym przewodzie niebieskim pojawi się napięcie po włączeniu pozycyjnych.
Kostka 3 to najprawdopodbniej pilot. Masz pliot w konsoli kierownicy ?
Pozostałe kable w kostce 2 nie wiem do czego są. Może się okazać, że antena ma wzmacniacz i są to kable od wzmacniacza - nie nie mam pojęcia - czysto teraz teoretyzuje.
Ale reasumując masz plus, minus, plus po stacyjce, głośniki, napięcie po pozycyjnych - czyli każde radio możesz już podłączyć.
Dodatkowy kabel moze byc np dla automatycznej anteny itp.
A tu jakby ktos chcial te wtyczki z ziemniaka wystrugac to dokladne rysuki :)
http://www.te.com/commerc...pdf%7F1379659-1
Marka: Dacia, Fiat
Model: Sandero, Tipo
Silnik: 1.4 MPI, 1.4 16V
Rocznik: 2008, 2016
Wersja: Laureate 5 os. Pomógł: 66 razy Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 3233 Skąd: Łódź
Wysłany: 2012-04-30, 05:15
Tak, pilota fizycznie nie masz, ale wtyczka do podłączenia pilota w konsoli kierownicy znajduje się na pewno. Od strony radia pilot to ta mała szara wtyczka - wszystko na to wskazuje.
W modelach DST,SAN,LOG otychczasowe złącza ISO zostały zastąpione złączami TH/NS.
Obecnie do zamontowania radia w DST, LOK, LOV i SAN potrzebna jest
„przejściówka” ze złączy fabrycznych na złącza radiowe ISO (ref.:8201339134) oraz
element przystosowujący antenę (nr ref.: 7711426161).
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 16V 105
Rocznik: 2012
Wersja: Delsey
Dołączył: 25 Mar 2012 Posty: 43 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-04-30, 13:26 Re: Zmiany złącz ISO
Zbychu504 napisał/a:
W modelach DST,SAN,LOG otychczasowe złącza ISO zostały zastąpione złączami TH/NS.
Obecnie do zamontowania radia w DST, LOK, LOV i SAN potrzebna jest
„przejściówka” ze złączy fabrycznych na złącza radiowe ISO (ref.:8201339134) oraz
element przystosowujący antenę (nr ref.: 7711426161).
Dzwoniłem właśnie do ASO na puławską i nr 8201339134 nie występuję w bazie Renault :(.
zadzwoń raz jeszcze i zapytaj czy Przeglądali ostatnio flash marketingu i dystrybucji nr16 :) nr występuje i jest to część oficjalnie fabrycznie oryginalnie itd do modeli Dacia!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum