Porównałem test Lodgy i Citana .... i nie wiem czemu w Lodgy przyczepili się do odkształceń słupka przedniego jeśli identycznie zachowuje się Citan (tylko Lodgy testowano w wersji prawostronnej a Citana lewostronnej).
Generalnie porównywalne konstrukcje , Dokker pewnie zachowuje się identycznie.
In the frontal impact, the screen pillar was heavily deformed at the top of the windscreen and the roof was bent in front of the B-pillar. The rear passenger floor panel and tunnel were completely separated, extending into the driver's footwell and the transmission tunnel was deformed between the front seats.
jestem zawiedziony instytucją Euro Ncap niby niezależna instytucja a po cichaczu ogłaszają rezultaty nie dość że podali wyniki tylko Mercedesa to gdybym ja nie wszedł na stronę instytucji by sprawdzić kiedy będą kolejne wyniki testów zderzeniowych to bym się nie dowiedział ze Citana rozbili.
Ale jak by to Dacia znowu dostała by 3 gwiazdki to by była wrzawa i naśmiewanie się.
_________________ Jestem handlowcem w salonie Carrara w Lublinie. Szukasz oferty na Nową Dacie? Pisz PW lub na e-mail
Czyli nie tylko poduszkami bezpieczenstwo mierzymy
To jest niedopowiedzenie roku d; - nigdy tak nie było. Podstawą zawsze jest konstrukcja - ani za twarda, ani za miękka, oraz właściwie ukształtowana geometrycznie, a potem pasy (bezwładnościowe, lepiej z napinaczami, a najlepiej jeszcze z ogranicznikami napięcia). Dopiero następne są poduchy, jako dodatkowe wspomaganie i to tylko jeśli wcześniejsze zabezpieczenia dobrze działają - bo w marnej konstrukcji i bez pasów to same "jaśki" raczej jeszcze bardziej zaszkodzą, zamiast pomóc...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum