Marka: renault
Model: thalia
Silnik: 1,2 benzyna Pomógł: 6 razy Dołączył: 20 Wrz 2007 Posty: 1106 Skąd: krakow
Wysłany: 2013-04-08, 21:39
I to nie mit, jak piszą nasi żurnaliści. Na niemieckim autobahnie zrobiłem wg GPS 178 km/h. Na polskim paliwie z biedą to co danych katalogowych. pozdr
Marka: była Dacia jest Nissan
Model: była Duster jest Pathfinder
Silnik: było 1,6 16V 4x4+LPG jest 2.5 dci 4x4reduktor
Rocznik: było 2010 jest 2006
Wersja: Laureate Pomógł: 3 razy Dołączył: 16 Maj 2012 Posty: 515 Skąd: Śląsk Cieszyński
Wysłany: 2013-04-11, 07:16
Sprawdziłem na gazie. Licznikowo: 162 do 165 ale miałem przy tym ok .4800 rpm. Potem było lekko z górki i obroty 5600 miałem przy 180.
Przy tym zaznaczam, że do 155 auto rozpędza się w miarę szybko (o ile można użyć takiego sformułowania wobec DD ). Powyżej 155 to już trzeba poczekać aż się rozhula . - co nie zmienia faktu, ze jest to auto przewidziane do innych celów i że daje mi z powodu tych innych celów mnóstwo przyjemności z jazdy:!:
Moj 4x4 benzine wiozac 2 osoby do 150 rozpedzia sie jeszcze w miare, do 160 opornie, ale idzie, ale powyzej trzeba troche poczekac. Na prostej do 170 w koncu dobija, z lekka gorka i wiaterkiem przekroczylem 180:] .. i to wszystko na lpg:D. Ciekawe, jakby bylo na samej benzynie, mysle, ze ze 2% lepiej, bo opory powietrza sa juz tak duze przy tak wysoko zawioszonym aucie, ze nic tu nie pomoze.
Marka: była Dacia jest Nissan
Model: była Duster jest Pathfinder
Silnik: było 1,6 16V 4x4+LPG jest 2.5 dci 4x4reduktor
Rocznik: było 2010 jest 2006
Wersja: Laureate Pomógł: 3 razy Dołączył: 16 Maj 2012 Posty: 515 Skąd: Śląsk Cieszyński
Wysłany: 2013-04-15, 11:57
Zawsze jak jadę maksymalnie moim Dusterem to zastanawiam się: a może tak włączyć dmuchawę na 4 to pęd wciąganego powietrza pomoże mi uzyskać choć te 2 -3 km na godzinę więcej
a może tak włączyć dmuchawę na 4 to pęd wciąganego powietrza pomoże mi uzyskać choć te 2 -3 km na godzinę więcej
raczej zmniejszysz przyczepność ... wlot zasysanego powietrza znajduje się prawie poziomo pod szybą i "turbo ssanie" gotowe podnieść drakulkę do góry...
z was to są hardkorowcy ja się boje rozpędzić do 100 bo mnie znosi z jednego pasa ruchu na drugi pas.; a co dopiero przy większej prędkości. chyba ,że nie macie w ogóle wiatru.
Marka: DUSTER I 1,5 dCi 90KM
Model: TESLA model 3 LR
Silnik: 440 KM
Rocznik: 2021, 2022 Pomógł: 5 razy Dołączył: 24 Gru 2011 Posty: 549 Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2013-04-22, 18:22
DUSTER 1,5 dCi 90 KM 4x2 prędkość prawie 170 km/h - gdyby nie obsługa jedną ręką aparatu pokusiłbym się o dalszą walkę bo nawet nie było tak źle ze sterownością auta
image.jpg
Plik ściągnięto 314 raz(y) 102,01 KB
_________________ Tesla 3 LR 82 kWh 4x4 440 KM 2022r. - 14,0 kWh/100 km
Renault ZOE II 52 kWh 2020r. - 13,0 kWh/100 km
witam - a'propos prędkości maksymalnej. Do dziś nie niem, jaka jest prędkość maksymalna mojego egzemplarza w warunkach drogowych, bo jazda powyżej 130 jest już i tak wystarczająco zniechęcająca akustycznie i beznynowo-ekonomicznie, że do głowy mi nawet nie przyszło gonić go szybciej
ufff. a juz myślałem, że jestem wyjątkiem :)
u mnie dokładnie tak samo.. Po mieście jeżdżę na 6 biegu.
A na autostradzie też tak do 130 km/h bo potem rzeczywiście głośno i nieekonomicznie.
(żona się cieszy, bo po przesiadce z A6 2,5 to jakieś 70 km/h wolniej)
Co do prędkości max. w 1,6 16V to na autostradzie osiągnąłem ok. 150 km/h, ale wrażenia akustyczne nie pozwalały długo jechać z tą prędkością.
Ogólnie mi to nie przeszkadza.. To auto traktuję jako rekreacyjne a nie sportowe więc już przywykłem.. (a w zimie spod świateł i tak jestem pierwszy :)))
Marka: była Dacia jest Nissan
Model: była Duster jest Pathfinder
Silnik: było 1,6 16V 4x4+LPG jest 2.5 dci 4x4reduktor
Rocznik: było 2010 jest 2006
Wersja: Laureate Pomógł: 3 razy Dołączył: 16 Maj 2012 Posty: 515 Skąd: Śląsk Cieszyński
Wysłany: 2013-04-24, 06:53
krotsze rozplanowanie biegów w Dusterze jest za to bezcene w terenie. 1 i wsteczny w błocie,piasku , górach są tak silne, że Dacia daje sobie radę w terenie mimo tylko 105 koni. A komu to przeszkadza, że zamiast 5 wrzucam 6, i że wolne zakręty w mieście biorę z 3 zamiast z 2.
- jest nas więcej...
- nie wiem ile moja drakulka jest w stanie maksymalnie wyciągnąć, nie testowałem pod tym kątem, najszybciej (150 km/h) jechałem na krótkich odcinkach autostradą na Węgrzech i to nie z chęci bicia rekordu tylko trochę mi się spieszyło, szybciej to jednak ryzyko mandatu a i aż takiej potrzeby nie miałem...
kibelki są tam co kilkanaście kilometrów ale nie róbmy OT chociaż i tak już "namieszałem" bo temat dotyczy dustera 4x4 "w dizlu" a ja pomykam "na gazie" na szczęście nie jestem odosobniony bo przede mną wypowiadali się również inni: czy to bez 4x4 czy też "nie dizle"
Ostatnio pokusiłem sie o sprawdzenie co moja Dacia potrafi no i licznik pokazał 180km/h czyli nie jest źle ale to nie jest samochód stworzony do takich prędkości
Marka: DUSTER I 1,5 dCi 90KM
Model: TESLA model 3 LR
Silnik: 440 KM
Rocznik: 2021, 2022 Pomógł: 5 razy Dołączył: 24 Gru 2011 Posty: 549 Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2013-05-31, 12:46
okey32 napisał/a:
Ostatnio pokusiłem sie o sprawdzenie co moja Dacia potrafi no i licznik pokazał 180km/h czyli nie jest źle ale to nie jest samochód stworzony do takich prędkości
Zgadzam się, nie jest stworzony, ale wrażenia z jazdy bezcenne
_________________ Tesla 3 LR 82 kWh 4x4 440 KM 2022r. - 14,0 kWh/100 km
Renault ZOE II 52 kWh 2020r. - 13,0 kWh/100 km
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum