Marka: Dacia
Model: Duster 1.6 16V
Silnik: K4M (105KM)
Rocznik: 2015
Wersja: Duster Pomógł: 5 razy Dołączył: 11 Lip 2011 Posty: 651 Skąd: ok. Warszawy
Wysłany: 2013-06-16, 10:16
laisar napisał/a:
d3mol3k napisał/a:
Czyżby tak miał wyglądać w następnym wcieleniu nowy Duster?
Przecież napisali - wyłącznie jako nissan.
No z takimi wiekszymi zmianami to rozumiem, ze mogliby to wypuscic jako Nissan (Terrano?), bo z wczesniejszych zapowiedzi wynikalo, ze to mialo byc kolejne wcielenie Dustera po tylko kosmetycznych zmianach, a wtedy byloby raczej dziwne gdyby wypuscili takie blizniacze maszyny na jednym rynku, zwlaszcza gdyby jeszcze z Qashqaiem na dokladke.
Marka: Dacia
Model: Każda
Silnik: Każdy
Rocznik: 2013
Dołączył: 13 Cze 2013 Posty: 7 Skąd: Warszawa - Decar
Wysłany: 2013-06-20, 15:35
A ja mam dla Was ploteczkę prosto ze źródła: najprawdopodobniej Duster po FL otrzyma do wyboru nowe serce - silnik 1.2l Tce 130 koni, mały, ale z turbo daje radę. Nie mogę się doczekać kiedy porównam go do mojego ulubionego 1.5 Dci. Plotka oficjalnie nie potwierdzona, ale raczej można ją brać za pewnik.
_________________ Pracownik salonu Dacia/Renault Decar Sp. z o.o. w Warszawie przy Modlińskiej 154b. Jestem obecny na tym forum by móc udzielać odpowiedzi na nurtujące was pytania zasięgając informacji ze źródła, a także informować o promocjach, nowościach i eventach.
Marka: Dacia
Model: Każda
Silnik: Każdy
Rocznik: 2013
Dołączył: 13 Cze 2013 Posty: 7 Skąd: Warszawa - Decar
Wysłany: 2013-06-20, 17:05
Takie dostałem info od kogoś z centrali, a mocy w dusterze nigdy za dużo :)
_________________ Pracownik salonu Dacia/Renault Decar Sp. z o.o. w Warszawie przy Modlińskiej 154b. Jestem obecny na tym forum by móc udzielać odpowiedzi na nurtujące was pytania zasięgając informacji ze źródła, a także informować o promocjach, nowościach i eventach.
Marka: Dacia
Model: Duster 4X2
Silnik: 1,5 dCI 110 KM
Rocznik: 2011
Wersja: Laureate Pomógł: 7 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 846 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-06-20, 18:43
Matys napisał/a:
A ja mam dla Was ploteczkę prosto ze źródła: najprawdopodobniej Duster po FL otrzyma do wyboru nowe serce - silnik 1.2l Tce 130 koni, mały, ale z turbo daje radę. Nie mogę się doczekać kiedy porównam go do mojego ulubionego 1.5 Dci. Plotka oficjalnie nie potwierdzona, ale raczej można ją brać za pewnik.
Witaj Matys jak się u Was pojawi na demo to ja się melduję ze swoim dCI do porównania. Już się nie mogę doczekać
Marka: Dacia
Model: Każda
Silnik: Każdy
Rocznik: 2013
Dołączył: 13 Cze 2013 Posty: 7 Skąd: Warszawa - Decar
Wysłany: 2013-06-21, 09:07
Jak tylko się pojawi to od razu o tym poinformuję :)
_________________ Pracownik salonu Dacia/Renault Decar Sp. z o.o. w Warszawie przy Modlińskiej 154b. Jestem obecny na tym forum by móc udzielać odpowiedzi na nurtujące was pytania zasięgając informacji ze źródła, a także informować o promocjach, nowościach i eventach.
Marka: Dacia
Model: Każda
Silnik: Każdy
Rocznik: 2013
Dołączył: 13 Cze 2013 Posty: 7 Skąd: Warszawa - Decar
Wysłany: 2013-06-21, 11:02
Właśnie się dowiedziałem, że od poniedziałku będzie u nas w salonie testowy Renault Scenic z tym silnikiem 1.2 130 Tce, więc jeśli ktoś jest chętny, to zapraszamy na test
_________________ Pracownik salonu Dacia/Renault Decar Sp. z o.o. w Warszawie przy Modlińskiej 154b. Jestem obecny na tym forum by móc udzielać odpowiedzi na nurtujące was pytania zasięgając informacji ze źródła, a także informować o promocjach, nowościach i eventach.
Marka: Ford
Model: Focus III
Silnik: 1.6 EB 150KM
Rocznik: 2013 Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Paź 2010 Posty: 150 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2013-06-21, 16:14
Swoją drogą jak się patrzy na osiągi papierowe tego silnika, to wcale tyłka nie urywa. Np. Megane. Z 1.2 TCe 130 sprint do setki trwa 10,7 sekundy, a ze starym 1.6 16V 110 trwa 10,5 sekundy. Prędkość maksymalna ta sama.
Ja wiem, że papier papierem, a turbo się inaczej jeździ, ale bez przesady... To jest w tej chwili najmocniejszy silnik benzynowy oferowany w Megane (pomijając Megane coupe)
jak się patrzy na osiągi papierowe tego silnika, to wcale tyłka nie urywa
Ale po co miałyby urywać? Przecież w codziennym użytkowaniu najistotniejsze parametry to wcale nie są osiągi maksymalne- ani moment, ani moc, czy właśnie przyśpieszenie 0-100. I tak naprawdę one nigdy zupełnie o niczym nie świadczyły...
laisar, pozwól, że każdy sam sobie określi, co jest dla niego ważne. Dane techniczne: 0-100 i prędkość maksymalna stały się wyznacznikami, które w założeniu miały Ci mówić o ogólnej wydajności. I często mówią.
Marka: Dacia
Model: Każda
Silnik: Każdy
Rocznik: 2013
Dołączył: 13 Cze 2013 Posty: 7 Skąd: Warszawa - Decar
Wysłany: 2013-06-23, 10:21
Dla mnie te wartości są ważne, bo lubię bawić się samochodem i szukać jego limitów (jeśli auto ma sportowe zacięcie), z drugiej strony interesuje mnie ekonomiczna strona motoryzacji i gdy tego sportowego sznytu brakujeto bawię się w osiąganie spalania niższego niż podaje producent (w większości przypadków się da, ale nie jest to łatwe). W tym przypadku osiągi będą zmienne, bo wpływ na pracę turbo mają temperatura powietrza, ciśnienie i wysokość nad poziomem morza, czyli rozrzedzenie powietrza. Sądzę, że 1,2 będzie palił mniej niż 1,6, ale osiągi będą zmienne. By the way, przy porównaniach przyspieszenia 0-100 nawet samochody o stosunkowo niewielkiej mocy powinny mieć takie samo ogumienie, a wątpię by było tak w tym przypadku - dane producentów zwyczajnie są orientacyjne. Chcesz znać realne wartości - zorganizuj G-Tech i mierz sam :)
_________________ Pracownik salonu Dacia/Renault Decar Sp. z o.o. w Warszawie przy Modlińskiej 154b. Jestem obecny na tym forum by móc udzielać odpowiedzi na nurtujące was pytania zasięgając informacji ze źródła, a także informować o promocjach, nowościach i eventach.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum