Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Ceny i zakres przeglądów
Autor Wiadomość
Cav 


Marka: Kia
Model: Sportage
Silnik: 1.7 crdi 115 KM
Rocznik: 2014
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 27 Paź 2013
Posty: 3019
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-08-07, 15:40   

d3mol3k napisał/a:
No to Dokker po kolejnym przeglądzie ma już 40000 km i się nie psuje. Jak na służbowe auto jest OK. Przegląd to wymiany standardowe oleju filtrów i takich tam. Koszt tylko: 738 PLN


Oj chyba nie tak tylko, jeszcze mi się nie zdarzyło tyle za przegląd płacić i to w droższych markach.
Inna sprawa że ze swoimi częściami zawsze.

Niemniej wychodzi, że to tanie serwisowanie Dacii to kolejny pic na wodę.
 
Boogie 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.5dCi
Rocznik: 2012
Wersja: Prestige 5 os.
Dołączył: 03 Sty 2013
Posty: 283
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-08-07, 15:45   

U mnie serwis z moimi częściami wyszedł 467zł (łącznie) Trzeba po prostu dzwonić i pytać, bo ceny między serwisami potrafią się sporo różnić.
Ostatnio zmieniony przez Boogie 2014-08-07, 15:45, w całości zmieniany 1 raz  
 
Cav 


Marka: Kia
Model: Sportage
Silnik: 1.7 crdi 115 KM
Rocznik: 2014
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 27 Paź 2013
Posty: 3019
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-08-07, 15:54   

Boogie napisał/a:
U mnie serwis z moimi częściami wyszedł 467zł (łącznie) Trzeba po prostu dzwonić i pytać, bo ceny między serwisami potrafią się sporo różnić.


I to jest cena w normie.
 
Domel2250 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1,6
Rocznik: 2012
Wersja: Ambiance 5 os.
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Gru 2011
Posty: 752
Skąd: internet
Wysłany: 2014-08-07, 15:57   

Cav napisał/a:
d3mol3k napisał/a:
No to Dokker po kolejnym przeglądzie ma już 40000 km i się nie psuje. Jak na służbowe auto jest OK. Przegląd to wymiany standardowe oleju filtrów i takich tam. Koszt tylko: 738 PLN


Oj chyba nie tak tylko, jeszcze mi się nie zdarzyło tyle za przegląd płacić i to w droższych markach.
Inna sprawa że ze swoimi częściami zawsze.

Niemniej wychodzi, że to tanie serwisowanie Dacii to kolejny pic na wodę.


Do tej pory serwisowałem w ASO dwie marki osobiście Fiata i Skodę-także uważane za tanie marki, oba autka to były benzynki, więc te tańsze w obsłudze i powiem tak: Jeszcze tak taniego serwisu jak w Daci (póki co) to nie miałem. Nic tylko jeździć i serwisować :-) . W skodzie, co prawda nie było dużo drożej, ale nigdy z materiałami Aso poniżej 500pln nie zszedłem.
PS. a swoją drogą nadal mnie dziwią niektóre ceny przeglądów przytaczane przez forumowiczów, zwłaszcza za autka takie same jak moje.
_________________
Były: Polonez Atu plus 1,6 gsi, Skoda Felicja HB 1,3 glx, fiat uno 0,9....
 
Cav 


Marka: Kia
Model: Sportage
Silnik: 1.7 crdi 115 KM
Rocznik: 2014
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 27 Paź 2013
Posty: 3019
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-08-07, 16:05   

Domel2250 napisał/a:
Cav napisał/a:
d3mol3k napisał/a:
No to Dokker po kolejnym przeglądzie ma już 40000 km i się nie psuje. Jak na służbowe auto jest OK. Przegląd to wymiany standardowe oleju filtrów i takich tam. Koszt tylko: 738 PLN


Oj chyba nie tak tylko, jeszcze mi się nie zdarzyło tyle za przegląd płacić i to w droższych markach.
Inna sprawa że ze swoimi częściami zawsze.

Niemniej wychodzi, że to tanie serwisowanie Dacii to kolejny pic na wodę.


Do tej pory serwisowałem w ASO dwie marki osobiście Fiata i Skodę-także uważane za tanie marki, oba autka to były benzynki, więc te tańsze w obsłudze i powiem tak: Jeszcze tak taniego serwisu jak w Daci (póki co) to nie miałem. Nic tylko jeździć i serwisować :-) . W skodzie, co prawda nie było dużo drożej, ale nigdy z materiałami Aso poniżej 500pln nie zszedłem.


Ale 500 to nie ponad 700.
 
mekintosz 



Marka: Citoren
Model: Berlingo
Silnik: 1.6 VTI
Rocznik: 2011
Wersja: [Inna].[nie dotyczy]
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 4266
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-08-07, 16:17   

Koszty "robocizny" przy serwisie są korzystnie skalkulowane, gorzej z cenami części/płynów/etc. Te są myślę, że lekko powyżej średniej jak na ASO. Dlatego kupując we własnym zakresie olej, filtry etc, często oryginalne możemy liczyć, że przegląd pojazdu nie doprowadzi nas do ruiny finansowej;-) Część z użytkowników chwali kontrakty serwisowe z ryczałtową ceną na bazie produktów motrio.
 
Domel2250 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1,6
Rocznik: 2012
Wersja: Ambiance 5 os.
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Gru 2011
Posty: 752
Skąd: internet
Wysłany: 2014-08-07, 17:13   

Cav napisał/a:
Domel2250 napisał/a:
Cav napisał/a:
d3mol3k napisał/a:
No to Dokker po kolejnym przeglądzie ma już 40000 km i się nie psuje. Jak na służbowe auto jest OK. Przegląd to wymiany standardowe oleju filtrów i takich tam. Koszt tylko: 738 PLN


Oj chyba nie tak tylko, jeszcze mi się nie zdarzyło tyle za przegląd płacić i to w droższych markach.
Inna sprawa że ze swoimi częściami zawsze.

Niemniej wychodzi, że to tanie serwisowanie Dacii to kolejny pic na wodę.


Do tej pory serwisowałem w ASO dwie marki osobiście Fiata i Skodę-także uważane za tanie marki, oba autka to były benzynki, więc te tańsze w obsłudze i powiem tak: Jeszcze tak taniego serwisu jak w Daci (póki co) to nie miałem. Nic tylko jeździć i serwisować :-) . W skodzie, co prawda nie było dużo drożej, ale nigdy z materiałami Aso poniżej 500pln nie zszedłem.


Ale 500 to nie ponad 700.


Ale to jest diesel....który z definicji jest droższy w obsłudze serwisu. Ja za dwa przeglądy przez dwa lata zapłaciłem łącznie z materiałami ASO 630 pln, toż to połowa ceny konkurencji....dlatego potwierdzam taniość Daci w serwisowaniu.
Jak w następnych latach zacznie być drożej (oby nie), to może zmienię zdanie. :-)
PS. dziś u mnie w firmie przegląd po dwóch latach Kia Sportage (przegląd +materiały+wymiana klocków) i fakturka brutto ponad 2tys. pln, niecałe 2100pln.
_________________
Były: Polonez Atu plus 1,6 gsi, Skoda Felicja HB 1,3 glx, fiat uno 0,9....
Ostatnio zmieniony przez Domel2250 2014-08-07, 17:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
Karenzo 


Marka: Dacia--> Subaru
Model: Duster 4x2 -->Forester
Silnik: 1.6 16V 105 LPG K4M 616 --> 2.0 16v FB20
Rocznik: 2012 --> 2016
Wersja: Laureate
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 4551
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-08-07, 17:17   

w wawie za samą robociznę liczą 300 zł
materiał można mieć za 200 zł nawet za 150
_________________
Moje auto
 
Domel2250 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1,6
Rocznik: 2012
Wersja: Ambiance 5 os.
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Gru 2011
Posty: 752
Skąd: internet
Wysłany: 2014-08-07, 17:19   

Oba przeglądy w RRG Puławska :-)
_________________
Były: Polonez Atu plus 1,6 gsi, Skoda Felicja HB 1,3 glx, fiat uno 0,9....
 
Karenzo 


Marka: Dacia--> Subaru
Model: Duster 4x2 -->Forester
Silnik: 1.6 16V 105 LPG K4M 616 --> 2.0 16v FB20
Rocznik: 2012 --> 2016
Wersja: Laureate
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 4551
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-08-07, 17:19   

i jaka robocizna ?
_________________
Moje auto
 
Domel2250 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1,6
Rocznik: 2012
Wersja: Ambiance 5 os.
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Gru 2011
Posty: 752
Skąd: internet
Wysłany: 2014-08-07, 21:01   

Przegląd roczny i wszystkie czynności z tym związane, poza wymianą filtra przeciwpyłkowego , bo to robię sam :-) , bo o ile dobrze pamiętam to wraz z filtrem od nich około 100pln to kosztuje :evil:
Na fakturce mam za robociznę 112,59 netto, po rabacie 10%, suma części (w tym olej motrio) 148,65 netto, razem 261,24 netto, czyli 321,33 pln do zapłaty dla mnie:-). Przegląd z marca tego roku.
_________________
Były: Polonez Atu plus 1,6 gsi, Skoda Felicja HB 1,3 glx, fiat uno 0,9....
Ostatnio zmieniony przez Domel2250 2014-08-07, 21:05, w całości zmieniany 2 razy  
 
Cav 


Marka: Kia
Model: Sportage
Silnik: 1.7 crdi 115 KM
Rocznik: 2014
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 27 Paź 2013
Posty: 3019
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-08-07, 21:05   

Domel2250 napisał/a:
Cav napisał/a:
Domel2250 napisał/a:
Cav napisał/a:
d3mol3k napisał/a:
No to Dokker po kolejnym przeglądzie ma już 40000 km i się nie psuje. Jak na służbowe auto jest OK. Przegląd to wymiany standardowe oleju filtrów i takich tam. Koszt tylko: 738 PLN


Oj chyba nie tak tylko, jeszcze mi się nie zdarzyło tyle za przegląd płacić i to w droższych markach.
Inna sprawa że ze swoimi częściami zawsze.

Niemniej wychodzi, że to tanie serwisowanie Dacii to kolejny pic na wodę.


Do tej pory serwisowałem w ASO dwie marki osobiście Fiata i Skodę-także uważane za tanie marki, oba autka to były benzynki, więc te tańsze w obsłudze i powiem tak: Jeszcze tak taniego serwisu jak w Daci (póki co) to nie miałem. Nic tylko jeździć i serwisować :-) . W skodzie, co prawda nie było dużo drożej, ale nigdy z materiałami Aso poniżej 500pln nie zszedłem.


Ale 500 to nie ponad 700.


Ale to jest diesel....który z definicji jest droższy w obsłudze serwisu. Ja za dwa przeglądy przez dwa lata zapłaciłem łącznie z materiałami ASO 630 pln, toż to połowa ceny konkurencji....dlatego potwierdzam taniość Daci w serwisowaniu.
Jak w następnych latach zacznie być drożej (oby nie), to może zmienię zdanie. :-)
PS. dziś u mnie w firmie przegląd po dwóch latach Kia Sportage (przegląd +materiały+wymiana klocków) i fakturka brutto ponad 2tys. pln, niecałe 2100pln.


Jak ktoś głupi niech płaci.
Robocizna przy Ceedzie (dieslu jak najbardziej) nigdy nie przekroczyła 350 zł.
Filtry+olej kupowałem za jakieś 200 zł, jakby były klocki to kolejne 100.
Razem max 650.
Sportage nie będzie zasadniczo droższy, więc te Twoje 1260, a już szczególnie 2100 to jakaś abstrakcja dla jeleni.

Ale trzeba wykonać trochę pracy i sprawdzić który serwis zamierza najmniej nas ze skóry obedrzeć.
 
Domel2250 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1,6
Rocznik: 2012
Wersja: Ambiance 5 os.
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Gru 2011
Posty: 752
Skąd: internet
Wysłany: 2014-08-07, 21:22   

Nie abstrakcja dla jeleni, tylko może bardziej standard przy flotach....wiadomo Kowalski liczy każdy grosz i po takim przeglądzie za 2 tys. to by była jego ostatnia wizyta w ASO, a w większych firmach auto jest "niczyje", 100, czy 500 firma i tak zapłaci....trochę jak z naprawami z ubezpieczenia.....Jak ktoś naprawia auto za swoje, to liczy, kombinuje i myśli jak tu zmniejszyć koszty bez utraty jakości naprawy, a z ubezpieczenia naprawia się praktycznie bez patrzenia na koszty. tak jak u mnie po włamaniu lakierowanie słupka śriodkowego+ramka drzwi od wewnątrz + uszczelka drzwiowa i naprawa w okolicach 2tys..... :shock: . Gdyby nie AC to bym się chyba pociął nim bym tyle zapłacił za taki zakres prac.
_________________
Były: Polonez Atu plus 1,6 gsi, Skoda Felicja HB 1,3 glx, fiat uno 0,9....
 
Boogie 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.5dCi
Rocznik: 2012
Wersja: Prestige 5 os.
Dołączył: 03 Sty 2013
Posty: 283
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-08-07, 21:26   

A to wymianę filtra samemu honorują i przegląd normalnie dają?
 
d3mol3k 



Marka: dacia/dacia
Model: dokker/duster
Silnik: 1.5 dci 90/1.6 SCe
Rocznik: 2012/2018
Wersja: Prestige
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 22 Lut 2013
Posty: 1093
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2014-08-08, 17:31   

Boogie napisał/a:
U mnie serwis z moimi częściami wyszedł 467zł (łącznie) Trzeba po prostu dzwonić i pytać, bo ceny między serwisami potrafią się sporo różnić.


No to jeśli licząc że jest to serwis Renault/Dacia i czas wykonania przeglądu powinien być taki sam (nic nietypowego się nie działo - no może poza sprawdzeniem i zrobieniem porządku z pocącym sie połączeniem rur od turbo) to odejmując od Twoich 467 PLN moje za robociznę 258,30 PLN materiały kosztowały Ciebie (czysto hipotetycznie) 208 PLN. W moim przypadku materiały zamknęły się kwotą 480 PLN :D. Patrząc na cenę litra mojego oleju w ichnim serwisie = 76.38 PLN widać na czym się konkretnie zarabia :-) .

Tu niestety z racji iż nie ja zarządzam flotą zakładową i nie ja umawiam Dokkera na przeglądy (Dokker jest nawet zarejestrowany w moja dacia) nie mam wpływu na koszty związane z tą częścią eksploatacji pojazdu. Patrząc na Twoje wydatki zaoszczędziłeś sporo w swoim budżecie domowym. Ale ile z tych zaoszczędzonych pieniążków trafiło na konto? ;-) No nic ;-D zapewne.
 
Boogie 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.5dCi
Rocznik: 2012
Wersja: Prestige 5 os.
Dołączył: 03 Sty 2013
Posty: 283
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-08-09, 13:12   

d3mol3k, koszt robocizny wyszedł podobny, ale to też potrafi się sporo różnić. Za części z przesyłką zapłaciłem 217zł, olej Elf Evolution i filtry Renault. Widać od razu jaką marżę narzuca dealer (około 150%)

Za zrobienie porządku z pocącą się rurą nie powinni nic doliczyć bo to obejmuje gwarancja.
Ostatnio zmieniony przez Boogie 2014-08-09, 13:21, w całości zmieniany 3 razy  
 
Daffy 


Marka: Dacia
Model: Logan II
Silnik: TCe90
Dołączył: 06 Kwi 2013
Posty: 13
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-08-20, 18:46   

wróciłem właśnie z rocznego przeglądu, poniżej koszty:
Olej, 2x filtry od moto za 217 pln z przesyłką
Przegląd = 226,37 (w tym podkładka uszczelniająca za 2,51 której nie zakupiłem w moto)
Musze powiedzieć, że całkiem znośnie.
Ucieszyłem się z tego, że Pan przez telefon powiedział, że to koszt 283 zł za przegląd na własnych częściach a na miejscu wzieli mniej. Na ich częściach koszt około 600zł jak dobrze pamiętam

Przegląd dokonany we Wrocławiu przy ul. Karkonoskiej
Ostatnio zmieniony przez Daffy 2014-08-20, 18:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
bastol 


Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.2 TCe
Rocznik: 2013
Wersja: Prestige 7 os.
Dołączył: 08 Kwi 2014
Posty: 116
Skąd: Łódź
Wysłany: 2014-08-20, 21:18   

to ja też dorzucę swoje. Mi pierwszy przegląd po roku (Lodgy 1.2 Tce) w najtańszym serwisie w Łodzi z własnymi częściami wyszedł łącznie jakieś 470zł brutto (części z przesyłką oraz robocizna serwisu).
 
Gość

Wysłany: 2014-08-22, 18:43   

Przegląd Logana 1.2 z własnymi częściami po roku w Poznaniu u Pieluszyńskiej 251zł. Jak zadzwoniłem z pytaniem o ceny to w AutoCompol za ok 300zł, a u Pieluszyńskiej ok 270zł. Później okazało się że jakiś rabat 10% mają :) Dolali 0,5l płynu do klimy i uszczelka.
 
Karenzo 


Marka: Dacia--> Subaru
Model: Duster 4x2 -->Forester
Silnik: 1.6 16V 105 LPG K4M 616 --> 2.0 16v FB20
Rocznik: 2012 --> 2016
Wersja: Laureate
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 4551
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-08-22, 20:19   

chyba do spryskiwaczy
_________________
Moje auto
 
johnson 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 DCI 4x4 Prestige
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sie 2013
Posty: 726
Skąd: Wro
Wysłany: 2014-08-23, 08:02   

ja za przegląd po 20 kkm zapłaciłem 172 pln, sama robocizna, reszta materiałów moja, serwis ADD Wroclaw
 
rexxim 
Zielony listek


Marka: Dacia
Model: Dokker
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2013
Dołączył: 03 Wrz 2014
Posty: 5
Skąd: Piaseczno/W-wa
Wysłany: 2014-09-03, 09:23   

Witam,

przegląd wczoraj. Stan licznika 20044 :) Olej i filtry moje, uszczelka ASO.

Części z Moto-Dynamic:
4 x ELF Evolution SXR 5W40 1L - 100zł
filtr oleju 7700274177 - 24zł
filtr kabinowy węglowy 272775081R - 54zł

Części ASO:
uszczelka 8200641648 9,13zł

Przegląd z wymianą oleju, filtru oleju i uszczelką - 223,70zł

ASO Jerozlimskie
 
Karenzo 


Marka: Dacia--> Subaru
Model: Duster 4x2 -->Forester
Silnik: 1.6 16V 105 LPG K4M 616 --> 2.0 16v FB20
Rocznik: 2012 --> 2016
Wersja: Laureate
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 4551
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-09-04, 03:21   

a ta uszczelka to nawet po 50 gr chodzi ;-)
_________________
Moje auto
 
dacialoganmcv 


Marka: Dacia
Model: był Logan MCV, jest Lodgy
Silnik: był 1.2 75 GPL, jest 1.6 Sce 100
Rocznik: był 2013, jest 2016
Wersja: Laureate
Dołączył: 22 Wrz 2013
Posty: 444
Skąd: Skierniewice
Wysłany: 2014-09-12, 23:20   Pierwszy przegląd w ASO Logan II MCV GPL

Dziś odwiedziłem ASO w Łodzi w związku z koniecznością wykonania przeglądu po 20.000 km po 10 miesiącach.

Do ASO trafiłem ze swoimi częściami, tj. filtr oleju Mann, olej Elf 5w40, filtr powietrza Sofima, filtr fazy lotnej dobrany po katalogu z innej marki montującej instalację Landi Renzo w fabryce.

Nie było żadnych problemów typu "stracisz pan gwarancję, bo części nie są brane u nas". Ta część przeszła gładko i bez problemów. Padło pytanie o wymianę filtra powietrza, bo ten według karty przeglądów należy wykonać przy 60.000 km. Powiedziałem, że skoro już jest i jeśli będzie wliczony w cenę przeglądu, to proszę wymienić. Na co dowiedziałem się, że wymiana filtra powietrza dodatkowo prawie 40 zł. Zaśmiałem się, bo za filtr Sofimy u znajomego po rabacie dałem 30 zł. Zabroniłem wymieniać cokolwiek poza tym co trzeba. Dodałem, że kabinowy już był wymieniany 2 razy, bo wymieniam co pół roku, a filtr powietrza silnika wymieniony był także po 10.000 km, czyli pół roku temu. Dodałem, że wymienię go sam po dojechaniu do domu.

Po 2 godzinach auto było do odbioru. Żadnych problemów czy uwag do auta z żadnej ze stron.

Teraz koszty:
Usługa mechaniczna - 250 zł brutto
Usługa serwisowa wymiany filtra gaz - gaz - 55 zł brutto !!!!!
Moje materiały, tj. olej, filtr oleju, podkładka pod korek to ok. 110 zł
Filtr gazu fazy lotnej - 170 zł

Zastanawiająca jest cena wymiany filtra gaz - gaz. 55 zł za odpięcie dwóch zacisków i odkręcenie nakrętki 10. Cóż, zdarza się.

Godzina pracy mechanika w ASO 150 zł netto.

Osobiście wcześniej pisałem, że instalacja fabryczna "to jest to". Owszem od strony instalacji, jakości wykonania jak najbardziej. Denerwuje mnie fakt zablokowania centralki, bo chciałbym zmodyfikować dwa parametry, tj. zmiana benzyna na gaz bez udziału prędkości obrotowej silnika, tzn. nie na przyspieszenie jak to jest teraz, oraz modyfikacja ilości cykli przy przejściu z benzyny na gaz na min. 3. Teraz jest zero i często czuć szarpnięcie jak w danym momencie auto przyspiesza. Może nie jest to problem techniczny, ale denerwujący.

Dziś po roku jazdy polecam instalację gazową w aucie. Wcześniej nie byłem zwolennikiem, bo kojarzyło mi się to z Polonezem, który ciągle strzelał w gaźnik. Ostatnio zakładałem instalację BRC do Kia Rio. Kosztowała 2600 zł z lubryfikatorem, bo silnik "z papieru". Bez dodatku 100 zł taniej, czyli 2500 zł. Tam opisanego problemu nie ma, wszystkie parametry można dowolnie modyfikować, instalacja w warsztacie gdzie kładłem, położona "po mojemu", czyli jak w fabryce. Koszty filtrów do BRC Sequent 24.11 do Kia całe 30 zł OBA. W Dacii według ASO faza lotna 300 zł plus wymiana 55 zł oraz ciekła ok. 70 zł, aż nie chcę pytać ile kosztuje, bo tam trzeba odkręcić 3 wkręty na reduktorze... Pewnie kolejne 55 zł.

Dziś jeśli miałbym kupować Logana, to na benzynę i dołożyć BRC Sequent 24 za ok. 2500 zł. Nie polecam fabrycznej instalacji ze względu na zablokowaną centralkę oraz cholerne zdzierstwo przy obsłudze przez ASO oraz chorych cenach filtrów. Jeśli miałbym zrobić przegląd instalacji na wszystkim z ASO, to sądzę, że 1000 zł spokojnie by wyszedł z portfela.

Aha, dodam, że nie było żadnego podpięcia pod komputer gazowy ani EOBD ze schowka. Zakleiłem EOBD w schowku, nie było w ogóle ruszone. A końcówka od lpg była schowana przeze mnie i po odbiorze auta w ogóle nie była ruszona.
 
Karenzo 


Marka: Dacia--> Subaru
Model: Duster 4x2 -->Forester
Silnik: 1.6 16V 105 LPG K4M 616 --> 2.0 16v FB20
Rocznik: 2012 --> 2016
Wersja: Laureate
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 4551
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-09-13, 13:02   

a wystarczyło czytać forum aby zaoszczędzić 140 zł na filtrze LPG


http://www.daciaklub.pl/f...1642076#1642076
Ostatnio zmieniony przez Karenzo 2014-09-13, 21:00, w całości zmieniany 2 razy  
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne