Wszystko zależy od wymiarów - jeśli w 3 rzędzie zmieści się ktoś większy niż dziecko do 10 lat, to będzie można się zastanawiać, czy to konkurent.
...Aczkolwiek składane na płasko siedziska nie są najlepszym prognostykiem - w kompaktach chyba jedynie w orlando są wystarczająco duże, a czasem nawet w większych autach ten typ siedzeń to porażka...
Ten Fiat jest tak paskudny że aż oczy wypadają - jakaś krzyżówka mini, fabii i multipli. Ja wiem że to kwestia gustu, ale po prostu nie mogę na niego patrzeć. Proporcje wnętrza też wskazują że w drugim i trzecim rzędzie to przedszkolaki będą mieć wygodnie (przednie fotele są maksymalnie dosunięte do przodu).
Ostatnio zmieniony przez DrOzda 2013-06-20, 07:46, w całości zmieniany 1 raz
No cóż - wygląd to rzecz gustu. Choć przyznam się iż wygląda także dla mnie nieciekawie.
Wygląd to rzecz gustu i mnie się podoba... przynajmniej na zdjęciach, bo nie widziałem go jeszcze "na żywo".
Uważam jednak, że to auto nie może być konkurentem Dacii - jest dużo droższe. Można powiedzieć - poza zasięgiem dla przeciętnej polskiej rodziny.
Ten Trekking przypomina obuwie trekkingowo-spacerowe
Natomiast Tai-Gun? Produkcja w Rosji i Brazylii: może jako "тягач для валки деревьев" wszakże i dzungla i tajga czekają na wyrąb.
_________________ Czy chcesz, żeby Twoja pralka była inteligentniejsza od Ciebie?
Jest: Duster 1.6 16V 4x2 Laureate "Dragster":
Sageata Albastra Carpaţi Pentru Gaz ;)
Był: Logan 1.6 8V MPI Laureate "Rumburak"
Ostatnio zmieniony przez piotrres 2013-08-19, 23:34, w całości zmieniany 2 razy
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 4x2
Rocznik: 2011
Wersja: Laureate
Dołączył: 12 Mar 2009 Posty: 371 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-08-28, 22:28
Yeti jest brzydkie, kosztuje najmarniej 67 tysięcy w cenniku, za wszystko trzeba po kilkaset złotych dopłacić (głupie koło zapasowe 700 zł!) o jakiej konkurencji do Dacii w ogóle tu mowa?
5 gwiazdek, ale ponadto EuroNCAP uznało, że to najbezpieczniejsze auto jakie testowali - lepsze było tylko Volvo V40 i Alfa Giulietta (ale różnica nie jest duża).
popatrzmy na filmy
http://www.euroncap.com/p...ba-76a4699b081e
widać że auto naprawdę dobrze zachowuje się podczas testów. Widać że Chińczycy postanowili wejść na rynek całkiem poważnie, ale też cena jest poważana 20tyś Euro to sporo jak na samochód z średniej pułki
_________________ Jestem handlowcem w salonie Carrara w Lublinie. Szukasz oferty na Nową Dacie? Pisz PW lub na e-mail
Dostępny jest już w pierwszym europejskim salonie w Bratysławie właśnie za ponad 20 tys. euro (bodajże 20.900 euro) w jednej jedynej wersji Elegance z silnikiem 1.6T 156 KM z kompletnym wyposażeniem. Drogo, ale holenderski importer (który obsługuje również Europę Środkowo-Wschodnią) obiecuje, że wraz z rozwojem sprzedaży cena spadnie poniżej 20 tys. euro.
Czym powalczą? Kompletnym wyposażeniem, bdb bezpieczeństwem oraz warunkami gwarancji. Ma być 5 lat, z czego pierwsze 3 lata za inspekcje /przeglądy/ nie zapłacimy ani grosza (strategia jak u śp. Daewoo).
O jakości powiemy za x lat, ale generalnie nie ma co patrzeć na "made in...". Spójrzcie na rynek smartfonów: w Chinach produkuje się przygniatającą większość podzespołów, jak i gotowych produktów, a jednak przy odpowiednim reżimie uzyskuje się bdb produkty jak Samsungi Note, Galaxy S Series (wiem, bo mam), ale też middle-endy jak ZTE czy Huawei (a także mało jeszcze u nas znane Xiaomi, Oppo). Tu naprawdę nie ma do czego się przyczepić.
_________________
Ostatnio zmieniony przez Rysiob 2013-09-26, 16:24, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Dacia --> Renault
Model: Duster 2 --> Kadjar
Silnik: 1.2 TCe 1.5 dCi EDC
Rocznik: 2017(m2018) --> 2017
Wersja: Prestige
Dołączył: 20 Kwi 2010 Posty: 1698 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-09-27, 08:25
Jak mają strategię, to raczej ceną powinni na początku powalczyć. Chyba, że udowodnią, że mają w Europie skład z częściami zapasowymi, bo inaczej kapota jak coś się stanie i trzeba będzie 3 tygodnie na część czekać. Ja za 20 tys. EUR nie pisałbym się, a lubię eksperymenty
Marka: Fiat
Model: Seicento SX
Silnik: 900 SPI
Rocznik: 1998
Dołączył: 17 Wrz 2013 Posty: 38 Skąd: SK / TJE / TOP / NO
Wysłany: 2013-09-27, 14:46
w porównaniu Daewoo czy TATA to moim zdaniem DACIA wypada lepiej pod wieloma względami.
Sam miałem dwa auta marki Daewoo czyli Tico i Nexia. No stylistyka tych auta nie powala. silniki? jedynie w tico robiło na mnie wrażenie a w nexii sporo palilo. Blacha? niestety masakra.
My z zona patrzymy na auto tanie w utrzymaniu i ekonomiczne. przegladalismy rozne marki do max 35 tys zl. wiem ze dacia jest pod marka renault.
- skoda? za ta cene to ma sie citigo...
- reno? clio ale ktore moim zdaniem niepraktyczne (bagaznik)
- chevrolet? jedynie w cenie to spark... za male...
itd itd.
Jedynie Dacia oferuje cos wiecej, praktycznego bo logan ma pojemny kufer a co ma dla nas to znaczenie, niske oplaty, utrzymanie.
Co ztego ze inne marki oferuja cos wiecej ale im wiecej to zle.... wiekszosc ma te bajery ze glowa boli a nam to nie potrzebne poniewaz potrzebujemhy pojechac z punktu A do punktu B.
chocby nie wiem co nie zmienie zdania i nadal jestem za ta marka i zaluje ze wczesniej sie na nia nie skusilem.
jakby ktos dalmi lepiej doposazone od dacii to nawet darmo bnym nie wziol.
a te chinskie auta... no moze beda mieli chetnych ale dacia bezpieczniejsza.
Zawsze mowie, zeby nie lekcewazyc Chinczykow. Z koreanskich aut tez sie kiedys smiano, a jeszcze wczesniej z japonskich (tak, tak, z japonskich!).
Juz jakis czas temu oswoilem sie z mysla, ze kolejnie moje nowe auto za kilkanascie lat pewnie bedzie wyprodukowane w Chinach. Marka moze byc chinska, ew. europejska (samodzielna lub przejeta przez Chinczykow), ale miejsce produkcji Chiny.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum